MENU

Public Relations jako funkcja zarządzania w organizacjach

(eBook)

Formaty:
PDF

Zabezpieczenie: plik chroniony przez Watermark
Watermark
Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Dostępne warianty:
Cena katalogowa: 50,00 zł
43,00
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Public Relations jako funkcja zarządzania w organizacjach

Prezentowany tom to kolejna publikacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach poświęcona badaniom, analizie oraz rozważaniom dotyczącym Public Relations. Zbiór artykułów prezentuje zagadnienia, które w ostatnim czasie stały się przedmiotem naukowych eksploracji wśród badaczy zajmujących się Public Relations. Obserwacja i badania praktyki, jak również analiza prowadzonych przez niektóre ośrodki badawcze konkretnych zagadnień z zakresu PR, pozwoliły wyróżnić trzy zasadnicze obszary naukowych dociekań w ramach dziedziny, jaką jest współczesne Public Relations:

1. Rola i znaczenie PR w strategii organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania PR w nowych sferach życia społeczno-gospodarczego;

2. Rola i znaczenie PR w zarządzaniu publicznym;

3. Wzrost znaczenia nowych mediów w działalności PR przy słabnącym znaczeniu mediów tradycyjnych.

Wyróżnione obszary badawcze ujawniają, czym zajmują się dzisiaj naukowcy, jak również stanowią dowód pewnych trendów w rozwoju Public Relations. I tak, poszukiwanie teorii PR koncentruje się przede wszystkim na badaniach realizowanych w sektorze gospodarczym, jednakże stopniowo coraz większym zainteresowaniem cieszą się nowe społeczne dziedziny, jakimi są różnego rodzaju instytucje publiczne. O tym, że polityka odciska swoje piętno na polskim PR zorientować się można po włączeniu telewizora czy Internetu. Jednak badania sfer politycznych nadal wymagają szerszego spojrzenia na relacje polityków, partii politycznych z odbiorcami ich przekazów adresowanych nie tylko do wyborców. Ostatnie omawiane w książce zagadnienie to konsekwencja rozwoju nowych technologii, a dotyczy dynamicznie dojrzewających nowych mediów, nazywanych także mediami społecznościowymi. Wzbudzają one wiele kontrowersji, ale przede wszystkim zachęcają do badań nad ich skutecznością, możliwościami efektywnego komunikowania, a także miejscem w rywalizacji ze starymi mediami o świadomość odbiorców. Ten ostatni aspekt badań w obszarze Public Relations ma szczególne znaczenie w społeczeństwie informacyjnym, w cywilizacji sieci oraz nowych technologii, które zmieniają oblicze komunikowania, w tym - Public Relations.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP	9
Krystyna Wojcik: NURT KRYTYCZNY W TEORII PUBLIC RELATIONS. NOWE KONCEPCJE TEORETYCZNE CZY TYLKO KONTESTOWANIE DOTYCHCZASOWYCH PODEJŚĆ BADAWCZYCH, MODELI I WZORCÓW DZIAŁANIA	17
Część I: PUBLIC RELATIONS W ZARZĄDZANIU ORGANIZACJAMI. NOWE KONCEPCJE, NOWE WYZWANIA	41
	Monika Bartoszak, Jacek Trębecki: KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA – CZYNNIK SUKCESU KOMUNIKACYJNEGO ORGANIZACJI	43
	Dorota Dolińska-Weryńska: CSR JAKO NARZĘDZIE BUDOWANIA MARKI	61
	Krzysztof Gołata: WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA W KRYZYSIE (NA PRZYKŁADZIE TOYOTY)	77
	Irena Kamińska-Radomska: ETYKIETA BIZNESU W KREOWANIU WIZERUNKU	94
	Jolanta Kubicka: ETYCZNE ASPEKTY PUBLIC RELATIONS	105
	Paweł Sarna: CZY PR POTRZEBUJE RETORYKI?	125
Część II: ROLA PUBLIC RELATIONS W ZARZĄDZANIU PUBLICZNYM	135
	Anna Adamus-Matuszyńska, Dariusz Polakowski: PUBLIC RELATIONS W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH	137
	Maria Buszman-Witańska: PUBLIC RELATIONS UCZELNI	169
	Katarzyna Dyaczyńska, Maria Kotas, Karolina Szymaniec: ROLA PROCESU KOMUNIKOWANIA W BUDOWANIU RELACJI Z INTERESARIUSZAMI JEDNOSTEK OCHRONY ZDROWIA. BADANIA SONDAŻOWE	185
	Piotr Dzik: TOŻSAMOŚĆ WIZUALNA JAKO NARZĘDZIE BUDOWY WIZERUNKU MIAST W POLSCE NA PODSTAWIE SYGNATUR PROMOCYJNYCH	201
	Adam Hajduga: INDUSTRIADA 2010 – PROMOCJA SIECIOWEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO POPRZEZ WYDARZENIE. STUDIUM PRZYPADKU	222
	Paweł Kocoń, Renata Maćkowska: PUBLIC RELATIONS I WYKONYWANIE ZADAŃ ORAZ PEŁNIENIE FUNKCJI JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W REALIZACJI IDEI SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO	239
	Anna Lubecka: POZA-PR-OWSKIE KREOWANIE WIZERUNKÓW NARODOWYCH: PRZYKŁAD „ENTROPY”	256
	Grażyna Piechota: STRATEGIE KOMUNIKOWANIA ORGANIZACJI POŻYTKU PUBLICZNEGO Z POTENCJALNYMI DARCZYŃCAMI W KONTEKŚCIE MOTYWACJI POLAKÓW PRZY WYBORZE ORGANIZACJI, KTÓRYM PRZEKAZUJĄ 1% PODATKU	276
	Ks. Grzegorz Polok: ISTOTA PUBLIC RELATIONS W ŚWIADOMOŚCI STUDENTÓW STUDIÓW STACJONARNYCH I NIESTACJONARNYCH AKADEMII EKONOMICZNEJ W KATOWICACH W ŚWIETLE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ	286
	Marta Ryniejska-Kiełdanowicz: ZNACZENIE CITY DIPLOMACY W MIĘDZYNARODOWEJ PROMOCJI MIAST	298
	Monika Łukasik-Duszyńska: UNIA EUROPEJSKA A OBYWATELE – SKUTECZNA CZY NIESKUTECZNA KOMUNIKACJA	312
	Jacek Siatkowski: WPŁYW DZIAŁAŃ PUBLIC RELATIONS W PROJEKTACH PHARE NA WYNIK REFERENDUM EUROPEJSKIEGO W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM	327
Część III: NOWE MEDIA CZY STARE MEDIA. WZLOT CZY UPADEK ZNACZENIA MEDIÓW W DZIAŁALNOŚCI PUBLIC RELATIONS	347
	Bogumiła Barańska: MEDIA RELATIONS JAKO ISTOTNY ELEMENT KREOWANIA WIZERUNKU NOWOCZESNEJ ORGANIZACJI	349
	Karolina Bielawska: MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W BUDOWANIU WIZERUNKU SZKOŁY WYŻSZEJ. RAPORT Z BADAŃ PRZEPROWADZONYCH W AKADEMII EKONOMICZNEJ W KATOWICACH	359
	Monika Kaczmarek-Śliwińska: ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM POLITYKA W OBSZARZE SOCIAL MEDIA	377
	Ryszard Ławniczak, Marcin Piechota: WYKORZYSTANIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH PRZEZ GRUPY NACISKU A WIZERUNEK FIRMY	394
	Henryk Przybylski : MEDIA JAKO ŹRÓDŁO I ŚRODEK UPOWSZECHNIENIA DOKTRYN I RUCHÓW SPOŁECZNYCH	408
BIBLIOGRAFIA	421
INFORMACJA O AUTORACH	450
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
26,25 zł
35,00 zł

