Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Reklama cyfrowa. Podręcznik(eBook)

Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Łódź, 1, 2020

  • Autor: Andrew McStay

  • Tłumacz: Karolina Jankowiak

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    Mobi
    PDF
    Epub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 44,90 zł
40,41
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,49 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Reklama cyfrowa. Podręcznik

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian. Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
1. Media cyfrowe: możliwości wcześniej nieosiągalne	11
1.1. Czym jest reklama cyfrowa?	13
1.2. O czym jest ta książka?	16

2. Historia i zakres działania reklamy cyfrowej	25
2.1. Historia reklamy cyfrowej 	25
2.2. Reklama cyfrowa: kwestia skali	29
2.3. Ogólny obraz praktyki reklamy cyfrowej	31
2.4. Kontekst cyfrowy	33
2.5. Agencje cyfrowe	33
2.6. Wiodące media cyfrowe	35
2.7. Kluczowe dyskusje w Świecie Reklamy	36
2.8. Automatyzacja w reklamie: a co z kreatywnością?	37
2.9. Blokowanie reklam	38
2.10. Prywatność	39
2.11. Kultura promocyjna	39
2.12. Konwergencja	40
2.13. W stronę social	42
2.14. Cyfrowy sprzeciw	43
2.15. Podsumowanie	44

3. Jak to działa: standardowe media cyfrowe	47
3.1. Reklama w wyszukiwarkach	48
3.2. Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO)	51
3.3. Display advertising	54
3.4. Zakup bezpośredni	56
3.5. Sieci reklamowe	57
3.6. Zakup poprzez ad exchange	58
3.7. Kupno poprzez programmatic i real-time bidding (RTB)	59
3.8. Programmatic	61
3.9. Mobile display	66
3.10. Ogłoszenia	71
3.11. Podsumowanie	72

4. Jak to działa: niestandardowe media cyfrowe	75
4.1. In-game advertising i advergaming	75
4.2. In-game advertising – reklama w grach komputerowych	77
4.3. Advergaming	78
4.4. Grywalizacja	79
4.5. Media społecznościowe	79
4.6. Reklama w mediach społecznościowych	80
4.7. Reklama płatna a shared/earned media	84
4.8. Podsumowanie	88

5. Kreatywność	91
5.1. Kontekst branżowy	93
5.2. Pomysły (big i small ideas)	99
5.3. Storytelling	103
5.4. Kreatywność jest ważna, ale czym ona tak naprawdę jest?	107
5.5. Doświadczenie	107
5.6. Koncepcje sensoryczno-afektywne	109
5.7. Empatia, sytuacja i umiejscowienie	110
5.8. Culture hacking: kombinacje	112
5.9. Eksploracja	114
5.10. Transformacje	115
5.11. Podsumowanie	117
5.12. Podstawowe zasady kreatywności	118

6. Non-interruptive: uwaga, autentyczność i reklama natywna 	121
6.1. Odbiorcy	122
6.2. Odbiorcy interaktywni	124
6.3. Pozyskiwanie uwagi	126
6.4. Influencerzy	129
6.5. Reklama natywna: przykład BuzzFeed	133
6.6. Branded entertainment	138
6.7. Virality	140
6.8. Metryka wciąż ma znaczenie	142
6.9. Możliwości wirtualnej rzeczywistości 2.0 	145
6.10. Podsumowanie	148

7. Media hacking	151
7.1. Wymagania w zakresie media hacking	152
7.2. Przykład kreatywnego media hacking: B-Reel	154
7.3. Hacked media i reinterpretacje historii	158
7.4. Mixed reality i transmedia	160
7.5. Rola zabawy	164
7.6. Kluczowe terminy	165
7.7. Podsumowanie	167

8. Blokowanie reklam i nieuczciwość: zagrożenia dla reklamy	169
8.1. Web adblocking	169
8.2. AdBlock Plus	172
8.3. Mobile adblocking	175
8.4. Anti-adblocking	177
8.5. Uciekanie się do oszustwa 	178
8.6. Podsumowanie	182

9. Reklama adresowana do dzieci: przepisy i etyka mediów cyfrowych	185
9.1. Badanie etyki w reklamie	186
9.2. Prawodawstwo i samoregulacja	187
9.3. Samoregulacja w Wielkiej Brytanii	188
9.4. Czy dzieci dorastają zbyt szybko? Raport Baileya	189
9.5. Magiczny moment zrozumienia kontekstu internetowego	194
9.6. Advergames	195
9.7. Kanały na YouTubie: przykład AmazingPhil	196
9.8. Podsumowanie	198

10. Techniki reklamowe: analityka, big data, profilowanie i tożsamość	201
10.1. Wczoraj: korzenie analityki w reklamie	201
10.2. Kontekst big data	205
10.3. Dwudziesty pierwszy wiek: dane i korelacja	206
10.4. Big data i reklama	208
10.5. Profilowanie i tożsamość	210
10.6. Analityka społeczna	213
10.7. Tekst	216
10.8. Obraz	218
10.9. Marketing skierowany do naszych wirtualnych osobistych asystentów (VPA)	221
10.10. Podsumowanie	223

