MENU

Wycena i kształtowanie wartości przedsiębiorstwa

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2007

  • Autor: Andrzej Jaki

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 34,00 zł
30,60
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Wycena i kształtowanie wartości przedsiębiorstwa

W książce w zarysie przedstawiono zagadnienia związane z wyceną przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem warstwy teoretyczno-metodycznej podjętej problematyki. Ukazano uregulowania formalnoprawne dotyczące wyceny przedsiębiorstw oraz przesłanki i procedury wyceny, a także omówiono stosowane w praktyce metody wyceny przedsiębiorstwa. Z uwagi na szybki rozwój koncepcji zarządzania wartością przedsiębiorstwa (value based management) oraz na przeobrażania, jakim w związku z tym podlegają systemy oceny efektywności przedsiębiorstw, w publikacji scharakteryzowano także istotę, narzędzia oraz znaczenie pomiaru i oceny procesów kształtowania wartości przedsiębiorstwa.

Szczegółowo przedstawiono następujące zagadnienia:



specyfika wyceny przedsiębiorstwa jako dobra gospodarczego
uwarunkowania prowadzenia wyceny przedsiębiorstw
charakterystyka majątkowych, dochodowych i mieszanych metod wyceny
przesłanki i wyznaczniki kształtowania wartości przedsiębiorstw.





Adresaci:

Publikacja zainteresuje przede wszystkim studentów i wykładowców uczelni ekonomicznych, wycena przedsiębiorstw jest już bowiem od dłuższego czasu tematem wykładów, ćwiczeń i seminariów. Zakres przedmiotowy niniejszej książki jest dostosowany do obowiązującego programu nauczania dla polskich uczelniach ekonomicznych.

Tytuł poprzedniego wydania: Wycena przedsiębiorstwa

Książka dostępna także w wersji elektronicznej. Kliknij i sprawdź --->

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O autorze 
str. 7 
 
 Wstęp 
str. 9
 
 1. Przedsiębiorstwo jako obiekt wyceny 
str. 13
 
 Restrukturyzacja procesów gospodarczych a wycena przedsiębiorstw w Polsce 
str. 13
 Kapitał jako źródło wartości przedsiębiorstwa
str. 16
 Wartość jako kategoria ekonomiczna a przedsiębiorstwo 
str. 21
 Wartość w strukturze celów przedsiębiorstwa 
str. 27
 Zakresy wyceny przedsiębiorstwa i determinanty jego wartości 
str. 32
 
 2. Uwarunkowania i elementy wyceny przedsiębiorstwa 
str. 40
 
 Pomiar wartości jako podstawa wyceny przedsiębiorstwa 
str. 40
 Przesłanki i funkcje wyceny przedsiębiorstwa 
str. 45
 Formalnoprawne uregulowania wyceny przedsiębiorstwa 
str. 52
 Procedura wyceny przedsiębiorstwa 
str. 64
 Uwzględnianie zmiany wartości kapitału w czasie w wycenie przedsiębiorstwa 
str. 70
 
 3. Metody wyceny przedsiębiorstw 
str. 79
 
 Systematyka metod wyceny przedsiębiorstw 
str. 79
 Metody majątkowe w procesie wyceny przedsiębiorstwa 
str. 87
 Dochodowa wycena przedsiębiorstwa - przedsiębiorstwo jako forma inwestycji 
str. 92
 Wartość reputacji w mieszanych metodach wyceny przedsiębiorstwa 
str. 108
 Syntetyczne ujęcie metod wyceny - rachunek pomiaru i oceny wartości przedsiębiorstwa 
str. 117
 
 4. Kształtowanie wartości przedsiębiorstwa 
str. 126
 
 Globalne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw 
str. 126
 Ewolucja typów własności a kontrola właścicielska w  przedsiębiorstwie 
str. 133
 Kształtowanie wartości w procesie pomiaru i oceny efektywności przedsiębiorstwa 
str. 144
 Determinanty kreowania wartości przedsiębiorstwa 
str. 158
 Kreowanie wartości w ocenie efektywności restrukturyzacji przedsiębiorstwa 
str. 162
 Kreowanie wartości jako podstawa motywowania w  przedsiębiorstwie 
str. 167
 
 Zakończenie 
str. 175
 
 Literatura 
str. 181
 Wybrane akty prawne 
str. 193
 Indeks 
str. 195
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
16,88 zł
22,50 zł

59 bajek o zwierzętach

Interesujące i przykuwające uwagę historyjki o zwierzątkach układają się w książce w dwa wzajemnie uzupełniające się cykle.Pierwszy to opowiadania pełne wyzwań i przygód znanych dzieciom z ich własnego życia - przesympatyczny zwierzę...
20,58 zł
29,40 zł

Wartości w muzyce. T. 2: Wartości kształcące i kształtowane u studentów w toku edukacji szkoły wyższej

Zdaniem redaktora tomu: „Postrzeganie przez studentów wartości w muzyce to świadome przyjmowanie, analizowanie własnych sądów i wyobrażeń, spostrzeganie cech i właściwości niezbędnych do tworzenia nowych pojęć, a także do nabywania ...
27,30 zł
39,00 zł

Wartości i zmiany

Procesy przekształceń ustrojowych w Polsce oraz integracji i rozszerzania Unii Europejskiej skłaniają do stawiania pytań, jak zmieniają się w tym czasie wartości Polaków, ich przekonania o tym, co jest cenne, dobre i ważne, a także o tym, w jaki...
18,92 zł
22,00 zł

Estymacja wartości przeciętnej uwzględniająca koszt pozyskania danych

Praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym, po wprowadzeniu podstawowych pojęć estymacji punktowej jest rozważany problem niejednorodności kosztów badania jednostek i jej wpływu na łączny koszt zbadania próby. Do...
28,35 zł
31,50 zł

Finanse przedsiębiorstwa 7. Możliwości i ograniczenia finansowe

W monografii poruszono kluczowe aspekty funkcjonowania przedsiębiorstw, dotyczące zasad podejmowania skutecznych decyzji finansowych. Chodzi zarówno o bieżącą działalność i kreowanie własnej pozycji konkurencyjnej a także o realizowanie projekt&...
36,12 zł
42,00 zł

Istota i miejsce kategorii wartości w teorii ekonomii – ewolucja poglądów

Wprowadzenie / 9Rozdział 1. Rozwój kategorii wartości przed powstaniem nauki ekonomii / 191. Kategorie wartości wykoncypowane przez Herodota i Arystotelesa / 202. Ustalenia rzymskich prawników na temat wartości / 2...
41,93 zł
59,90 zł

Światy wartości u progu pandemii. Socjologiczne studium społeczności miejskiej

Dyskusje i spory wokół wartości oraz sposobów ich praktykowania są zawsze sporami o człowieka i kształty tworzonej przezeń kultury. Książka nawiązuje do autorskiej części badań terenowych interdyscyplinarnego projektu studiów przyg...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!