Organizacje międzynarodowe

Prezentowana publikacja ma kilka znaczących walorów. Po pierwsze, jej Autorzy wywodzą się z młodego pokolenia, patrzącego krytycznie na otaczającą nas rzeczywistość, proponując nowe wątki do dyskusji o funkcjonowaniu organizacji międzynarodowych...
13,50 zł
15,00 zł

Ku dobrej starości. Senior jako wyzwanie dla pracy socjalnej

Publikacja ma charakter nie tylko naukowy, z szeroko rozumianego obszaru gerontologii, ale również prezentuje praktyczny aspekt aktywizacji seniora poprzez całożyciowe uczenie się i uczestnictwo w kulturze. Nowoczesne podejście do okresu starośc...
9,89 zł
10,99 zł

Jak uwieść męża

Nasira uciekła od męża, bo w jej małżeństwie źle się działo. Wkrótce Sebastian odnajduje żonę w Teksasie i oświadcza, że nie wróci bez niej do domu. Korzystając z rady przyjaciółki, Nasira zaczyna rozbudzać w mężu namiętność, kusi ...
36,75 zł
49,00 zł

Pandemonium jako model polityki. Hannah Arendt o idei działania

"Jest to przewodnik po anatomii myśli ? a nie tekstów. Łukomski nie mapuje bowiem samych tekstów Arendt, nie poddaje ich analitycznej interpretacji w stylu close reading [...]. Liczy się dla niego tylko sama uniwersalna teoria ? nie ...
17,99 zł
19,99 zł

Jak ogień i woda

Emmett Deverell każdego dnia przekonuje się, jak trudna jest rola porzuconego męża i ojca trójki dzieci. Sytuacja się pogarsza, gdy Emmett ulega wypadkowi podczas rodeo. Musi poprosić o pomoc Melody Cartman, której szczerze nie znosi, ale...
116,10 zł
129,00 zł

Jak czytać i rozumieć angielskie dokumenty notarialne testamenty i pełnomocnictwa? Wydanie 3

Książka stanowi połączenie słownika, kursu angielskiego języka prawnego oraz wprowadzenia w zagadnienia i słownictwo dokumentów notarialnych, testamentów i pełnomocnictw anglosaskich.Publikacja szczegółowo omawia termin...
47,21 zł
54,90 zł

Blockchain jako innowacja systemowa

Technologia rozproszonego rejestru (blockchain) to jedna z największych innowacji w gospodarce cyfrowej. Oznacza przekształcenie „internetu informacji” w „internet wartości”, umożliwiając wymianę wartości w środowisku cyfrowym i...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!