MENU

Kapitał relacyjny banku. Ocena banku w kontekście relacji z interesariuszami. Tom 3

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Łódź, 2013

  • Autor: Monika Marcinkowska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Kapitał relacyjny banku. Ocena banku w kontekście relacji z interesariuszami. Tom 3

W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nakreślono tu zatem z niestandardowej perspektywy: podkreślono obowiązki instytucji wobec różnych interesariuszy i zaakcentowano wpływ zainteresowanych stron na jej wyniki i wartość. W pierwszym tomie rozprawy scharakteryzowano istotę kapitału relacyjnego banku oraz zaprezentowano zagadnienia dotyczące procesu zarządzania relacjami instytucji z interesariuszami. W drugim tomie przedstawiono funkcjonowanie banku z perspektywy relacji z kluczowymi interesariuszami: nadzorem, właścicielami, kierownictwem, pracownikami, klientami, wierzycielami, konkurentami (kooperentami), kooperantami (dostawcami i partnerami), państwem i społeczeństwem. Z kolei ostatni tom poświęcono zagadnieniu oceny kapitału relacyjnego banku, czyli analizy relacji banku z jego interesariuszami.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp                                                             7

Rozdział 1. Pomiar wyników banku w kontekście kapitału relacji z interesariuszami        11

1.1. Rachunkowość społeczna – narzędzia prezentacji informacji o interesariuszach      11
1.2. Wartość dodana                                                        15
1.2.1. Sprawozdanie z wartości dodanej                                     15
1.2.2. Rozszerzone sprawozdanie z wartości dodanej                           26
1.2.3. Rachunek gospodarowania czynnikami produkcji                 27
1.3. Wielopłaszczyznowe karty dokonań                                        30
1.3.1. Zrównoważona Karta Dokonań                                       31
1.3.2. Tableau de Bord de Gestion                                  34
1.3.3. Nawigator                                                35
1.3.4. Monitor Aktywów Niematerialnych                                   37
1.4. Sprawozdania na temat zrównoważonego rozwoju                             38
1.4.1. Sprawozdania w trzech wymiarach                                    38
1.4.2. Rachunkowość zintegrowana                                 44
1.4.3. Ratingi CSR oraz giełdowe indeksy CSR                               47
1.5. Karta Odpowiedzialności                                         50
1.6. Pryzmat Wyników                                                      52
1.7. Inne narzędzia pomiaru wyników                                   53
1.8. Podsumowanie                                                         58

Rozdział 2. Zewnętrzna ocena wyników banku z perspektywy relacji z interesariuszami     69

2.1. Ocena wpływu banku na interesariuszy – założenia metodologiczne        69
2.1.1. Źródła danych do analizy                                    69
2.1.2. Wskaźniki stosowane w zewnętrznej ocenie relacji banku z interesariuszami   72
2.1.3. Wskaźnik syntetyczny – zagregowana ocena wpływu banku na interesariuszy  76
2.2. Cele i interesariusze polskich banków. Wyniki badania ankietowego               78
2.2.1. Próba i metoda badawcza                                    79
2.2.2. Cele działania banków                                      81
2.2.3. Interesariusze banków                                              91
2.3. Wyniki banków – perspektywa tworzenia kapitału relacyjnego            103
2.3.1. Źródła danych                                                    103
2.3.2. Analiza wartości dodanej                                    103
2.3.3. Ocena banku z perspektywy interesariuszy                              111
2.4. Podsumowanie                                                         141

