Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Black week do -80%

Marketing usług turystycznych

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2007

  • Seria / cykl: TURYSTYKA

  • Redakcja naukowa: Andrzej Panasiuk

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 64,00 zł
38,40
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 25,60 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Marketing usług turystycznych

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.

Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:
* podstawy teoretyczne i terminologię,
* funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,
* działalność marketingową na docelowym rynku,
* badania marketingowe w turystyce,
* analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.

Do głównych zalet podręcznika należą:
* dostosowanie do programów nauczania,
* logiczna struktura i jasność wykładu,
* liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,
* słowniczek podstawowych terminów,
* bogata bibliografia,
* indeks rzeczowy.

Zespół autorski tworzą: Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Agnieszka Lewandowska, Beata Meyer, Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Daniel Szostak i Anna Tokarz. Są to pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Katedry Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.


Treść książki jest identyczna z treścią książki o numerze ISBN 83-01-14517-X

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP Aleksander Panasiuk	9
ROZDZIAŁ 1. KONCEPCJA MARKETINGU USŁUG Aleksander Panasiuk	13
	1.1. Istota, zasady i cele marketingu	13
	1.2. Obszary badawcze marketingu usług	15
	1.3. Usługa jako produkt	17
	1.4. Koncepcje marketingu usług	19
	Pytania i zadania	22
	Literatura zalecana	23
ROZDZIAŁ 2. RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH	24
	2.1. Istota rynku usług turystycznych Dawid Milewski	24
	2.2. Podmioty rynku usług turystycznych Dawid Milewski	33
	2.3. Mechanizm rynkowy w turystyce Dawid Milewski	38
	2.4. Orientacje rynkowe Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk	41
	Pytania i zadania	44
	Literatura zalecana	44
ROZDZIAŁ 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Maja Jedlińska	45
	3.1. Konsumenci usług turystycznych	46
	3.2. Proces zakupu	51
	3.2. Kryteria i procedury segmentacji rynku	56
	Pytania i zadania	61
	Literatura zalecana	61
ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE	62
	4.1. Przesłanki zastosowania marketingu w turystyce Aleksander Panasiuk	62
	4.2. Marketing mix w turystyce Aleksander Panasiuk	65
	4.3. Marketing terytorialny w turystyce Beata Meyer	70
	Pytania i zadania	73
	Literatura zalecana	73
ROZDZIAŁ 5. PRODUKT NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH	74
	5.1. Istota produktu turystycznego Agnieszka Lewandowska	74
	5.2. Usługa turystyczna jako produkt Agnieszka Lewandowska	77
	5.3. Rodzaje produktów turystycznych Agnieszka Lewandowska	79
	5.4. Cykl życia produktu turystycznego Agnieszka Lewandowska	82
	5.5. Jakość usług turystycznych Agnieszka Lewandowska, Aleksander Panasiuk	86
	5.6. Marka turystyczna Agnieszka Lewandowska, Aleksander Panasiuk	88
	Pytania i zadania	91
	Literatura zalecana	92
ROZDZIAŁ 6. CENA USŁUG TURYSTYCZNYCH	93
	6.1. Istota i rodzaje cen w turystyce Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz	93
	6.2. Koncepcje ustalania cen w turystyce Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz	95
	6.3. Strategie cenowe w turystyce Adam Pawlicz	99
	Pytania i zadania	104
	Literatura zalecana	107
ROZDZIAŁ 7. DYSTRYBUCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH Daniel Szostak	106
	7.1. Pojęcie dystrybucji usług turystycznych	106
	7.2. Kanały dystrybucji w turystyce	107
	7.3. System dystrybucji usług turystycznych	110
	7.4. Dystrybucja a sprzedaż usług turystycznych	113
	7.5. Rola lokalizacji w dystrybucji turystycznej	114
	7.6. Nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych	115
	Pytania i zadania	120
	Literatura zalecana	121
ROZDZIAŁ 8. PROMOCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH Daria Jaremen	122
	8.1. System komunikacji z rynkiem w turystyce	122
	8.2. Reklama usług turystycznych	128
	8.3. Sprzedaż osobista usług turystycznych	130
	8.4. Instrumenty promocji uzupełniającej	136
	8.5. Public relations w turystyce	140
	Pytania i zadania	145
	Literatura zalecana	145
ROZDZIAŁ 9. PERSONEL TURYSTYCZNY Anna Tokarz	146
	9.1. Rola personelu w marketingu turystycznym	146
	9.2. Pracownicy odpowiedzialni za cele marketingowe w turystyce	154
	9.3. Instrumenty marketingowej polityki personalnej w turystyce	156
	Pytania i zadania	163
	Literatura zalecana	163
ROZDZIAŁ 10. BADANIA MARKETINGOWE NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Małgorzata Januszewska	164
	10.1. Istota badań marketingowych	164
	10.2. Źródła informacji wykorzystywane w badaniach	170
	10.3. Metody i techniki badań marketingowych	176
	Pytania i zadania	180
	Literatura zalecana	180
ROZDZIAŁ 11. STRATEGIE RYNKOWE W TURYSTYCE Daniel Szostak	181
	11.1. Istota i klasyfikacja strategii rynkowych	181
	11.2. Rodzaje strategii rynkowych w turystyce	184
	11.3. Podstawowe rodzaje strategii marketingowych w turystyce	190
	11.4. Strategie rynkowe obszaru turystycznego	196
	Pytania i zadania	199
	Literatura zalecana	200
BIBLIOGRAFIA	201
SŁOWNICZEK Daniel Szostak	207
INDEKS RZECZOWY Anna Tokarz	213
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

