MENU

Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury

(eBook)

Działania współczesnego teatru i filharmonii

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Łódź, 2020

  • Autor: Wioletta Krawiec

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 19,95 zł
17,16
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teoretycznego modelu zarządzania wartością i doświadczeniem klienta na podstawie badań funkcjonowania teatrów i filharmonii w Polsce, analizę porównawczą zestawiającą wartości proponowane przez teatry i filharmonie z oczekiwaniami uczestników kultury, a także omówienie wpływu nurtu marketingu doświadczeń na działania teatrów i filharmonii oraz ich odbiór przez uczestników kultury.
Publikacja jest adresowana przede wszystkim do menedżerów i animatorów kultury oraz pracowników instytucji kultury. Poruszone w niej zagadnienia mogą być też przydatne dla studentów i osób zainteresowanych zarządzaniem wartością dla klienta oraz marketingiem doświadczeń. Monografia stanowi uzupełnienie wiedzy z zakresu marketingu usług, marketingu organizacji non profit czy zarządzania marketingowego w instytucjach kultury.
To bez wątpienia interesujące opracowanie, skłaniające do dyskusji. Być może pozwoli również na poprawę potocznego, niestety nie zawsze pozytywnego, wizerunku marketingu. Dzięki Autorce możemy zobaczyć jego „szlachetniejszą twarz”.
Prof. dr hab. Jacek Otto

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp	9

Rozdział 1. Czy tego klient potrzebuje? Czy to klient zauważy? Czy to będzie ważne? Dlaczego nikt tego nie chce? Wartość dla klienta i jej znaczenie w budowaniu strategii instytucji kultury	13
1.1.	Wartość dla klienta w literaturze przedmiotu i na rynku instytucji kultury	13
1.1.1.	Wartość dla klienta w naukach ekonomicznych	13
1.1.2.	Wartość dla klienta i jej miejsce w kulturze	16
1.2.	Alokacja wartości dla klienta w strategii instytucji kultury	17
1.3.	Zarządzanie wartością dla klienta w instytucji kultury – podejście modelowe	20
1.3.1.	Modele zarządzania wartością dla klienta	20
1.3.2.	Model zarządzania wartością dla klienta w instytucjach kultury	23
1.4.	Umiejętność komunikowania wartości dla klienta jako podstawa nawiązywania i podtrzymywania relacji z uczestnikami kultury	26
1.4.1.	Komunikowanie wartości dla klienta – ujęcie ogólne	26
1.4.2.	Komunikacja ze współczesnymi uczestnikami kultury	27

Rozdział 2. Jest super, jesteś śliczny, uwielbiam cię, chcę z tobą żyć… Lubię cię!!! OK!!! Łapa!!! Siła doświadczeń w działaniach marketingowych instytucji kultury	35
2.1.	Doświadczenie w marketingu instytucji kultury	35
2.1.1.	Transfer doświadczeń w działaniach marketingowych	35
2.1.2.	Marketing doświadczeń a budowanie wartości dla klienta	36
2.2.	Inscenizowanie niezapomnianych doświadczeń dla uczestników kultury 	38
2.2.1.	Zrozumieć doświadczenie klienta	38
2.2.2.	Rodzaje doświadczeń oczekiwanych przez klienta	40
2.2.3.	Strategiczne moduły doświadczeń jako sposoby budowania doświadczeń klienta	42
2.3.	Potrzeba doświadczania i współtworzenia doświadczeń przez klientów instytucji kultury	49
2.3.1.	Sposoby identyfikacji i klasyfikacji potrzeb klienta	49
2.3.2.	Współtworzenie doświadczeń z klientem	53
2.4.	Instrumenty wspomagające działania marketingowe instytucji kultury w celu budowania doświadczeń 	55
2.5.	Zarządzanie doświadczeniem klienta w instytucjach kultury	68
2.6.	Modelowe ujęcie zarządzania wartościami i dostarczanymi doświadczeniami z udziałem klienta	78

Rozdział 3. A z czym do ludzi? Jak cię widzi rynek? Jak ma się rynek? Kim oni są? Obraz rynku kultury i instytucji kultury	83
3.1.	Rynek kultury w Polsce	83
3.1.1.	Instytucja kultury w Polsce w świetle prawa i jej obowiązków – klasyfikacja i cele	83
3.1.2.	Organizatorzy instytucji kultury	85
3.1.3.	Struktura rynku kultury w Polsce	88
3.2.	Uczestnictwo w kulturze w świetle rynkowych zmian postrzegania konsumenta	98
3.2.1.	Kultura, jej typy oraz zarządzanie w kulturze	98
3.2.2.	Wąskie i szerokie ujęcie uczestnictwa w kulturze – od widza i odbiorcy do uczestnika kultury	100
3.2.3.	Typologia uczestników kultury	103
3.3.	Nowe zjawiska na rynku instytucji kultury	114