Rozdział 3. Kapitał relacyjny banków – studia przypadków                    143

3.1. Wprowadzenie                                                         143
3.2. BMO Financial Group                                                   144
3.2.1. Wizja, misja, strategia banku                                 144
3.2.2. Odpowiedzialność społeczna                                 147
3.2.3. Relacje z interesariuszami                                           148
3.2.4. Efekty działalności banku – tworzenie kapitału relacyjnego                 156
3.2.5. Podsumowanie                                            162
3.3. Credit Suisse                                                   164
3.3.1. Wizja, misja, strategia banku                                 164
3.3.2. Odpowiedzialność społeczna                                 167
3.3.3. Relacje z interesariuszami                                           169
3.3.4. Efekty działalności banku – tworzenie kapitału relacyjnego                 175
3.3.5. Podsumowanie                                            184
3.4. Bank BPH                                                     185
3.4.1. Wizja, misja, strategia banku                                 185
3.4.2. Odpowiedzialność społeczna                                 187
3.4.3. Relacje z interesariuszami                                           189
3.4.4. Efekty działalności banku – tworzenie kapitału relacyjnego                 196
3.4.5. Podsumowanie                                            202
3.5. Bank Millennium                                                       204
3.5.1. Wizja, misja, strategia banku                                 204
3.5.2. Odpowiedzialność społeczna                                 205
3.5.3. Relacje z interesariuszami                                           207
3.5.4 Efekty działalności banku – tworzenie kapitału relacyjnego          214
3.5.5. Podsumowanie                                            223
3.6. Podsumowanie                                                         224

Zakończenie                                                                227
Bibliografia                                                         233
Spis rysunków i tabel                                                         243
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

25,20 zł
28,00 zł

Spektroskopia optyczna w ocenie jakości żywności

Celem monografii jest przedstawienie zagadnień związanych z zastosowaniem metod spektroskopii optycznej w połączeniu z chemometrią do oceny różnych aspektów jakości żywności.Ze względu na złożony charakter produktów żywnościo...
9,46 zł
11,00 zł

Biznes w kulturze – kultura w biznesie w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju

Przedstawiona publikacja, będąca pokłosiem szóstej Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Biznes w kulturze – kultura w biznesie” zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach przy współudziale Zespołu P...
22,50 zł
25,00 zł

Edukacja religijna dziecka w wieku przedszkolnym w kontekście wybranych koncepcji pedagogicznych

Edukacja religijna dziecka w wieku przedszkolnym – po powrocie lekcji religii do szkół i przedszkoli publicznych (1 września 1990 roku) – zgodnie z zaleceniem Dyrektorium katechetycznego Kościoła katolickiego w Polsce wpisuje się, w ...
45,75 zł
61,00 zł

Kapitał społeczny – interpretacje, impresje, operacjonalizacja

Ostatnie lata przyniosły duże zainteresowanie tematyką kapitału ludzkiego i społecznego. Jest to ze wszech miar pozytywna tendencja, która na powrót zmienia optykę ekonomii, przesuwając jej główny ciężar z finansów i innych ...
59,40 zł
99,00 zł

Relacyjna moc darów troski i ofiarność druhów ochotniczych straży pożarnych

Monografia lokuje się w obszarze nauk społecznych i prezentuje pogłębione studia teoretyczne osadzone w krytycznym realizmie oraz ontologii społecznej. Doniosłym celem szeroko zrealizowanego programu badawczego jest ukazanie nie tylko ukrytych mechaniz...
54,00 zł
60,00 zł

Uwarunkowania innowacyjności przedsiębiorstw przemysłu spożywczego w kontekście stosowania koncepcji otwartych innowacji

Problematyka innowacyjności przedsiębiorstw oraz jej uwarunkowań od kilkudziesięciu lat jest obszarem zainteresowań wielu teoretyków i badaczy, zarówno w literaturze polskiej, jak i zagranicznej. Przedmiotem szczególnych dociekań n...
14,88 zł
17,30 zł

Relacje między Hiszpanią a Polską w XVI wieku

Przyjmując za punkt wyjścia zagadnienie „sum neapolitańskich”, autor - wybitny historyk hiszpański - snuje rozważania na temat roli i miejsca Jagiellonów w Europie widzianej oczami Karola V, a potem Filipa II. Ukazuje skomplikowaną g...
71,40 zł
119,00 zł

Ocena oddziaływania na środowisko

Autor przedstawia procedurę oceny oddziaływania na środowisko. Jest to pierwsze polskie opracowanie, które w tak szerokim zakresie omawia zarówno zagadnienia teoretyczne procedury oceny oddziaływania na środowisko, jak i praktyczne aspekt...
3,20 zł
4,26 zł

Doskonalenie jakości w bankach. Rozdział 7. Jakość w zarządzaniu, czyli standardy moralne współczesnego menedżera

Na obecnym etapie rozwoju rynku usług bankowych w Polsce często w działalności banków nie wystarczy już tylko kształtowanie świadomości i postaw projakościowych pracowników banków oraz konstruowanie i wdrażanie systemów zarz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!