Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Readings in Second Language Acquisition - 02 Lexical Development in Language Acquisition and Learning(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Katowice, 1, 2014

  • Seria / cykl: Prace Naukowe UŚ; Językoznawstwo Neofilologiczne

  • Redakcja naukowa: Danuta Gabryś-Barker

  • Wydawca: Uniwersytet Śląski

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 3,50 zł
3,15
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 0,35 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Readings in Second Language Acquisition - 02 Lexical Development in Language Acquisition and Learning

Praca zbiorowa Readings in Second Language Acquisition pod redakcją naukową Danuty Gabryś-Barker stanowi przegląd najistotniejszych tematów związanych z przyswajaniem języka angielskiego jako obcego. Autorzy prezentują nie tylko zagadnienia dotyczące przyswajania i uczenia się angielskiej leksyki, składni czy fonetyki (rodziały 1.–4.), lecz także inne, istotne w procesie dydaktycznym, tematy (rozdziały 5.-9.). Omówiono m.in. rolę sfery emocjonalnej w uczeniu (się) języka obcego oraz elementy pragmatyki językowej (skutecznego posługiwania się językiem angielskim jako obcym w komunikacji i interakcji ustnej). Końcowy rozdział autorstwa Janusza Arabskiego ukazuje natomiast różnice w przyswajaniu i uczeniu się języka obcego odnoszące się do płci. Pozycja przeznaczona jest głównie dla studentów kierunków filologicznych, może bowiem stanowić istotne źródło wiedzy dla nauczycieli języka obcego (przede wszystkim angielskiego) chcących pogłębić swoje przygotowanie zawodowe. Każdy z rozdziałów skupiony jest na konkretnym temacie i, co bardzo istotne, zawiera jego bogatą bibliografię, od źródeł podstawowych po najnowsze badania empiryczne z danej dziedziny.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
LIST OF CONTENTS

Introduction (Danuta Gabryś-Barker) 7

CHAPTER ONE
Language acquisition and language learning 9
Joanna Bielska

CHAPTER TWO
Lexical development in language acquisition and learning 37
M. Krzysztof Szymczak

CHAPTER THREE
Morphosyntactic development 69
Adam Wojtaszek

CHAPTER FOUR
Selected aspects in the acquisition of English phonology by Polish learners –segments and prosody 93
Arkadiusz Rojczyk, Andrzej Porzuczek

CHAPTER FIVE
Pragmatic issues in foreign language learning 121
Agnieszka Solska

CHAPTER SIX
The concept of communicative competence in language learning 143
Dagmara Gałajda

CHAPTER SEVEN
Language transfer, code-switching and attrition 161
Anna D. Biedrzyńska

CHAPTER EIGHT
Explaining affectivity in second/foreign language learning 175
Danuta Gabryś-Barker

CHAPTER NINE
Gender differences in language acquisition and learning 201
Janusz Arabski
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

6,00 zł

Reflectivity in Pre-Service Teacher Education: A Survey of Theory and Practice - 02 Reflectivity in teacher development

Książka Danuty Gabryś-Barker to monografia poświęcona miejscu refleksyjności oraz – mającego w niej swe źródło – refleksyjnego sposobu nauczania w praktyce przyszłych i obecnych nauczycieli języka obcego. Praca stanowi zarówno...
15,00 zł

Development of the Eve-Mary Antithesis since the Catechism Of The Council Of Trent until the Catechism Of The Catholic Church (1566-1992)

God has revealed the truth about Himself and about creation in two ways. He has contained natural revelation inside the man and the environment. An interpersonal dialogue between God and man, allied with supernatural Revelation. It contains two trends:...
10,00 zł

Bilingual Language Acquisition : Focus on Relative Clauses in Polish and English

Niniejsza książka prezentuje dogłębną analizę współczesnego rozumienia rozwoju języka u dzieci dwujęzycznych. Część pierwsza książki to szeroko zakrojony przegląd literatury naukowej traktującej o akwizycji języka z perspektywy teorii Gramatyki ...
3,50 zł

Contemporary Challenges towards Management III - 01 Cultural intelligence as a learning capability for corporate leadership and management

Monografia Contemporary Challenges towards Management III jest zbiorem interesujących prac naukowych poświęconych współczesnemu zarządzaniu widzianemu w różnych aspektach, przy istniejącym turbulentnym otoczeniu – pogłębionym przez ...
3,00 zł

Education of Tomorrow. Since education in family to system aspects of education - Mykola Zymomrya, Oleksandra Nimylovych, Władysław Grzeszczuk, Lesia Shahala: The contribution of spiritual figures to the development of the pedagogical thought of Halychyna

Contemporary post-modren family as the "family of risk" The contemporary family is a post-modern one. Unfortunately, it is frequently a dysfunctional family which fulfils its basic roles (bio-psychical, economic, socio-determining, socio-psyc...

Financial market instruments in case studies. Chapter 5. Credit Derivatives in the United States and Poland – Reasons for Differences in Development Stages – Paweł Niedziółka

Rynek finansowy jest trzonem gospodarki i wywiera ogromny wpływ na jej poszczególne branże, pozwalając jej dzięki temu właściwie funkcjonować. Odbywa się to dzięki różnorodnym instrumentom finansowym, które tworzone są specjalnie p...
3,50 zł

Action research in teacher development - 06 Diaries, observations and FL teachers’ creativity

Głównym tematem książki pod naukową redakcją Danuty Gabryś-Barker są podejmowane w różnych formach przez nauczyciela praktyka tzw. badania w działaniu (ang. action research). Podstawowym założeniem badania w działaniu jest dokonywanie prz...
25,80 zł

Between Europe and Russia. Problems of Development and Transborder Co-operation in North-Eastern Borderland of the European Union

Celem publikacji jest wskazanie przesłanek dla rozwoju współpracy transgranicznej na północno-wschodnim pograniczu Unii Europejskiej, zebranych na podstawie zobiektywizowanej, pogłębionej analizy oraz oceny stanu obecnego i możliwości roz...
8,00 zł

Future Learning System. Drama w nauczaniu języka angielskiego - 06 rozdz 6, Analiza i interpretacja wyników badań własnych

Książka opisuje autorską metodę nauczania języków obcych Future Learning System (FLS),która oparta jest na najnowszych osiągnięciach z zakresu neuroglottodydaktyki, konstruktywistycznej dydaktyki języków obcych oraz humanistycznej,...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!