Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Zamawiaj najtaniej - Orlen paczka

Wartości kobiece w biznesie(Miękka)

4.10  [ 42 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka

Wartości kobiece w biznesie

Celem książki jest opracowanie koncepcji wartości kobiecych w biznesie, w tym identyfikacja i aprecjacja katalogu współczesnych wartości, które mogą wnosić kobiety do biznesu i na rynek pracy. Warto zwrócić uwagę, że powinno to pomóc przedsiębiorstwom,
szczególnie w sektorze mikro, małych i średnich firm, w lepszym określaniu i wykorzystaniu potencjału kobiet, jak również samym kobietom ze wszystkich grup zawodowych, bez względu na zajmowany szczebel w hierarchii organizacyjnej firmy, aby więcej z nich odnosiło sukcesy w przyszłości. Książka dedykowana jest nie tylko kobietom mającym zamiar rozwijać swoje kariery, lecz także mężczyznom, którzy chcą lepiej kobiety rozumieć, wspierać je i pomagać im na płaszczyźnie zawodowej.
Ze wstępu

Katalog wartości kobiecych w biznesie, będący przedmiotem monografii, można z pewnością uznać za istotny wkład do dorobku nauk ekonomicznych (dyscypliny zarządzanie), ale także do dyskusji z pracodawcami nad korzyściami z różnorodności. Książka ma zatem zarówno walor teoretyczny, jak i praktyczny.
dr hab. Ewa Lisowska prof. Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

Modele biznesu w Internecie

Jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internecie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma...

Młodzież licealna wobec wartości samotności i pasji

Wartości wyznaczają horyzont rozwoju człowieka. (…) Młody człowiek otwiera się na wartości, zwykle w specyficzny tylko dla siebie sposób. Bywa, że deterministyczne nastawia się na ideał, pragnie być najlepszy, podziwiany, ważny. Spos&oacu...

Wartości polityka społeczeństwo

Marta Zahorska, Ewa Nasalska: W sporze ze stereotypami. Życiorys naukowy Profesor Renaty Siemieńskiej-Żochowskiej ; Bibliografia prac Renaty Siemieńskiej-Żochowskiej.Część I: WARTOŚCIJerzy Bartkowski: Wartości materialistyczne i postm...

Liderki biznesu Jak zwyciężać i zmieniać świat

Książka została napisana z inicjatywy Fundacji Liderek Biznesu.13 historii napisanych na podstawie wywiadów z bohaterkami, polskimi bizneswoman.Poruszone są w niej kwestie:· partnerstwa w biznesie,· ...

O biznesie po polsku Poziom średni B1 B2

Na tę publikację z pewnością czekali wszyscy, którzy chcą poznać realia prowadzenia biznesu w Polsce i język biznesu. Sama znajomość branży nie wystarczy. Ważne, aby biznesmen powiedział to, co chce powiedzieć i żeby zrobił to w sposób p...

Słownik rosyjsko-polski Biznes i gospodarka

Słownik zawiera ponad 29 000 terminów i przykładów ich użycia, w tym przede wszystkim połączenia terminologiczne z zakresu ekonomii, handlu, transportu i reklamy, bankowości, finansów i giełdy, prawa i ubezpieczeń, zarządzania i ma...

Technologie cyfrowe w biznesie

„Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja” to kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy rynkowe podkre...

Sztuka dla biznesu

Nominacja do Nagrody ECONOMICUS 2020 w kategorii najlepszy poradnik biznesowy. Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny, dotyczący związków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujących różne dziedziny wiedzy. Pr...

Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie

Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej.

Recenzje (2):

Pisemne recenzje mogą być dodawane wyłącznie przez klientów zarejestrowanych w sklepie. Na liczbę gwiazdek wyświetlanych przy produkcie składają się również oceny produktów, dodanie których nie wymaga posiadania konta.

Publikujemy wszystkie recenzje produktów, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Jeśli wiemy, że produkt został zakupiony przez recenzenta, oznaczamy to ikonką

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Już sama odpowiedź jakie cechy mają kobiety, które odniosły sukcesy jest inspirująca, a badanie autorki imponujące. Są rozdziały, które czyta się jak bajkę! Historia przedsiębiorczości kobiet otwiera oczy na ogromną niesprawiedliwość, jaka spotykała kobiety na przestrzeni dziejów i same kobiet pewnie często nie zdają sobie z tego sprawy! Ważne pytania dlaczego zdrowie, edukacja i relacje nie są tak ważne jak wyzysk i maksymalizacja zysku. Wartościowe rozdziały dot. stereotypów. Poruszające opisy jak wyceniana jest praca kobiet. Ogrom informacji ekonomiczno-gospodarczych, również dot. przedsiębiorczości kobiet i specyfiki biznesów prowadzonych przez kobiety

Ocena: 

Bardzo wartościowa książka!!

Ocena: