Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Kapitał relacyjny banku. Ocena banku w kontekście relacji z interesariuszami. Tom 3(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Łódź, 1, 2013

  • Autor: Monika Marcinkowska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 25,20 zł
22,68
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,52 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Kapitał relacyjny banku. Ocena banku w kontekście relacji z interesariuszami. Tom 3

W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nakreślono tu zatem z niestandardowej perspektywy: podkreślono obowiązki instytucji wobec różnych interesariuszy i zaakcentowano wpływ zainteresowanych stron na jej wyniki i wartość. W pierwszym tomie rozprawy scharakteryzowano istotę kapitału relacyjnego banku oraz zaprezentowano zagadnienia dotyczące procesu zarządzania relacjami instytucji z interesariuszami. W drugim tomie przedstawiono funkcjonowanie banku z perspektywy relacji z kluczowymi interesariuszami: nadzorem, właścicielami, kierownictwem, pracownikami, klientami, wierzycielami, konkurentami (kooperentami), kooperantami (dostawcami i partnerami), państwem i społeczeństwem. Z kolei ostatni tom poświęcono zagadnieniu oceny kapitału relacyjnego banku, czyli analizy relacji banku z jego interesariuszami.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp                                                             7

Rozdział 1. Pomiar wyników banku w kontekście kapitału relacji z interesariuszami        11

1.1. Rachunkowość społeczna – narzędzia prezentacji informacji o interesariuszach      11
1.2. Wartość dodana                                                        15
1.2.1. Sprawozdanie z wartości dodanej                                     15
1.2.2. Rozszerzone sprawozdanie z wartości dodanej                           26
1.2.3. Rachunek gospodarowania czynnikami produkcji                 27
1.3. Wielopłaszczyznowe karty dokonań                                        30
1.3.1. Zrównoważona Karta Dokonań                                       31
1.3.2. Tableau de Bord de Gestion                                  34
1.3.3. Nawigator                                                35
1.3.4. Monitor Aktywów Niematerialnych                                   37
1.4. Sprawozdania na temat zrównoważonego rozwoju                             38
1.4.1. Sprawozdania w trzech wymiarach                                    38
1.4.2. Rachunkowość zintegrowana                                 44
1.4.3. Ratingi CSR oraz giełdowe indeksy CSR                               47
1.5. Karta Odpowiedzialności                                         50
1.6. Pryzmat Wyników                                                      52
1.7. Inne narzędzia pomiaru wyników                                   53
1.8. Podsumowanie                                                         58

Rozdział 2. Zewnętrzna ocena wyników banku z perspektywy relacji z interesariuszami     69

2.1. Ocena wpływu banku na interesariuszy – założenia metodologiczne        69
2.1.1. Źródła danych do analizy                                    69
2.1.2. Wskaźniki stosowane w zewnętrznej ocenie relacji banku z interesariuszami   72
2.1.3. Wskaźnik syntetyczny – zagregowana ocena wpływu banku na interesariuszy  76
2.2. Cele i interesariusze polskich banków. Wyniki badania ankietowego               78
2.2.1. Próba i metoda badawcza                                    79
2.2.2. Cele działania banków                                      81
2.2.3. Interesariusze banków                                              91
2.3. Wyniki banków – perspektywa tworzenia kapitału relacyjnego            103
2.3.1. Źródła danych                                                    103
2.3.2. Analiza wartości dodanej                                    103
2.3.3. Ocena banku z perspektywy interesariuszy                              111
2.4. Podsumowanie                                                         141

Rozdział 3. Kapitał relacyjny banków – studia przypadków                    143

3.1. Wprowadzenie                                                         143
3.2. BMO Financial Group                                                   144
3.2.1. Wizja, misja, strategia banku                                 144
3.2.2. Odpowiedzialność społeczna                                 147
3.2.3. Relacje z interesariuszami                                           148
3.2.4. Efekty działalności banku – tworzenie kapitału relacyjnego                 156
3.2.5. Podsumowanie                                            162
3.3. Credit Suisse                                                   164
3.3.1. Wizja, misja, strategia banku                                 164
3.3.2. Odpowiedzialność społeczna                                 167
3.3.3. Relacje z interesariuszami                                           169
3.3.4. Efekty działalności banku – tworzenie kapitału relacyjnego                 175
3.3.5. Podsumowanie                                            184
3.4. Bank BPH                                                     185
3.4.1. Wizja, misja, strategia banku                                 185
3.4.2. Odpowiedzialność społeczna                                 187
3.4.3. Relacje z interesariuszami                                           189
3.4.4. Efekty działalności banku – tworzenie kapitału relacyjnego                 196
3.4.5. Podsumowanie                                            202
3.5. Bank Millennium                                                       204
3.5.1. Wizja, misja, strategia banku                                 204
3.5.2. Odpowiedzialność społeczna                                 205
3.5.3. Relacje z interesariuszami                                           207
3.5.4 Efekty działalności banku – tworzenie kapitału relacyjnego          214
3.5.5. Podsumowanie                                            223
3.6. Podsumowanie                                                         224

Zakończenie                                                                227
Bibliografia                                                         233
Spis rysunków i tabel                                                         243
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

84,60 zł

Kapitał zagraniczny a kulturowe uwarunkowania zarządzania bankami w Polsce

Zasadniczą tezą Autora jest stwierdzenie, że czynniki kulturowe zaliczają się do istotnych determinant działalności i rezultatów banków z udziałem kapitału zagranicznego, stanowiąc barierę ich rozwoju. Za cel monografii przyjęto zatem pok...
50,00 zł

Kapitał kariery ludzi młodych - Cz 1 Kluczowe zagadnienia problematyki kapitału kariery

Książka przedstawia problematykę kariery ludzi młodych. W części teoretycznej analizuje przemiany, które dokonały się w tym obszarze w konsekwencji procesów globalizacyjno-restrukturyzacyjnych, prezentuje nowe modele funkcjonowania zawodo...

Przewodnik bankiera. Vademecum wiedzy o bankowości - Działalność kredytowa banku

Książka stanowi zwarty podręcznik z zakresu podstaw bankowości, dedykowany przede wszystkim pracownikom banków, pragnącym usystematyzować i pogłębić swoją wiedzę na temat funkcjonowania współczesnego banku, a w szczególności banku ...
21,60 zł

E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny

Zdanie “nie ma biznesu bez e-biznesu” wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest wspó...
51,45 zł

Ryzyko kredytowe w działalności banku komercyjnego

Głównym motywem rozpoczęcia badań w zakresie roli ryzyka kredytowego w bankach był wzrost znaczenia procesu ograniczania tego ryzyka w bieżącej działalności instytucji finansowych na świecie w okresie coraz częściej pojawiających się globalnych ...
29,90 zł

Potęga relacji z Bogiem

Sten Nillsson ma Ci do opowiedzenia historię, która odmieni Twoje życie – historię o Tobie i Bogu, która zaczęła się na długo przed Twoim narodzeniem. Bez jej znajomości nie wiesz, kim tak naprawdę jesteś, do czego masz prawo i co p...

Dzieło Lucyny Frąckiewicz inspiracją dla współczesnej polityki społecznej - 16 Oczekiwania nauczyciela wobec uczniów w kontekście wykluczenia społecznego

Trudno jest wytyczyć jednoznaczne granice polityki społecznej jako dyscypliny naukowej, pisała Profesor Lucyna Frąckiewicz. „W coraz szerszym zakresie korzysta z dorobku innych dyscyplin, by z kolei służyć też innym dyscyplinom bogactwem doświadc...
23,45 zł

Relacje interpersonalne dorosłych rodzeństw w aspekcie funkcjonowania psychospołecznego

Publikacja z zakresu psychologii rodziny. Prezentowane w książce kwestie teoretyczne i rezultaty najnowszych badań dotyczą jakości oraz znaczenia relacji interpersonalnych dorosłych rodzeństw. Autorka w podjętych analizach koncentruje się na czterech n...
3,50 zł

O czym mówią prawnicy, mówiąc o podmiotowości - 17 Publiczne prawa podmiotowe w kontekście realizacji przez administrację publiczną norm zadaniowych

Publikacja wielopłaszczyznowo charakteryzuje problematykę podmiotowości, prezentując ją jednocześnie z wielu punktów widzenia. Dzięki temu książka może okazać się pomocna w rozważaniach nie tylko teoretyków prawa, ale też przedstawicieli ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!