Rozdział 4. Tak to wygląda? To jest super?! Chodźmy tam! Tego bym się nie spodziewał! Zobacz! Zarządzanie wartością i doświadczeniem klienta instytucji teatralnych i filharmonii w Polsce w świetle badań empirycznych	119
4.1.	Metodyka badań empirycznych oraz charakterystyka prób badanych	119
4.2.	Uczestnik wydarzeń kulturalnych oraz jego oczekiwania wobec oferowanych mu przez teatry i filharmonie wartości i doświadczeń – perspektywa klienta	126
4.2.1.	Oczekiwania klientów teatru i filharmonii wobec wartości doświadczanych	126
4.2.2.	Działania marketingowe teatrów i filharmonii jako wartość dodana dla uczestników kultury	133
4.2.3.	Narzędzia komunikowania i dystrybuowania wartości dla klienta w teatrach i filharmoniach	137
4.2.4.	Doświadczenia oferowane klientom teatrów i filharmonii oraz poziom ich akceptacji	142
4.3.	Zarządzanie wartością i doświadczeniem klienta w teatrach i filharmoniach – perspektywa menedżera	147
4.3.1.	Doświadczenie jako propozycja wartości dla klienta a strategiczna możliwość ich wprowadzenia w instytucji kultury	147
4.3.2.	Badanie oczekiwań klienta jako podstawa kreowania dla niego wartości i doświadczeń	152
4.3.3.	Zaangażowanie klienta w budowanie wartości i doświadczeń	156
4.3.4.	Oczekiwane przez klientów instytucji kultury korzyści i rodzaje doświadczeń	157
4.3.5.	Elementy budowania i rozwijania doświadczeń w teatrach i filharmoniach	161
4.3.6.	Komunikowanie wartości a wdrażanie doświadczeń	163
4.3.7.	Dostarczana wartość a monitorowanie doświadczeń	168

Zakończenie	171

Bibliografia	177
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

25,19 zł
27,99 zł

Wybrane aspekty badawcze. Gospodarka, Zarządzanie, Innowacje TOM I

Monografia jest efektem badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich w obszarze nauk ekonomicznych i szeroko pojętych innowacji. Stanowi zarówno teoretyczne, jak i praktyczne odniesienie do problematyki nauk ekonomicz...
43,20 zł
48,00 zł

Zarządzanie publiczne

Wraz z odrzuceniem koncepcji państwa jako legitymizowanego monopolu przymusu w przeszłość odeszły też modele administracji publicznej jako idealnej – w sensie weberowskim – biurokracji. W głównym nurcie współczesnych rozważań i poszukiwań znalazł...
14,36 zł
16,70 zł

Języki i kultury mniejszościowe w Europie

Książka Języki i kultury mniejszościowe w Europie: Bretończycy, Łużyczanie, Kaszubi przedstawia współczesną sytuację trzech etnicznych grup kulturowych, ich sposób funkcjonowania na tle kultury dominującej, metody ochrony tożsamości, a zw...
29,24 zł
34,00 zł

Huaorani zachodniego skrawka: kultura, tradycje, współczesność

Autorka, przebywając długi czas wśród tej społeczności [Huaorani], zyskując jej zaufanie, stosując odpowiednie metody badań, żyjąc na co dzień wśród krajowców, głęboko wniknęła w ich świat wierzeń, zapoznała się z ich światopogląde...
25,80 zł
30,00 zł

Rosja w dialogu kultur, tom 2

II tom monografii zbiorowej Rosja w dialogu kultur. Literatura. Język. Folklor. Idee, poświęcony 7o-leciu Prof. Stefana Grzybowskiego. Zgromadzone w zbiorze rozprawy składają się na szeroką i wielostronną refleksję nad kulturą, sztuką, literaturą i fol...
32,21 zł
33,90 zł

Samo Sedno - Zarządzanie projektami krok po kroku

Zdobądź wiedzę, dzięki której każdy twój projekt będzie efektywny! Dowiedz się, jak dobierać sposób działania specjalnie do swoich potrzeb. Poznaj wypróbowane sposoby na skuteczne wyznaczanie celów, zarządzanie...
45,90 zł
51,00 zł

Zarządzanie wiedzą

Podręcznik zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Książka adresowana jest zarówno do studentów, jak i praktyk&oacut...
32,40 zł
54,00 zł

Odkryć zarządzanie

Nie wystarczy zajmować kierowniczego stanowiska, aby być dobrym menedżerem. Właściwe zarządzanie opiera się na odpowiedniej wiedzy, umiejętnościach, kompetencjach i doświadczeniu, zdobywanych w pracy oraz podczas studiów i szkoleń. Wbrew temu, o...
25,76 zł
29,95 zł

Pogranicze folkloru i kultury popularnej w wielkomiejskiej Łodzi

Książka jest poświęcono literackiej kulturze popularnej kształtującej się w Łodzi – mieście, które przeżyło gwałtowną transformację z sennej osady w wielki ośrodek przemysłu włókienniczego. Publikacja składa się z dwóch zasad...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!