MENU

Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach

(eBook)

Księga Jubileuszowa dedykowana Profesorowi Leszkowi Żabińskiemu

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2018

  • Redakcja naukowa: Katarzyna Żyminkowska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 38,00 zł
32,68
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach

Przedmiotem rozważań w niniejszej księdze są nowe koncepcje marketingu, zidentyfikowane przez Profesora Leszka Żabińskiego. Układ strukturalny publikacji wyznaczają osiągnięcia Profesora Leszka Żabińskiego w sferze metodologicznej. Profesor od wielu lat konsekwentnie zabiera głos w dyskusji nad tożsamością i naukowym statusem marketingu. Postuluje, by marketing w Polsce został zinstytucjonalizowaną dyscypliną naukową, o charakterze nauk stosowanych (praktycznych), w dziedzinie nauk ekonomicznych. Profesor proponuje, by tak wyodrębnioną dyscyplinę naukową nazywać nauką o marketingu i rynkach, co zaakcentowano w tytule tej księgi. Z kolei trzy specjalności naukowo-badawcze marketingu akademickiego zaproponowane przez Profesora, wyznaczają trzy części niniejszej księgi: specjalności (1) teoretyczno-metodyczne, (2) analityczno-opisowe oraz (3) normatywno-projektowe. W grupie specjalności teoretyczno-metodycznych Profesor Leszek Żabiński wymienia teorię i funkcjonowanie rynku, teorię zachowań konsumenta, teorię usług oraz teorię przedsiębiorstwa/organizacji. Do specjalności analityczno-opisowych Profesor zalicza analizę rynku oraz teorię systemów marketingowych. Natomiast w grupie specjalności normatywno-projektowych wyodrębnia badania marketingowe, służące konkretnym decyzjom organizacji, zarządzanie marketingowe i jego zastosowania w poszczególnych sektorach gospodarki lub w jej wyodrębnionych przekrojach przestrzennych (np. mezzo, międzynarodowym czy globalnym).

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Słowo wstępne	7
Sylwetka i dokonania naukowe Profesora Leszka Żabińskiego	11
Część I
TEORIE RYNKU I KONSUMPCJI
Teorie rynku a procesy tworzenia i wymiany wartości (Roman Niestrój)	47
Refleksja nad rynkiem europejskim. Między polityką rynkową a zarządzaniem marketingowym (Jan W. Wiktor)	58
Istota, uwarunkowania i efekty strategii kreowania rynku (Lechosław Garbarski, Agnieszka Białachowska)	70
Wybrane aspekty konsumpcji (Halina Szulce)	83
Wydatki konsumpcyjne polskich gospodarstw domowych jako miara rozwoju gospodarki (Ewa Kieżel, Urszula Grzega)	89
Zmiana roli konsumenta na rynku i jej wpływ na wybrane koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem (Teresa Taranko)	101
Część II
ANALIZA RYNKU I KONCEPCJE SYSTEMÓW MARKETINGOWYCH
Ekonomia behawioralna a strategie marketingowe (Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk)	115
Zmienność ocen sprawności organizacji w koncepcjach marketingowych (Witold Kowal)	128
Polska na drodze rozwoju innowacyjnej gospodarki. Wkład Prof. zw. dr. hab. Leszka Żabińskiego do teorii rozwoju innowacyjnej gospodarki (Anna Olejniczuk-Merta)	137
Rozwój innowacji w usługach – perspektywa dostawcy i klienta (Mirosława Pluta-Olearnik)	149
Zarządzanie wiedzą klienta w kształtowaniu relacji i doświadczeń (Krystyna Mazurek-Łopacińska)	159
Customer engagement i customer value – o związkach między kluczowymi kategoriami współczesnego marketing relacji (Katarzyna Żyminkowska)	175
Część III
BADANIA I ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Badania jakościowe w kontekście trendów w rozwoju rynku i marketingu (Magdalena Sobocińska)	191
Wielopoziomowe i hybrydowe modele równań strukturalnych w marketingu (Adam Sagan)	200
Kultura narodowa w segmentacji rynków w marketingu międzynarodowym (Agnieszka Żbikowska)	212
Profesora Leszka Żabińskiego koncepcja produktów systemowych inspiracją dla kreowania innowacji na rynku politycznym (Krystyna Śliwińska, Michał Jaśniok)	222
Transformacja koncepcji marketingu producentów dóbr high-tech w kontekście przeobrażeń otoczenia (Joanna Wiechoczek)	230
Zaangażowanie klientów banków detalicznych na tle modelu sześciu rynków i 30R’s w marketingu relacyjnym (Małgorzata Kieżel)	244
Informacje o autorach	257
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
25,20 zł
28,00 zł

Rozmowy o rynku książki 16

W tomie zamieszczamy 57 rozmów drukowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w latach 2017-2019. Bohaterami naszych wywiadów są główni kreatorzy rodzimego rynku wydawniczego – przedstawiciele wydawnictw, firm dys...
39,60 zł
44,00 zł

Opiekun medyczny. Nowe umiejętności

Chcesz wiedzieć, jak zmieniła się podstawa programowa dla zawodu opiekun medyczny? O jakie obszary musisz poszerzyć dotychczasową wiedzę i umiejętności? Najnowsza książka Agnieszki Rychlik i Iwony Pawluczuk odpowiada na każde z tych pytań.O...
23,63 zł
26,25 zł

Nowa Kolonia

Gdyby Beckett, Ionesco albo Karen Blixen nie pisali w głównych językach europejskich i zadebiutowali tutaj, w Danii, to prawdopodobnie nikt by tego nie zauważył. Ich książki bez „odpowiedniego” omówienia polegającego w gł&oacu...
41,16 zł
49,00 zł

Rynek papierów wartościowych

Publikacja zawiera treści wprowadzające czytelnika w podstawy skomplikowanej tematyki metod i technik wykorzystywanych przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. W części pierwszej przedstawiono inwestora, dalej w sposób ogólny scharaktery...
27,84 zł
32,00 zł

Nowy drapieżnik

A jeśli człowiek nie jest ostatnim ogniwem ewolucji? Jeśli pojawił się ktoś, dla kogo jesteśmy jedynie stadem oszalałych ze strachu owiec, na które poluje? Urodził się chory. Nieuleczalnie, śmiertelnie chory. Jego dni były już poli...
36,54 zł
40,60 zł

NIEPRAWIDŁOWOŚCI I NADUŻYCIA NA RYNKU FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH

Celem tej monografii jest kompleksowe przedstawienie nieprawidłowości i nadużyć w sektorze funduszy inwestycyjnych wraz z uwzględnieniem ich przyczyn, mechanizmów działania, skutków i metod zapobiegania. Dotychczas nie powstała żadna mono...
22,95 zł
25,50 zł

3 ebooki: Groźny cień, Tłumacz grecki, Nauka angielskiego z książką dwujęzyczną

Zestaw zawiera 3 ebooki: - „Groźny cień” Arthur Conan Doyle (wydanie dwujęzyczne polsko-angielskie). - „Z przygód Sherlocka Holmesa. Tłumacz grecki” Arthur Conan Doyle (wydanie dwujęzyc...
76,50 zł
85,00 zł

Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele

Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników toż...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!