Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Antropologia organizacji(Miękka)

Metodologia badań terenowych

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 49,00 zł
37,73
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 11,27 zł
Stan magazynowy:Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dostawa gratis dla paczek o wartości od 169 zł.
Płatność elektroniczna (PayU, BLIK)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
5,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,99 zł
Kurier pocztowy
9,99 zł
Paczkomaty InPost
9,99 zł
Kurier
14,99 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS
Płatność za pobraniem
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
8,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Kurier
17,99 zł

Antropologia organizacji

Czym jest antropologia organizacji?

Antropologia organizacji jest metodologią badań empirycznych, która cieszy się ogromną popularnością w krajach zachodnich, lecz w Polsce nadal jest mało znana. Literatura, jaka dotąd była wykorzystywana do takich badań, jest przede wszystkim obcojęzyczna i trudno dostępna dla polskiego czytelnika. Tymczasem antropologiczne badania organizacji umożliwiają ciekawe i istotne badania terenowe:

  • opis organizacji w ich naturalnym kontekście,
  • ukierunkowanie na proces, zrozumienie ludzi i ich zachowań w organizacji,
  • badanie zjawisk nowych, nieznanych, nie dających się przewidzieć.

Książka została napisana z myślą o studentach (wydziałów nauk społecznych i humanistycznych) oraz badaczach pragnących przeprowadzić własne badania terenowe organizacji na poziomie pracy dyplomowej, magisterskiej lub doktorskiej. Jej celem jest, z jednej strony - zapoznanie polskich czytelników z mało w Polsce znanymi antropologicznymi badaniami organizacji, z drugiej zaś - pomoc w poprawnym przeprowadzeniu takich badań i napisaniu na ich podstawie pracy.

Książka powstała na podstawie doświadczeń badawczych autorki oraz badań dotyczących organizacji i literatury - tak pozycji klasycznych, jak i najbardziej aktualnych.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Monika Kostera

Profesor tytularny nauk ekonomicznych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie oraz na Uniwersytecie w Växjö. Ukończyła Uniwersytet w Lund (1983) oraz Uniwersytet Warszawski (1988), gdzie uzyskała tytuł doktora nauk ekonomicznych (1990) i doktora habilitowanego z dziedziny zarządzania (1996). Gościnnie wykładała i prowadziła badania na Uniwersytetach Erasmusa w Rotterdamie, w Newcastle, Växjö, Lund, Wissenschaftszentrum w Berlinie oraz na polskich uczelniach: Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Jest autorką 10 książek w języku polskim i angielskim oraz licznych artykułów naukowych w międzynarodowych czasopismach recenzowanych. Jest członkiem rady redakcyjnej pism naukowych, m.in. Journal of Organizational Change Management, Human Relations, Studies in Cultures, Organizations and Societies, Human Resources Development International, Management Learning, Organization, Organization Studies i Qualitative Sociology.

Organizowała lub współorganizowała liczne konferencje naukowe. Obecnie zajmuje się metodologią jakościowych badań terenowych organizacji, studiami terenowymi przedsiębiorczości oraz samorealizacją w organizacjach.

    Polecamy

    Inne autora

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!