MENU

Przemysł 4.0 w organizacjach

(Miękka)

Wyzwania i szanse dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw

0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Przemysł 4.0 w organizacjach

Dla środowiska akademickiego (studentów i doktorantów kierunków ekonomicznych oraz technicznych, pracowników naukowych, nauczycieli akademickich) oraz przedsiębiorców i menedżerów.
W książce omówiono bariery, szanse, wyzwania i plany sektora mikro- małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie digitalizacji oraz pionowej i poziomej integracji procesów bazującej na najnowszych rozwiązaniach technologii cyfrowych – problemy, których priorytet dodatkowo podniosła pandemia COVID-19. Przedstawiono także wyniki rozległych badań empirycznych dotyczących całokształtu kontekstów organizacyjnych wdrażania i rozwijania rozwiązań Przemysłu 4.0 w MMŚP.
Opracowanie jest monografią jubileuszową z okazji 25-lecia Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, a Autorami są Pracownicy Wydziału, którzy tworzą interdyscyplinarną grupę badawczą działającą na Wydziale w ramach jednego z Priorytetowych Obszarów Badawczych Politechniki Śląskiej: Automatyzacja procesów i Przemysł 4.0.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

15,98 zł
44,00 zł

Zarządzanie ryzykiem operacyjnym w zapewnianiu ciągłości działania organizacji

Książka została napisana przez praktyka i wiodącego specjalistę z zakresu zarządzania zapewnianiem ciągłości działania organizacji. Autor przedstawia wpierw od strony podstaw teoretycznych, a następnie w formie poradnikowej, jak zapewniać ciągłość dzia...
55,40 zł
65,00 zł

Podstawy zarządzania organizacjami

Książka zainteresuje studentów i doskonalących się menedżerów w polskich warunkach i z uwzględnieniem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autora. Jej zawartość ograniczono do pojęć i zagadnień podstawowych, niezbędnych w procesie uczen...
30,58 zł
36,00 zł

Organizacja sprzedaży w programie Subiekt GT

Podręcznik „Organizacja sprzedaży w programie Subiekt GT” jest kompleksowym opracowaniem pozwalającym na opanowanie obsługi programu Subiekt GT oraz przygotowaniem się do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe.Książka o...
23,56 zł
26,25 zł

Ekonomika i organizacja rolnictwa

Wiedza w książce podana jest w sposób tradycyjny bez zbytniego teoretyzowania i matematyzowania zagadnień. Obejmuje: - ekonomikę i organizację produkcji roślinnej i zwierzęcej, - zasady rachunku ekonomicznego, organizacji pracy, zarządzanie proc...
40,28 zł
52,00 zł

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również ...
45,24 zł
53,00 zł

Zjawiska kryzysowe w organizacji

Zmiany w otoczeniu, jakie nastąpiły w ostatnich latach, dowodzą, że istnieje potrzeba adaptacji organizacji do nieprzewidywalnych i gwałtownie zmieniających się warunków ich funkcjonowania. Niniejsza publikacja ukazuje zjawiska kryzysowe w organ...
23,05 zł
31,50 zł

Organizacja Współpracy Islamskiej

Należy stwierdzić, że prezentowana książka to jedyna jak do tej pory praca tak gruntownie przedstawiająca jedną z najważniejszych organizacji świata muzułmańskiego – Organizację Współpracy Islamskiej. […] Monografia ta jest bezbłędn...
100,50 zł
134,00 zł

Podstawy zarządzania organizacjami

Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłoś...
61,82 zł
80,00 zł

Coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim we współczesnej organizacji

Wielu naukowców i praktyków biznesu poszukuje odpowiedzi na pytanie: Czy dobre przedsiębiorstwo może stać się doskonałe? A jeśli może, jakie czynniki na to wpływają? Co może zrobić menedżer, by zwiększyć swoją efektywność we współp...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!