Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów?

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2021

  • Autor: Lechosław Garbarski

  • Wydawca: Poltext

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 49,90 zł (- 36 %)
Najniższa cena z 30 dni: 44,91 zł (- 29 %)
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

31,94
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów?

Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić i rozwinąć.
Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym. Potencjał kreatywności drzemie bowiem w każdym z nas, a dzięki poznaniu tajemnic warsztatu artystów i twórców, inspiracji ich sugestiami, wsłuchaniu się w ich zalecenia i przestrogi możliwe będzie przełamanie bariery obaw, wahań i niepewności.
Zawsze warto wsłuchiwać się w to, co mają do powiedzenia ci, którzy osiągnęli sukces tworząc wspaniałe filmy, sztuki teatralne, obrazy, rzeźby, grafiki, fotografie czy utwory muzyczne doceniane przez szerokie grono odbiorców. W działaniach artystów i twórców można odnaleźć powtarzalne mechanizmy i sposoby postępowania, które pozwalają lepiej zrozumieć fenomen kreatywności i mogą stanowić inspiracje dla osób związanych z biznesem.
***
Lechosław Garbarski – profesor, kierownik Katedry Marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Specjalizuje się w zakresie marketingu, strategii marketingowych i postępowania nabywców na rynku. Jest autorem ponad 300 prac, z których większość została opublikowana w książkach, monografiach, czasopismach oraz materiałach konferencyjnych w Polsce i za granicą. Członek założyciel Stowarzyszenia Stypendystów Fulbrighta w Polsce. Konsultant wielu firm. Dyrektor Kozminski Advanced Management Program.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1. Współczesne wyzwania a sukces w biznesie 
1.1. Uwarunkowania współczesnego biznesu
1.2. Rozwój społeczno-ekonomiczny a innowacje
1.3. Kreatywność jako źródło innowacji
1.4. Sektory i zawody kreatywne
1.5. Postrzeganie zawodów kreatywnych
1.6. Potencjał i Efekty Kreatywności dla Biznesu
Rozdział 2. Sukces i porażka 
2.1. Istota i wymiary sukcesu 
Istota sukcesu
Sukces w biznesie
2.2. Jak postrzegają sukces artyści (twórcy)? 
Wizja sukcesu
Relatywizm w ocenie sukcesu
Znaczenie oceny odbiorców
Sukces artystyczny i komercyjny – dylematy
2.3. Miary sukcesu artystów (twórców) 
Nagrody i recenzje
Akceptacja
Wymiar finansowy sukcesu
Kryteria oceny a ulotność sukcesu
2.4. Porażki i pułapki 
Czy porażka jest porażką?
Symptomy nadciągającej porażki
Przewidywalne okoliczności pojawienia się porażki
Trudne do przewidzenia okoliczności porażki
Obrona przed porażką
Rozdział 3. Osiągnięcia twórcze. Inspiracja, ekspansja, końcowy efekt 
3.1. Inspiracja – źródło i mechanizm wykształcania pomysłu 
Źródła inspiracji twórczej
Mechanizm gromadzenia idei
Genialna myśl czy żmudne pasmo modyfikacji?
3.2. Ekspansja – praca nad projektem 
Końcowy efekt – ograniczenia działania twórcy
Błędy i znikome efekty działania
3.3. Podstawy osiągnięć twórczych 
Szczęście
Praca
Talent
Odwaga
Rozdział 4. Istota i uwarunkowania kreatywności 
4.1. Czym jest kreatywność? 
Myślenie dywergentne i konwergentne
Twórczość
Definiowanie kreatywności
Kreatywność w opinii artystów
Pomiar kreatywności
4.2. Kreatywność na poziomie grup społecznych 
Kreatywność społeczeństw i grup społecznych
Kultura kreatywności w budowie kapitału społecznego
4.3. Wybrane uwarunkowania kreatywności 
Autonomia działania
Wpływ presji czasu
Osobowość twórcy
Inne uwarunkowania
Rozdział 5. Postawy, pasje i cechy twórców 
5.1. Postawa i pasja twórcza 
Cechy zachowań kreatywnych
Wyzwalanie, wzmacnianie i osłabianie kreatywności
Pasja i jej źródła
Znaczenie pasji pozazawodowych
5.2. Twórcy 
Cechy osób kreatywnych
Samotność i introwertyczność
Rozdział 6. Wyzwalanie kreatywności – życie w szkole czy szkoła życia 
6.1. Sztuka a życie 
Rady ze szczyptą ostrożności
Identyfikacja otaczającej rzeczywistości
Specyficzne atuty wybranych dziedzin sztuki
6.2. Nauczanie czy wyzwalanie kreatywności 
Czy można się nauczyć kreatywności?
Jak wyzwalać kreatywność?
Kreatywność a wiek twórców
Wyzwalanie kreatywności w procesie kształcenia
Warsztat teatralny w ramach KAMP
6.3. Rola liderów (przywódców)
6.4. Metody wyzwalania kreatywności 
Kierunki działań szkoleniowych
Wybrane techniki wyzwalania kreatywności
Trening kreatywności
Działania artystyczne
Podsumowanie
Antologia od A do T mniej konwencjonalnych CV
Bibliografia
Załącznik 1
Załącznik 2
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(mobi)
Brak informacji
(epub)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

