MENU

Radio Community Challenges Aesthetics

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Lublin, 2013

  • Redakcja naukowa: Grażyna Stachyra

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 35,70 zł
32,13
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Radio Community Challenges Aesthetics

Within the area of media studies the radio seems relatively neglected. It is television, Internet and its applications, or even the press, though declining but still important, that gather much more attention. The radio – despite its wide reach and new Internet forms – appears to be secondary medium; accompanying to daily activities, but second to television. Nonetheless it is fascinating in its metamorphoses. This monograph although originates from social and human sciences is of interdisciplinary character. It introduces terminology, concepts and methods both from sociology, media and cultural studies, anthropology. The book includes a number of papers that regard content analysis, radio program structure, its functioning, actions and perception. They are useful in many ways: as an opportunity to exchange experience on the international level and as a contribution to debate over radio practice.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Introduction 	7

I. Society, Community and Radio Challenges	9

Guy Starkey, Radio and localness: ownership and content in the convergent/divergent age of media proliferation 11
Tiziano Bonini, Radio public isn’t what it used to be: emerging models in the age of networked society 29
Stanisław Jędrzejewski, Public Service Media Radio 2.0 ahead  39
Jean-Jacques Cheval, Guess who was on the radio last night?  53
Urszula Doliwa, Polish radio stations run by NGOs and the community media model  63
Katarzyna Maciejewska-Mieszkowska, Public regional radio stations as a participant in the electoral communication in Poland. Case study 79
Mirosława Wielopolska-Szymura, Ethnic community radio in Canadian and Australian multicultural societies   97
Magdalena Szydłowska, Programmes for national minorities in the Polish Radio. The important tasks of the public radio  111
Robert Rajczyk, National minorities’ groups in Romania access to media. The case study of radio  121
Lidia Pokrzycka, Radio in Iceland. General characteristics of the market  133

II. Radio Content and Aesthetics	145

Angeliki Gazi, Images, acoustic identity and radio sound 	147
Karolina Albińska, Did pictures kill the radio star? ‘Radiovision’ as a new/old incarnation of radio in the audiovisual era 153
Madalena Oliveira, Sounds and Identity: The role of radio in community building  177
Thomas Wilke, On the meaning, uses and representation of hate radio in Hotel Rwanda  189
Emma Rodero, The same song for different broadcasters. Voice and prosody in radio news  211
Golo Föllmer, “Radio Aesthetics – Radio Identities”. A project overview and a methodological study on the experimental variation of radio speech  225
Grit Boehme, How listeners perceive the presenter’s voice  235
Paulina Czarnek, The entertaining role of call-out in Polish commercial radio stations  251
Monika Białek, The image of contemporary Poland in Polish radio feature broadcasts  263
Joanna Bachura, Feature – the marriage of fact and fiction  277
Grażyna Stachyra, Radio charitainment. A case study of Radio Eska’s campaign ‘We undress to dress’  287

Notes on Authors  	299
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

21,59 zł
23,99 zł

Stare radio. Wszystko gra!

Stare radio. Wszystko gra! to opowieść o Jasiu (i jego rodzinie), który w szafie w pokoju dziadków odkrywa stare radio. Przedmiot jest tajemniczy i wspaniały, ale prawdziwą fascynację wzbudza, gdy okazuje się, że odgrywa on audycje spr...
13,50 zł
15,00 zł

Radio Wolna Europa i Radio Swoboda. Lata CIA i późniejsze

„Radio Wolna Europa i Radio Swoboda. Lata CIA i dalsze” jest pierwszą w pełni udokumentowaną pozycją przedstawiającą kulisy powstania oraz pierwszych dwudziestu lat funkcjonowania tych rozgłośni. Opracowanie oparte jest na kwerendach przepr...
14,36 zł
16,70 zł

Non-natives writing for Anglo-American journals: Challenges and urgent needs

The author presents the problem of writing research articles in English as a foreign language by Polish scholars – specialists in linguistics and applied linguistics – for publication in Anglo-American journals.In her book she e...
209,16 zł
249,00 zł

Public and Private Law and the Challenges of New Technologies and Digital Markets. Volume II. Legal Aspects of FinTech

Monografia traktuje o wykorzystywaniu nowych technologii informatycznych na potrzeby rynku finansowego. Zagadnienie to omawiane jest z perspektywy prawnej oraz ekonomicznej, w oparciu o przepisy krajowe oraz europejskie.Analizie poddano naj...
34,02 zł
37,80 zł

30 Years of the Visegrad Group. Volume 1 Political, Legal, and Social Issues and Challenges

The issues explored in the publication significantly enrich our knowledge of the recent history of the Visegrad countries, above all, in a strictly political context. The book presents the first such comprehensive approach to the functioning of both th...
209,16 zł
249,00 zł

Public and Private Law and the Challenges of New Technologies and Digital Markets. Volume I. Regulatory Challenges

Nowe technologie zmieniają współczesny rynek. W rezultacie, ustawodawca stoi przed trudnym wyzwaniem, ponieważ musi on dostosować ustawodawstwo do zróżnicowanego, dynamicznie rozwijającego się rynku cyfrowego oraz nowych technologii.
24,30 zł
27,00 zł

HOW TO BE A SUCCESSFUL ORGANIZATION? THE CHALLENGES OF CONTEMPORARY NGO

In the era of changes leading to a new dimension of socio-economiclife, the importance of quality management of a non-governmentalorganization becomes more relevant. Currently, in many Non ProfitOrganizations (NPOs) called also Non-P...
33,54 zł
39,00 zł

Economics and Business Communication Challenges. International Week

Celem pracy jest przedstawienie rozważań teoretycznych i wniosków z badań empirycznych w obszarze komunikacji biznesowej i zarządzania. Monografia zawiera rozdziały napisane przez wykładowców uczestniczących w Programie Erasmus+, kt&oacut...
38,70 zł
45,00 zł

Challenges and threats to the security and defense of Poland in the 21st century

The monograph is a research project report, and this project, entitled, “Challenges and Threats to the Security and Defense of Poland in the 21st Century,” was implemented as part of the Research Grant No. 997/2018 entitled “The Logis...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!