MENU

Marketing międzynarodowy

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2007

  • Autor: Aleksandra Grzesiuk

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 43,00 zł
32,25
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Marketing międzynarodowy

Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty „Gino Rossi”? Oczywiście z Włoch… Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków „Kubuś” ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź w Czechach bez zmiany jej nazwy? W czym tkwi sukces polskich producentów jachtów na rynkach światowych? Dlaczego w reklamie sieci McDonald's w Chinach pojawia się motyw latawców?

W ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa coraz odważniej patrzą na rynki zagraniczne. Próbują zbudować tam swoją pozycję rynkową i poszukują inspiracji do działań na rynku krajowym. Wiedza na temat zachowań konsumentów na rynkach zagranicznych oraz zasad działania w marketingu międzynarodowym staje się więc niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa.

Książka jest ciekawym opracowaniem, mogącym pełnić funkcję przewodnika dla przedsiębiorców. Adresowana jest głównie do specjalistów zajmujących się marketingiem międzynarodowym, menedżerów i przedsiębiorców badających możliwości rozwoju swoich firm za granicą, studentów i pracowników naukowych.

Jej głównym walorem jest aktualizacja danych statystycznych oraz bardzo bogaty zestaw aktualnych przykładów strategii międzynarodowych przedsiębiorstw.

Przystępność i poruszane zagadnienia czynią tę książkę interesującą także dla Czytelników niezwiązanych profesjonalnie z marketingiem międzynarodowym.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

 

Wprowadzenie


Rozdział 1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw

1.1. Internacjonalizacja na poziomie makro

1.2. Internacjonalizacja na poziomie mikro

1.3. Formy wejścia na rynki zagraniczne

 

Rozdział 2. Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw - wprowadzenia do marketingu międzynarodowego

2.1. Pojęcie marketingu międzynarodowego

2.2. Proces integracji europejskiej jako podstawa rozwoju euromarketingu

2.3. Międzynarodowe orientacje przedsiębiorstw

2.4. Standaryzacja i adaptacja międzynarodowych strategii marketingowych

 

Rozdział 3. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw

3.l. Otoczenie ekonomiczne

3.2. Otoczenie społeczno-kulturowe

3.3. Otoczenie demograficzne

3.4. Otoczenie polityczno-prawne

3.5. Otoczenie technologiczne

3.6. Otoczenie naturalne

 

Rozdział 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych

4.l. System informacji marketingowej

4.2. Klasyfikacja badań rynków zagranicznych

4.3. Źródła informacji w badaniach międzynarodowych

 

Rozdział 5. Zróżnicowanie zachowań nabywców na rynkach międzynarodowych

5.l. Zróżnicowanie zachowań nabywców - ogólna charakterystyka

5.2. Podstawy międzynarodowej segmentacji rynku

5.2.l. Eurosegmentacja nabywców

5.2.l.l. Eurosegmentacja wg VALS

5.2.l.2. Segmentacja wg Eurostylu

5.2.1.3. Segmentacja wg RISC

 

Rozdział 6. Kształtowanie instrumentów marketingu mix na rynku międzynarodowym

6.1. Produkt na rynkach zagranicznych

6.l.l. Międzynarodowy cykl życia

6.1.2. Globalizacja marek

6.2. Komunikacja marketingowa na rynku międzynarodowym

6.2.l. Struktura wydatków promocyjnych

6.2.2. Media paneuropejskie w promocji

6.2.3. Kampanie promujące wyroby krajowe za granicą

6.3. Dystrybucja międzynarodowa

6.3.1. Struktura handlu w wybranych krajach UE

6.3.2. Globalizacja łańcucha dostaw

6.4. Ceny w marketingu międzynarodowym

6.4.1. Czynniki kształtujące ceny międzynarodowe

6.4.2. Kurs walutowy a polityka cen międzynarodowych

6.4.3. Wyrównywanie się cen w ramach eurorynku

6.4.4. Formuły handlowe Incoterms

6.4.5. Ceny transferowe

 

Bibliografia

 

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

41,40 zł
69,00 zł

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w i...
47,40 zł
79,00 zł

Marketing w turystyce i rekreacji

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zro...
11,32 zł
14,90 zł

Współpraca działu sprzedaży i marketingu

Zazwyczaj współpraca pomiędzy współzależnymi działami sprzedaży i marketingu nie przebiega w efektywny sposób. Z niniejszej publikacji dowiesz się m.in., jakie są najczęstsze zarzuty działu marketingu wobec działu sprzedaży, jak ma...
42,00 zł
50,00 zł

Marketing bezpośredni

Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od...
17,94 zł
29,90 zł

Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy

Twoje obecne nastawienie do MLM ma swoje źródło w tym, co Ci na ten temat mówiono. Tylko czy to aby na pewno prawda? Jeśli Twoja wiedza pochodzi od osoby, która tylko powierzchownie zna temat (z “trzeciej ręki”),...
32,68 zł
38,00 zł

Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach

Przedmiotem rozważań w niniejszej księdze są nowe koncepcje marketingu, zidentyfikowane przez Profesora Leszka Żabińskiego. Układ strukturalny publikacji wyznaczają osiągnięcia Profesora Leszka Żabińskiego w sferze metodologicznej. Profesor od wielu la...
19,31 zł
22,45 zł

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami pol...
10,92 zł
14,00 zł

Międzynarodowy Dzień Mafii

„Międzynarodowy Dzień Mafii” – to powieść (kryminał), której główny bohater, inspektor Franco Fog, znany z powieści „Zemsta kobiet”, ma za zadanie rozwiązać zagadkę dotyczącą tajemniczej śmierci gangstera, Sz...
46,44 zł
54,00 zł

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym,...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!