MENU

OPAKOWANIE JAKO NARZĘDZIE ODDZIAŁYWANIA NA NABYWCÓW. ZARZĄDZANIE OPAKOWANIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2022

  • Autor: Monika Ratajczyk

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 69,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 52,43 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

58,72
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

OPAKOWANIE JAKO NARZĘDZIE ODDZIAŁYWANIA NA NABYWCÓW. ZARZĄDZANIE OPAKOWANIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE

W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to najbardziej kompletne, jak i najbardziej aktualne dzieło, które znajduje się obecnie na rynku, gdyż ze swojego doświadczenia – zarówno jako naukowiec, jak i praktyk – doskonale zdaję sobie sprawę ze złożoności zjawiska, które starałam się uchwycić. Niemniej tą publikacją chciałabym przywrócić opakowaniu należną mu uwagę w obszarze nauk o zarządzaniu i marketingu, a także zainteresować tym tematem zarówno środowisko naukowe, jak i praktyków biznesu, pobudzając do dalszej eksploracji tematu, a także wymiany doświadczeń. Mam też nadzieję, że uda mi się zmniejszyć dysproporcje w postrzeganiu opakowań przez te dwa środowiska i trochę je do siebie zbliżyć. Mnie samej, jako młodemu naukowcowi i praktykowi, trudno było pogodzić te dwie perspektywy (naukową i biznesową), a usystematyzowanie tych zagadnień na tyle, aby podjąć się ich publikacji, zajęło mi kilka lat.


Autorka

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 

Rozdział 1. Opakowanie w marketingowym piśmiennictwie naukowym 

1.1. Ewolucja roli opakowania w działalności przedsiębiorstw 
1.2. Klasyfikacja i funkcje opakowań 
1.3. Miejsce opakowania w zarządzaniu i marketingu – przegląd literatury 
1.3.1. Opakowanie jako element strategii produktu 
1.3.2. Opakowanie jako instrument strategii marketingowej przedsiębiorstwa 
1.3.3. Opakowanie jako instrument komunikacji marketingowej marki z konsumentem 
1.3.3.1. Opakowanie jako narzędzie komunikacji marketingowej 
1.3.3.2. Opakowanie jako narzędzie komunikacji marki 
1.3.4. Opakowanie w strategii biznesowej przedsiębiorstwa 
1.4. Projektowanie opakowań 
1.4.1. Wymogi zewnętrzne projektowania opakowania
1.4.2. Wymogi wewnętrzne projektowania opakowania 
1.4.3. Proces projektowania opakowania w przedsiębiorstwie 
1.5. Podsumowanie 

Rozdział 2. Oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe konsumentów – stan badań 

2.1. Zakupy racjonalne a emocjonalne 
2.2. Determinanty zachowań konsumenckich
2.3. Rola opakowania w decyzjach zakupowych konsumentów 
2.4. Percepcja opakowania przez konsumenta 
2.4.1. Identyfikacja oraz postrzeganie marki przez opakowanie 
2.4.2. Opakowania w relacji do produktu, ceny, dystrybucji i promocji 
2.4.3. Wpływ elementów składowych opakowania na zachowania konsumenta 
2.5. Opakowanie i jego design jako źródło emocji i doznań konsumentów 
2.6. Funkcje i postrzegana wartość opakowania a potrzeby i wymagania konsumentów 
2.7. Opakowanie jako platforma komunikacji i edukacji konsumentów 
2.8. Wyzwania stojące w XXI wieku przed opakowaniem jako cichym sprzedawcą 

Rozdział 3. Znaczenie opakowania na rynku – wyniki badań własnych 

3.1. Metodyka badań własnych 
3.1.1. Proces badawczy 
3.1.2. Charakterystyka prób badawczych 
3.1.3. Instrumenty pomiarowe 
3.2. Rola opakowania w procesie zakupowym 
3.2.1. Uświadomione a nieuświadomione oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe 
3.2.2. Opakowanie w decyzjach zakupowych konsumentów 
3.3. Propozycja typologii konsumentów ze względu na wrażliwość na opakowanie 
3.4. Nieuwolniony potencjał opakowania – badania strony podażowej 

Zakończenie 
Studia przypadków 
Bibliografia 
Załączniki 
Spis rysunków, wykresów i tabel
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

23,09 zł
29,60 zł

Jak nie zgubić dziecka w sieci

Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technologie zmieniają nas samyc...
31,32 zł
36,00 zł

Wszechświat jako nadmiar

Książka składa się z „małych opowieści o wielkim kosmosie”, a także z tekstów o końcu świata, o naszych wyobrażeniach na temat kosmitów oraz o udanych i chybionych próbach przewidywania przyszłości. Przy okazji 50-lecia...
7,72 zł
9,90 zł

Jak dokonywać korekty w nowym JPK_V7

"Podatnicy mają za sobą złożenie pierwszego JPK_V7. W związku z tym należy poznać zasady dokonywania korekt w nowym JPK_V7. Tak jak było do tej pory korekta w zależności od rodzaju błędu będzie dokonywana w bieżącym pliku JPK_V7 lub poprzez jego k...
15,60 zł
20,00 zł

Technologia jako inspiracja dla interdyscyplinarnych badań naukowych

Łacińskie słowo civilis wskazuje na postrzeganie cywilizacji jako „poziomu rozwoju osiągniętego przez społeczeństwo w danej epoce historycznej ze szczególnym uwzględnieniem poziomu kultury materialnej (zwłaszcza wiedzy ścisłej i techniki),...
29,24 zł
34,00 zł

Pedagogia wzoru jako model formacji duchownych w kościele starożytnym

Publikacja przybliżając sięgającą początków chrześcijaństwa niezwykle cenną i bogatą tradycję pedagogii Kościoła w zakresie formacji kapłańskiej, wypełnia lukę w historii edukacji kapłańskiej i odsłania potrzebą badań nad kościelną funkcją wycho...
52,84 zł
62,90 zł

REZYLIENTNE ŁAŃCUCHY DOSTAW JAKO ZŁOŻONE SYSTEMY ADAPTACYJNE

Rezyliencja to emanacja złożoności i dynamiki, dzięki którym łańcuch dostaw zachowuje ciągłość operacyjną w niepewnych czasach. Innymi słowy, rezylientny łańcuch dostaw odznacza się zdolnością adaptacji, reaktywnej odpowiedzi i odzyskiwania utra...
31,50 zł
35,00 zł

Otrzep kolana i biegnij. Jak podnieść się po upadku i iść dalej, mimo wszystko.

Ania Urbańska z niezwykłą wrażliwością i subtelnością ukazuje świat wypełniony możliwościami.Książka „Otrzep kolana i biegnij” zaskakuje delikatnością stylu, humorem oraz przenikliwą intymnością. Autorka zaprasza czytelnika do ś...
21,90 zł
29,20 zł

Salicylany nie dla każdego. Jak rozpoznać nietolerancję na salicylany i jak dobrać odpowiednią dietę

Salicylany są jednym z najpopularniejszych alergenów znajdujących się w sporej części leków oraz w niektórych warzywach i owocach, a także innych produktach spożywczych. Jeśli masz wysypkę po soku malinowym, puchniesz po lampce win...
2,55 zł
3,40 zł

Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 2. Definicja i rola ryzyka oraz zarządzanie ryzykiem

Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez i...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!