Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta
Niniejsza praca jest odpowiedzią na postulowane i prognozowane kierunki badań nad innowacjami dotyczące uporządkowania i uzupełnienia problematyki związanej z innowacjami w handlu detalicznym – szczególnie w zakresie terminologii i klasyfikacji innowacji, wskazania na znaczenie klientów w innowacyjnych działaniach przedsiębiorstw handlowych czy też określenia czynników stymulujących i ograniczających innowacje w handlu detalicznym. Konieczność podjęcia tego tematu wynika również z dotychczasowego stanu wiedzy na temat innowacji w handlu detalicznym. Studia literaturowe dowodzą istnienia luki w warstwie teoretycznej, metodycznej i empirycznej badań nad innowacjami w handlu i ich znaczeniem w kształtowaniu wartości dla klienta. Brak jest kompleksowych publikacji i opracowań, w których łączono by zagadnienia innowacji z wartością dla klienta w handlu detalicznym – dotychczasowe prace mają charakter fragmentaryczny. Innowacje są głównie przedmiotem badań w obszarze przemysłu, finansów i usług, natomiast sporadycznie są podejmowane w zakresie handlu. Podjęta problematyka pracy jest rozbudowana i wielowątkowa – dotyczy innowacji w handlu detalicznym, klienta oraz kreowanej dla niego wartości. Rezultatem tego jest różnorodność postawionych tu celów. Głównym celem pracy jest identyfikacja istoty i znaczenia innowacji w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta oraz określenie uwarunkowań i kierunków rozwoju innowacji w handlu detalicznym. Różnorodne cele szczegółowe, jakie zostały postawione, można rozpatrywać w warstwie teoretycznej, empirycznej oraz aplikacyjnej.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-7875-185-4
- ISBN druku: 978-83-7875-185-4
- Liczba stron: 276
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 7 Rozdział I Innowacje w handlu detalicznym – identyfikacja 13 1. Teoretyczne ujęcia innowacji 13 2. Istota i miejsce innowacji w handlu detalicznym 20 3. Źródła innowacji w handlu detalicznym 27 4. Przedmiot innowacji w handlu detalicznym i ich rodzaje 43 5. Nowoczesne technologie w innowacjach w handlu detalicznym 55 6. Uwarunkowania rozwoju innowacji w handlu detalicznym 62 Rozdział II Specyfika wartości dla klienta w handlu detalicznym 78 1. Klient w handlu detalicznym i zmiany w jego zachowaniach 78 2. Wartość dla klienta w ekonomii i marketingu 90 3. Kreowanie wartości dla klienta w handlu detalicznym 99 4. Innowacje i wartość dla klienta w handlu detalicznym – wzajemne zależności 108 Rozdział III Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta jako przedmiot badań 119 1. Zakresy badań nad innowacjami w handlu detalicznym 119 2. Źródła informacji i metody badań empirycznych innowacji w kreowaniu wartości dla klienta w handlu detalicznym 125 3. Metodyka badań bezpośrednich i charakterystyka prób badawczych 136 Rozdział IV Innowacje w handlu detalicznym – perspektywa detalisty 156 1. Innowacje w działalności przedsiębiorstw handlowych 156 2. Opinie i postawy detalistów wobec innowacji w handlu detalicznym 172 3. Innowacje a wartość dla klienta w handlu detalicznym – opinie detalistów 178 Rozdział V Innowacje w handlu detalicznym – perspektywa klienta 188 1. Zachowania klientów wobec innowacji w handlu detalicznym 188 2. Klienci wobec innowacji i zmian w handlu detalicznym 196 3. Innowacje a wartość dla klienta w handlu detalicznym – opinie klientów 204 Rozdział VI Innowacje w handlu detalicznym w perspektywie 2017 roku 215 1. Plany innowacyjne przedsiębiorstw handlowych 215 2. Innowacje w handlu detalicznym – przewidywania ekspertów 220 3. Innowacje a wartość dla klienta w handlu detalicznym – opinie ekspertów 227 Zakończenie 237 Aneks 247 Bibliografia 249 Spis rysunków 267 Spis tabel 269