Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Wizerunek gminy i jego ochrona(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 2020

  • Seria / cykl: MONOGRAFIE

  • Autor: Natalia Mrukowska

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 110,00 zł
99,00
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 11,00 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Wizerunek gminy i jego ochrona

W książce zaprezentowano szczegółową analizę oraz kategoryzację istotnych zagadnień dotyczących wizerunku gminy i jego ochrony, w tym m.in.: budowanie wizerunku gminy, kreowanie marki i branding gminy, kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku gminy, rola logotypu jako elementu identyfikacji wizualnej gminy; wizerunek jako dobro osobiste gminy: pojęcie dobra osobistego osoby prawnej i jego charakter prawny, wizerunek jako dobre imię gminy, identyfikacja wizualna gminy, hasła promocyjne i slogany reklamowe gminy; ochrona wizerunku gminy: środki ochrony dóbr osobistych gminy, przykłady naruszenia wizerunku gminy oraz strefy identyfikacji wizualnej, roszczenia w przypadku naruszeń. W publikacji odwołano się nie tylko do jurydycznego rozumienia „wizerunku”, lecz także przywołano kontekst badań socjologicznych oraz ekonomicznych, przede wszystkim z zakresu marketingu i promocji. Takie ujęcie tematu przedstawia szerszy zakres przesłanek i uwarunkowań, jakimi kieruje się jednostka samorządu terytorialnego w tworzeniu i wykorzystywaniu swojego wizerunku. Adresaci: Publikacja przeznaczona jest dla osób zajmujących się kreowaniem wizerunku jednostek samorządu terytorialnego oraz wizerunku w marketingu terytorialnym. Zainteresuje także adwokatów i radców prawnych współpracujących z samorządami oraz przedstawicieli nauki prawa, ekonomii, czy socjologii.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp.....................................................................................................................................6
 
 Rozdział I
 Wizerunek gminy................................................................................................................10
 1. Pojęcie wizerunku miejsca ..............................................................................................13
 2. Typy wizerunku miejsca...................................................................................................26
 3. Funkcje wizerunku miejsca..............................................................................................29
 4. Wizerunek, tożsamość a marka gminy.............................................................................34
 5. Budowanie wizerunku......................................................................................................42
 5.1 Kreowanie marki i branding gminy................................................................................47
 5.2. Kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku gminy............................................52
 6. Logotyp jako podstawowy element identyfikacji wizualnej gminy.................................54
 7. Rozpoznawalność jako wyznacznik wizerunku gminy....................................................58
 7.1. Kreatorzy wizerunku gminy..........................................................................................62
 8. Postrzeganie gminy..........................................................................................................64
 9. Konkluzja.........................................................................................................................67
 
 Rozdział II
 Wizerunek jako dobro osobiste gminy.............................................................................70
 1. Pojęcie dobra osobistego osoby prawnej ........................................................................71
 2. Obiektywne ujęcie natury dóbr osobistych i ich naruszenie............................................73
 2.1. Obiektywne kryteria naruszenia dóbr osobistych osób prawnych................................76
 3. Konstrukcja dobra osobistego osoby prawnej..................................................................78
 3.1. Znaczenie art. 43 kodeksu cywilnego..........................................................................78
 3.2. Dobra osobiste osoby prawnej jako dobra sui generis..................................................82
 3.3. Problem ogólnego prawa osobistego i wielość praw osobistych..................................88
 4. Charakter prawny dóbr osobistych osób prawnych.........................................................92
 5. Dobra osobiste gmin jako osób prawnych.......................................................................95
 6. Wizerunek jako dobro osobiste gminy.............................................................................97
 6.1. Spór w orzecznictwie dotyczący tego, czy osoba prawna ma prawo do ochrony swojego wizerunku........................................................................................................................98
 6.2. Prawo do wizerunku osób fizycznych..........................................................................98
 6.3. Wizerunek stanowi dobro osobiste gminy...................................................................100
 6.3.1. Wizerunek jako dobre imię gminy...........................................................................101
 6.3.2. Wizerunek jako strefa identyfikacji wizualnej gminy.............................................110
 6.3.2.1. Nazwa gminy.........................................................................................................113
 6.3.2.2. Herb gminy............................................................................................................118
 6.3.2.3. Logo gminy...........................................................................................................122
 6.3.2.4. Hasła promocyjne, slogany reklamowe................................................................124
 6.3.2.5. Inne symbole gminy..............................................................................................124
 7. Konkluzja.......................................................................................................................125
 
