MENU

Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2015

  • Autor: Ewa Badzińska, Krzysztof Gołata, Marek Szczepański

  • Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 15,40 zł
13,86
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy

W pierwszym rozdziale szczególną uwagę zwrócono na konwergencję medialną oraz kulturę konwergencji i uczestnictwa (narzędzia Web 2.0 i 3.0), na niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa i marki (marketing partyzancki, graffiti, body painting, street painting, ambient media), na promocyjne działania przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym (blogi korporacyjne, grywalizacja),
a także na wykorzystanie aplikacji mobilnych (kody QR, rozszerzona rzeczywistość). Drugi rozdział jest poświęcony problematyce zarządzania kryzysami (w znaczeniu kryzysów w zakresie public relations). Przeanalizowano w nim kryzys w mediach społecznościowych spowodowany wprowadzeniem nowej oferty produktowej platformy satelitarnej nc+. W trzecim rozdziale uwagę skoncentrowano na współczesnych instrumentach kreowania wizerunku przedsiębiorcy jako osoby publicznej (różnego rodzaju kampanie informacyjne, propagowanie działań przedsiębiorców) i społecznej ocenie tych działań. Zaprezentowano kilka najgłośniejszych kampanii informacyjnych prowadzonych w ostatnich latach.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP 5
Rozdział 1 PROMOWANIE WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA Z WYKORZYSTANIEM NOWOCZESNYCH ROZWIĄZAŃ KOMUNIKOWANIA SIĘ W BIZNESIE (Ewa Badzińska) 11
1. Wprowadzenie 11
2. Konwergencja mediów – konceptualizacja zagadnienia 13
3. Kultura konwergencji w tworzeniu społeczności sieciowych 15
4. Kultura uczestnictwa, współtworzenie treści i interaktywność – narzędzia Web 2.0. i 3.0 16
5. Niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 25
6. Działania promocyjne przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym 30
	6.1. Środowisko wirtualne – konceptualizacja zagadnienia 30
	6.2. Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa w witrynie www 32
	6.3. Promowanie firmy w wirtualnym świecie gry 34
	6.4. Budowanie wizerunku firmy za pomocą narzędzi komunikacji mobilnej 39
7. Podsumowanie 53
Bibliografia 54
Rozdział 2 ZARZĄDZANIE KRYZYSEM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH (Marek Szczepański) 59
1. Wprowadzenie – kryzysy w ujęciu public relations – istota i przyczyny 59
2. Definicja i klasyfikacja mediów społecznościowych 62
3. Przyczyny i specyfika kryzysów w social media 65
4. Zasady zarządzania kryzysem w mediach społecznościowych 69
5. Kryzys w mediach społecznościowych na przykładzie nc+ – studium przypadku 75
	5.1. Podłoże i przebieg kryzysu 75
	5.2. Koszty kryzysu platformy cyfrowej nc+ w social media i bilans popełnionych błędów 80
6. Podsumowanie 81
Bibliografia 82
Rozdział 3 INSTRUMENTY KSZTAŁTOWANIA WIZERUNKU PRYWATNEGO PRZEDSIĘBIORCY (Krzysztof Gołata) 85
1. Wprowadzenie 85
2. Relacje polityków z przedsiębiorcami 87
4 Spis treści
3. Kampanie wizerunkowe 91
	3.1. „Kto daje miejsca pracy” 91
	3.2. „Przedsiębiorca to nie przestępca” 94
	3.3. „Nie ma wolności bez przedsiębiorczości” 95
	3.4. „Czas na patriotyzm gospodarczy” 97
4. Przedsiębiorca w firmie – „Układ zamknięty” 100
5. Kreowanie wizerunku przez sponsorowanie sportu 103
	5.1. Sponsoring Polskiego Komitetu Olimpijskiego 103
	5.2. Przedsiębiorca – właściciel klubu piłkarskiego 105
6. Rankingi najbardziej wpływowych ludzi gospodarki 107
7. Nagrody biznesowe 112
8. 25 lat transformacji gospodarczej w Polsce 114
9. Podsumowanie 116
Bibliografia 116
ZAKOŃCZENIE 119
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

30,96 zł
36,00 zł

Współczesne teorie uzależnień od substancji psychoaktywnych

Opracowanie adresowane jest przede wszystkim do pedagogów szkolnych, nauczycieli, osób zajmujących się pracą z młodzieżą a także dla studentów kierunku pedagogika, zwłaszcza specjalności pedagogika społeczna, pedagogika resocjaliza...
13,68 zł
15,20 zł

Wizerunek Kuby we współczesnych polskich reportażach podróżniczych

W swojej książce, która jest pierwszą w polskim piśmiennictwie naukowym próbą przedstawienia wizerunku Kuby, autorzy skupiają się na fenomenie, jakim jest magnetyczna siła przyciągania wyspy, próbując jednak zaprezentować pró...
7,72 zł
9,90 zł

Rozrachunki z właścicielem firmy

Przedsiębiorca, który prowadzi działalność gospodarczą jako osoba fizyczna, może w sposób dowolny decydować o przeznaczeniu środków pieniężnych posiadanych na firmowym rachunku bankowym lub w kasie. Środki te są składnikiem jego ma...
49,30 zł
63,20 zł

Spółki - w jakiej formie prowadzić biznes

Wybór formy prowadzenia działalności gospodarczej to jedna z kluczowych decyzji podejmowanych podczas otwierania własnego biznesu. Od tego zależą m.in. późniejszy sposób podejmowania decyzji w firmie, odpowiedzialność za jej prowad...
27,93 zł
39,90 zł

Nieletni przestępcy w percepcji personelu i nadzoru resocjalizacyjnego oraz studentów resocjalizacji

Opracowanie pani Moniki Noszczyk-Bernasiewicz stanowi pewnego rodzaju novum. Ujawnia ono bowiem oceny, opinie i poglądy personelu wychowawczego zakładów poprawczych i schronisk dla nieletnich na zjawisko naruszania przez nich prawa oraz na warun...
7,80 zł
10,00 zł

Głosy formy światy warianty poezji nowoczesnej

Książka jest próbą nowego spojrzenia na polską poezję XX wieku w konfrontacji z teoretycznym modelem poezji nowoczesnej, wciąż dyskusyjnym, toteż pojętym tu możliwie szeroko i wielowariantowo - jako spektrum autorskich idei i poetyk połączonych ...
31,73 zł
36,90 zł

Przykłady strategii produkcji i użytkowania paleolitycznych oraz mezolitycznych narzędzi krzemiennych

Wyróżnienie w „Konkursie o nagrodę Stowarzyszenia Wydawców Szkół Wyższych im. ks. Edwarda Pudełki” Monografia stanowi podsumowanie wieloletnich studiów autorki nad tematyką technologii i funkcji okazów krzemiennych. Poszczególne przykład...
34,83 zł
40,50 zł

Public Relations. Doskonalenie procesu komunikowania

Prezentowana publikacja jest kolejną pracą w cyklu monografii poświęconych zagadnieniom teorii i praktyki public relations. Każdy tom ilustruje aktualne trendy praktyczne, jak i priorytety badawcze. Niniejszy wolumen koncentruje się na dwóch ist...
61,78 zł
79,20 zł

Przeciwdziałanie praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu – nowe procedury

Książka w bardzo przystępny sposób przybliża zagadnienia regulowane nową ustawą z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. W publikacji każdy zainteresowany podmiot – biuro rachunkowe, biegły rewident,...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!