Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy
W pierwszym rozdziale szczególną uwagę zwrócono na konwergencję medialną oraz kulturę konwergencji i uczestnictwa (narzędzia Web 2.0 i 3.0), na niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa i marki (marketing partyzancki, graffiti, body painting, street painting, ambient media), na promocyjne działania przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym (blogi korporacyjne, grywalizacja),
a także na wykorzystanie aplikacji mobilnych (kody QR, rozszerzona rzeczywistość). Drugi rozdział jest poświęcony problematyce zarządzania kryzysami (w znaczeniu kryzysów w zakresie public relations). Przeanalizowano w nim kryzys w mediach społecznościowych spowodowany wprowadzeniem nowej oferty produktowej platformy satelitarnej nc+. W trzecim rozdziale uwagę skoncentrowano na współczesnych instrumentach kreowania wizerunku przedsiębiorcy jako osoby publicznej (różnego rodzaju kampanie informacyjne, propagowanie działań przedsiębiorców) i społecznej ocenie tych działań. Zaprezentowano kilka najgłośniejszych kampanii informacyjnych prowadzonych w ostatnich latach.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-7775-384-2
- ISBN druku: 978-83-7775-384-2
- Liczba stron: 122
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP 5 Rozdział 1 PROMOWANIE WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA Z WYKORZYSTANIEM NOWOCZESNYCH ROZWIĄZAŃ KOMUNIKOWANIA SIĘ W BIZNESIE (Ewa Badzińska) 11 1. Wprowadzenie 11 2. Konwergencja mediów – konceptualizacja zagadnienia 13 3. Kultura konwergencji w tworzeniu społeczności sieciowych 15 4. Kultura uczestnictwa, współtworzenie treści i interaktywność – narzędzia Web 2.0. i 3.0 16 5. Niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa 25 6. Działania promocyjne przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym 30 6.1. Środowisko wirtualne – konceptualizacja zagadnienia 30 6.2. Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa w witrynie www 32 6.3. Promowanie firmy w wirtualnym świecie gry 34 6.4. Budowanie wizerunku firmy za pomocą narzędzi komunikacji mobilnej 39 7. Podsumowanie 53 Bibliografia 54 Rozdział 2 ZARZĄDZANIE KRYZYSEM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH (Marek Szczepański) 59 1. Wprowadzenie – kryzysy w ujęciu public relations – istota i przyczyny 59 2. Definicja i klasyfikacja mediów społecznościowych 62 3. Przyczyny i specyfika kryzysów w social media 65 4. Zasady zarządzania kryzysem w mediach społecznościowych 69 5. Kryzys w mediach społecznościowych na przykładzie nc+ – studium przypadku 75 5.1. Podłoże i przebieg kryzysu 75 5.2. Koszty kryzysu platformy cyfrowej nc+ w social media i bilans popełnionych błędów 80 6. Podsumowanie 81 Bibliografia 82 Rozdział 3 INSTRUMENTY KSZTAŁTOWANIA WIZERUNKU PRYWATNEGO PRZEDSIĘBIORCY (Krzysztof Gołata) 85 1. Wprowadzenie 85 2. Relacje polityków z przedsiębiorcami 87 4 Spis treści 3. Kampanie wizerunkowe 91 3.1. „Kto daje miejsca pracy” 91 3.2. „Przedsiębiorca to nie przestępca” 94 3.3. „Nie ma wolności bez przedsiębiorczości” 95 3.4. „Czas na patriotyzm gospodarczy” 97 4. Przedsiębiorca w firmie – „Układ zamknięty” 100 5. Kreowanie wizerunku przez sponsorowanie sportu 103 5.1. Sponsoring Polskiego Komitetu Olimpijskiego 103 5.2. Przedsiębiorca – właściciel klubu piłkarskiego 105 6. Rankingi najbardziej wpływowych ludzi gospodarki 107 7. Nagrody biznesowe 112 8. 25 lat transformacji gospodarczej w Polsce 114 9. Podsumowanie 116 Bibliografia 116 ZAKOŃCZENIE 119