Marketing

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjolo...
35,00 zł

Marketing polityczny a public relations

Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations...

Zarządzanie jakością w podmiotach ochrony zdrowia - Anna Rybarczyk-Szwajkowska: Ocenianie jakości usług medycznych

Zadaniem niniejszej monografii jest dokonanie przyczynku do analizy wzajemnych relacji między systemem opieki zdrowotnej a znaczeniem jakości usług oraz identyfikacja czynników wpływających na efektywność i skuteczność zarządzania typologii pods...

Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Zastosowanie metody SERVQUAL na przykładzie Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach

Niniejszy tom stanowi zbiór tekstów przygotowanych przez doktorantów pochodzących z wielu ośrodków akademickich. Zakres tematyczny publikacji, objęty ogólnym tytułem: Współczesne problemy zarządzania i marketin...
39,00 zł

Turysta senior na rynku usług hotelarskich

Niniejsza monografia dotyczy bardzo ważnego i aktualnego problemu wynikającego ze starzenia się społeczeństwa w krajach emitujących ruch turystyczny, w tym w Polsce, i związanych z tym problemów dostosowania usług do potrzeb turystów seni...
43,00 zł

Marketing międzynarodowy

Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty „Gino Rossi”? Oczywiście z Włoch… Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków „Kubuś” ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź w Czechach bez zmiany j...
64,00 zł

Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21

Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować n...
33,00 zł

Rynek usług szkoleniowych w Polsce

Przedmiot rozważań ujęto w pięciu rozdziałach. W rozdziale pierwszym dokonano eksplikacji podstawowych pojęć związanych ze szkoleniami. Szkolenie przedstawiono jako przedmiot zainteresowania różnych dyscyplin naukowych, ujęty na tle wybranych ws...

Zarządzanie jakością w podmiotach ochrony zdrowia - Ewa Popławska: Wybrane aspekty wdrożenia systemu zarządzania jakością według normy PN-EN ISO 9001:2015 w podmiotach leczniczych z uwzględnieniem specyfiki usług medycznych

Zadaniem niniejszej monografii jest dokonanie przyczynku do analizy wzajemnych relacji między systemem opieki zdrowotnej a znaczeniem jakości usług oraz identyfikacja czynników wpływających na efektywność i skuteczność zarządzania typologii pods...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!