Serdecznie zachęcamy Państwa do zapoznania się z bogatą ofertą publikacji z dziedziny Marketingu, dzięki którym komunikacja rynkowa, zaspokajanie potrzeb nabywców, dostarczanie i wymiana produktów nie będzie już niczym strasznym.
Teksty te uświadomią zainteresowanym, że marketing nie jest jedynie zestawem sztuczek i trików, ale zaawansowanym systemem i przemyślanymi strategiami.
Marketing to bardzo istotna dziedzina planowania i realizacji konceptów w kierunku dystrybucji dóbr, produktów, usług za pomocą instrumentów marketingowych.
Dzięki bogatej ofercie naszego wydawnictwa czytelniczki i czytelnicy będą w stanie przyswoić podstawowe zasady branży marketingowej i efektywniej zawiadować działaniami z nią związanymi.
Publikacje obejmują takie zagadnienia, jak badania rynkowe, neuromarketing, e-marketing, content marketing w social mediach i podzielone są na podręczniki, publikacje naukowe i popularnonaukowe, przewodniki. Autorzy opracowań wychodzą naprzeciw potrzebom współczesnego rynku i, opierając się na najświeższych badaniach, przewidują trendy, zapotrzebowania i dynamiczne zmiany. Z nich dowiecie się Państwo jak wykorzystać moc insourcingu, czym uwodzić potencjalnych klientów, w jaki sposób kreować oraz dystrybuować wartościowe treści.
Czytelniczki i czytelników chcących pozostać na bieżąco ze światem marketingu zachęcamy do zainteresowania się bardzo popularną książką „Neuromarketing.100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta”. Tytuł poradnika sugeruje proste i efektywne rozwiązania – nie zawiedziecie się Państwo, autor Roger Dooley to ekspert w przekazywaniu wiedzy marketingowej, również osobom raczkującym w branży. Tworzy on syntetyczne treści oparte na wynikach badań i kalkulacjach rynkowych. Dzięki praktycznym przykładom książka nie jest nużąca w przyswajaniu.
Tę oraz inne polskie i zagraniczne pozycje z zakresu marketingu znajdziecie Państwo w stałej ofercie naszego wydawnictwa, wzbogacanej regularnie o świeże nowości. Dzięki nim mogą trzymać Państwo rękę na pulsie branży marketingowej.