39,90 zł

Skoro tak dobrze jest rozmawiać, to czemu tak trudno?

Porozmawiaj z nimi”. „Pogadajcie”. „Musisz im powiedzieć”. Pewnie wszyscy to słyszeliśmy – czy była to rada, której nam udzielano, czy też nasz własny wewnętrzny głos. Ta rada jest zawsze dobra, jednak czasami...

Wszystko, co wiem o miłości

Gdyby Bridget Jones istniała naprawdę i urodziła się nieco później, nazywałaby się Dolly Alderton. Wszystko, co wiem o miłości to absolutny bestseller, przetłumaczony już na ponad 20 języków. Dolly Alderton, dzien...

Psychologia biznesu

Jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym?Czy istnieje idealny model przywódcy?W jaki sposób można unikać błędów w pracy?Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie?Jak dbać o dobro...
16,00 zł

Biznes w kulturze – kultura w biznesie

Niniejsza monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych na kierunku Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej, ale też kierunków pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i pra...
1,49 zł

Przyszłość polonistyki - 11 Zerwana więź. Co z doktorantami? (O paru doświadczeniach)

Praca zawiera opracowaną przez najwybitniejszych przedstawicieli środowisk z całej Polski diagnozę aktualnego stanu polonistyki, zarówno naukowej, jak i dydaktycznej, z próbą nakreślenia wizji jej przyszłości w odpowiedzi na wymagania cza...
1,41 zł

Mentalność etatowca, czyli jak rozgryźć biznesy sieciowe

Zastanówmy się przez chwilę, jak działa człowiek który pracuje na etacie, jak myśli. Po pierwsze pracuje przez cały miesiąc, a potem otrzymuje wynagrodzenie za pracę i dzieli swoje wynagrodzenie na kilka części. Pierwszą z nich stanowią w...
8,40 zł

Kreatorzy zmiany. Budowanie społecznej synergii dla nowej jakości życia w świecie - Kreatorzy zmiany Rozdział 3 Co daje świadoma zmiana

Kolejna już książka Autorki Ewy Danuty Białek, dla której istotną jest zarówno jakość społeczeństwa jak i życia na ziemi dla przyszłych pokoleń.Książka jest apelem do kreowania zmian w życiu jednostki, które są podstawą do ws...
24,00 zł

Jak odnieść pierwszy sukces w biznesie?

Zostań kowalem własnego losuMarzysz o własnym biznesie, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać. Nie masz pomysłu na własną działalność, boisz się porażki, a może nie wiesz, skąd wziąć środki na rozkręcenie przedsiębiorstwa. Myślisz, że to sk...

To, co naturalne

Robert Spaemann pyta o jednostkę i jej istotę w kontekście współczesnych nauk przyrodniczych oraz nawiązującej do nich filozofii, która redukuje człowieka do statusu jednej z istot naturalnych. W jaki sposób powinniśmy pojmować prz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!