11. Media empatyczne: emotiveillance i przyszłość reklamy zewnętrznej	225
11.1. Billboardy wrażliwe na emocje	226
11.2. Sztuczna inteligencja	228
11.3. Tam na Wimbledonie	232
11.4. Teorie podejść emocjonalnych	233
11.5. Emotiveillance	234
11.6. Media empatyczne	236
11.7. Niepokojący czynnik: bliskość bez wzajemności 	237
11.8. Podsumowanie	241

12. Prywatność: przykład aplikacji mobilnych na Android	243
12.1. Test praktyczny	244
12.2. Co jest śledzone?	247
12.3. Pliki cookie	248
12.4. Definiowanie prywatności: być pozytywnym	253
12.5. Prywatność: interakcje, oczekiwania i protokół	256
12.6. Śledzenie i reklama w aplikacjach mobilnych na Android	258
12.7. Zaufanie	262
12.8. Zgoda	264
12.9. Opt-in/opt-out	265
12.10. Kontekst prawny	266
12.11. Branża reklamowa pod kontrolą organów amerykańskiej inwigilacji rządowej… bez jej zgody	268
12.12. Podsumowanie	271

13. Podsumowanie: między sztuką a nauką w reklamie	273
13.1. Wzniosłość danych	275
13.2. Riposta kreatywnych	278
13.3. Podwójne złudzenie	279
13.4. Czy sztuczna inteligencja kiedykolwiek stworzy Holidays are coming dla Coca-Coli?	281
13.5. Poza pokusą: kreatywność algorytmiczna	283
13.6. Napędzanie maszyny	287

Aneks	291

Bibliografia	297
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

24,90 zł

Podręcznik pracy głosem

Jak mówić pięknie? Co zrobić. by wypowiadane słowa dobrze brzmiały, wywoływały szacunek i podziw? Jak przyciągnąć uwagę brzmieniem głosu? Jak mówić. by głos służył przez wiele lat? Na wszystkie te pytania czytelnik znajdzie odpowiedź w po...

Diagnostyka edukacyjna. Podręcznik akademicki

Pierwszy podręcznik z zakresu teorii diagnozy edukacyjnej! Książka prezentuje: koncepcję diagnostyki jako nauki o rozpoznawaniu warunków, przebiegu i wynikach uczenia się; główne pojęcia dyscypliny; analizę i ocenę narzędzi diagnozy;...
26,40 zł

Steganografia cyfrowa. Sztuka ukrywania informacji

Przedstawiamy Czytelnikowi książkę poświęconą aktualnemu zagadnieniu, jakim jest zabezpieczenie użytkowników sieci komputerowych przed kontrolowaniem prywatnych treści, rozmów lub e-maili. Według ekspertów od komputerów nie ...
39,90 zł

Niemiecki podręcznik techniki prawodawczej

Książka zawiera tłumaczenie urzędowego Podręcznika techniki prawodawczej wydanego przez niemiecki Federalne Ministerstwo Sprawiedliwości w 2008 r. (Bundesministerium der Justiz, Handbuch der Rechtsfőrmlichkeit, wyd. 3 Bundesanzeiger Verlag, Berlin 2008...
7,99 zł

Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji - 01 Wstęp; Rozdz. 1-2. Socjalizacja: tradycja i zmiana; Reklama jako środowisko socjalizacji

Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tematu wiąże się ze współczesnymi przeobrażeniami kulturowymi i wynika z obserwacji, że obecnie procesowi wchodzenia jednostki do społeczeństwa coraz częściej...
99,00 zł

Prawo gospodarcze. Podręcznik dla aplikantów

Zawartość merytoryczna opracowania w dużej części opiera się na aktualnie obowiązującym ramowym programie szkolenia uchwalonym przez Naczelną Radę Adwokacką i ma na celu być swego rodzaju uzupełnieniem wiedzy nabywanej w toku szkolenia. Publikacja nie ...
39,00 zł

Podręcznik tworzenia stron internetowych na Facebooku

Oficjalny podręcznik używania kreatora stron społecznościowych na Facebooku Zakładka Polishwords 7.0. Podręcznik ten przeprowadzi Cię przez proces zakładania strony społecznościowej, dodawania i komponowania zakładek oraz mierzenia efektów dział...
43,53 zł

Patologie gier cyfrowych. Studium z zakresu polityki kryminalnej

Niniejsza publikacja dotyczy zagadnień związanych z grami cyfrowymi,jako jednym z najbardziej popularnych mediów współczesnej rozrywki,w ujęciu kryminalistyki i kryminologii. Nowoczesne technologie kojarzone są najczęściej z postępem w ro...

Podręcznik dramatopisarza

Książka jest wszechstronnym kompendium wiedzy praktycznej dla dramatopisarzy i scenarzystów. Zawiera ponad 60. unikalnych i przetestowanych przez autora ćwiczeń warsztatowych z zakresu kreowania bohatera, budowania scen i rozwoju wydarzeń podcza...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!