Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Poczucie własnej wartości

(Miękka)

Droga do rozwoju

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2020

  • Wydanie/Copyright: wyd. 2, 2020

  • Autor: Dorota Gromnicka

  • Wydawca: Edgard

  • Typ oprawy: miękka

Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka

Nowy portal dla psychologów »


Poczucie własnej wartości

Dorota Gromnicka, doświadczona psycholog i terapeutka, przedstawia poczucie własnej wartości jako bardzo istotne w osiąganiu dojrzałości, tworzeniu dobrych relacji, radzeniu sobie z kryzysami. Pomaga ono funkcjonować na co dzień, wspiera w ważnych momentach życia, w kluczowych decyzjach, ochrania, motywuje, umożliwia dawanie i przyjmowanie miłości oraz dobra.

Część teoretyczna książki pozwala zrozumieć, na czym polega proces budowania własnej wartości, i odkryć najlepszy sposób porozumienia ze sobą i z innymi. Część praktyczną książki stanowią ćwiczenia, dzięki którym czytelnik dowie się, jak postrzega samego siebie, co robić, żeby czuć się ze sobą lepiej, na co zwracać uwagę, jak zmienić sposób myślenia na konstruktywne oraz zaakceptować siebie. Część ostatnia przedstawia różne drogi rozwoju poczucia własnej wartości na przykładach z życia innych osób.

Wierzę, że każdy z nas ma w sobie siłę, by usłyszeć siebie, stać się wolnym i zmieniać swoje życie na lepsze.

Dorota Gromnicka

Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno?

uczy, jak rozpoznać u siebie objawy niskiej samooceny i odróżnić je od innych stanów
zawiera propozycję osobistego warsztatu, który pozwoli ci krok po kroku odbudować poczucie własnej wartości
prezentuje konkretne narzędzia, techniki i ćwiczenia pomocne w akceptacji siebie, asertywnej odmowie i dokonywaniu wyborów w zgodzie ze sobą
pomaga lepiej poznać siebie i zrozumieć, jaki wpływ miały wychowanie, kultura i temperament na sposób realizacji siebie oraz jak wykorzystać te elementy do rozwoju zdrowego poczucia własnej wartości

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

Wartości polityka społeczeństwo

Marta Zahorska, Ewa Nasalska: W sporze ze stereotypami. Życiorys naukowy Profesor Renaty Siemieńskiej-Żochowskiej ; Bibliografia prac Renaty Siemieńskiej-Żochowskiej.Część I: WARTOŚCIJerzy Bartkowski: Wartości materialistyczne i postm...

Odczytując kod wartości

Autorzy pokazują, że najbardziej spektakularne sukcesy gospodarcze ostatnich lat stały się możliwe dzięki umiejętnemu zarządzaniu całym portfelem aktywów materialnych i niematerialnych. Autorzy proponują nowe podejście do analizy przedsiębiorstw...

Poczucie jakości życia u pracowników wyższego szczebla

W książce Barbary Mróz szeroki wachlarz poruszonych zagadnień został przedstawiony w perspektywie najnowszych trendów rozwoju, co sprawia, że Czytelnik dostaje do rąk opracowanie poznawczo pogłębione. Książka nie tyko omawia w sposó...

Wartości i zmiany

Procesy przekształceń ustrojowych w Polsce oraz integracji i rozszerzania Unii Europejskiej skłaniają do stawiania pytań, jak zmieniają się w tym czasie wartości Polaków, ich przekonania o tym, co jest cenne, dobre i ważne, a także o tym, w jaki...

Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa

Podstawą funkcjonowania każdej firmy jest tworzenie wartości dla właścicieli. Dlatego idea zarządzania wartością przedsiębiorstwa zdobywa coraz większą popularność w praktyce gospodarczej. W myśl tej koncepcji, podejmowanie każdej decyzji, zarówno o...

Koncepcja innowacji wartości usługi edukacyjnej publicznej szkoły wyższej w Polsce

"Propozycja zastosowania (...) koncepcji innowacji wartości usługi edukacyjnej w publicznych szkołach wyższych jest pionierskim, ciekawym i wartościowym zamierzeniem. (...) Jest to monografia w pełni naukowa, interesująca, bardzo potrzebna i...

Poczuj PL

Pokażemy wam Polskę, jakiej nie znacie – a raczej sprawimy, że poczujecie ją wszystkimi zmysłami. Specjalistka od azjatyckich bezdroży i autorka poradników dla podróżujących postanowiła przyjrzeć się dokładniej własnemu podw&oacut...

Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. Wyzwania innowacyjno-kryzysowe

Kreowanie łańcuchów wartości uznaje się za konsekwencję rozszerzania współpracy międzyorganizacyjnej w gospodarce. Współpraca tworzy nowe płaszczyzny decyzyjne w organizacjach powodując zmiany jakościowe w zarządzaniu łańcuchami wa...

Mapowanie wrażeń Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów

Rozczarowany klient, który doświadczył negatywnych wrażeń podczas korzystania z produktu, następnym razem wybierze inną ofertę. To zrozumiała reakcja. Z punktu widzenia dostawcy produktu istotniejsze są przyczyny tych negatywnych wrażeń. Okazuje...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!