 Rozdział III
 Ochrona wizerunku gminy .............................................................................................127
 1. Przesłanki i środki ochrony dóbr osobistych gminy.......................................................129
 1.1. Bezprawność działania jako podstawowa przesłanka ochrony dóbr osobistych gminy................................................................................................................................. 130
 1.2. Działanie w ramach porządku prawnego....................................................................136
 1.3. Zgoda uprawnionego...................................................................................................137
 1.4. Działanie w obronie uzasadnionego interesu .............................................................140
 2. Legitymacja czynna gminy w zakresie .........................................................................147
 3. Przykłady naruszenia wizerunku gminy.........................................................................148
 3.1. Przykładowe sytuacje .................................................................................................148
 3.2.Przykładowe sytuacje naruszenia strefy identyfikacji wizualnej gminy.................... 154
 3.2.1. Naruszenie herbu gminy...........................................................................................154
 3.3. Naruszenie nazwy gminy............................................................................................155
 4. Środki ochrony...............................................................................................................156
 4.1. Środki ochrony niemajątkowej...................................................................................157
 4.1.1. Powództwo o ustalenie.............................................................................................157
 4.1.2. Roszczenie o zaniechanie.........................................................................................159
 4.1.3. Roszczenie o usunięcie skutków naruszenia............................................................162
 4.2. Środki ochrony majątkowej........................................................................................167
 5. Konkluzja ......................................................................................................................171
 
 Zakończenie .....................................................................................................................174
 
 Bibliografia...................................................................................................................... 182
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

39,90 zł

Ptaki nie znają granic

Napisana z pasją, dowcipem oraz finezją książka dla miłośników przyrody, przygody oraz ptaków. Wciąga, bawi oraz zmienia nasze spojrzenie na świat. Przypomina, że nie jesteśmy na Ziemi sami – dzielimy go z milionem innych stworzeń. ...
10,00 zł

Relevance Studies in Poland essays on language and communication. Volume 4

Kolejny tom z serii Relevance Studies in Poland zawiera artykuły, w których autorzy podejmują tematy z dziedziny pragmatyki kognitywnej. Proponują rozwiązania problemów teoretycznych dotyczących pojęć umysłowych, struktury informacji, kom...

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - 02 Narracje wojenne i obrazy konfliktów kulturowo-politycznych...

Kolejny – trzeci – tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują właśnie w mediach masowych....
9,90 zł

Dofinansowanie wypoczynku pracowników i ich rodzin - rozliczenia podatkowe, ZUS i ewidencja księgowa

Okres letni to czas, w którym większość pracowników wykorzystuje przysługujący im urlop wypoczynkowy. Wielu pracodawców decyduje się na dofinansowywanie kosztów wypoczynku swoich pracowników i ich rodzin. W publikacji...
4,00 zł

Multimedialny wymiar edukacji - Pokazać to, czego nie widać – wykorzystanie nowoczesnych technik audiowizualnych w połączeniu z mikroskopem w edukacji prozdrowotnej i przyrodniczej starszych dzieci przedszkolnych

Żyjemy w czasach, które charakteryzuje niezwykła dynamika zmian we wszystkich obszarach funkcjonowania współczesnego społeczeństwa. Dokonuje się przemiana cywilizacyjna, której cechą charakterystyczną jest rozwój nauki i zwi...
14,90 zł

Two on a Tower

The novel "Two on a Tower" is one of the most famous works of the author. An atmospheric, dynamic story throws the characters at the disposal of forces far beyond their control. Lady Viviet, violating all the rules of decency, falls in love w...
42,00 zł

Zawody medyczne. Prawo ochrony zdrowia w pytaniach i odpowiedziach

Seria książek Prawo ochrony zdrowia w pytaniach i odpowiedziach powstała z chęci niesienia pomocy wszystkim, którzy w konkretnych sytuacjach życiowych napotykają trudności w rozumieniu i prawidłowym stosowaniu przepisów dotyczących sfery ...
14,90 zł

One Little Thread of Life

Edward Phillips Oppenheim (1866 1946), an English novelist, was a major and successful writer of genre fiction, particularly thrillers. Among his books are „The Betrayal”, „The Avenger”, „The Double Life of Mr. Alfred Burt...
7,99 zł

Chcę cię i nie chcę

Sean zawiera z Melindą małżeństwo na papierze, które ma trwać dwa miesiące. Każde z nich ma w tym swój cel: on finalizuje zakup ziemi na karaibskiej wyspie, ona uzyskuje dostęp do funduszu powierniczego. Jeden tylko warunek ich umowy okaz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!