Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
44,90
Cena zawiera podatek VAT.
Stan magazynowy: Średnia ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
Paczkomaty InPost
9,75 zł
Kurier
12,75 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
Kurier
15,75 zł

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m.in. Market Intelligence - praktyczny program działań, umożliwiający skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach.
Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opierając się na studiach literaturowych oraz wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, wyjaśniają istotę i określają rolę Market Intelligence w generowaniu użytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji menedżerskich we współczesnych organizacjach.
Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być również wykorzystywana w dydaktyce, na różnych poziomach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczącej zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Bogdan Gregor

Prof. dr hab. - kierownik Katedry Marketingu na Uniwersytecie Łódzkim. Jego zainteresowania naukowo-badawcze obejmują szeroko pojętą problematykę marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem ewolucji tej specjalności naukowej i nowych jej koncepcji, roli badań marketingowych w zarządzaniu współczesną organizacją, a także wykorzystania nowych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych w biznesie (głownie w działalności marketingowej).

Inni Klienci oglądali również

Jak znalazłam swój punkt G

Pamiętasz „Kogel-mogel” i „Galimatias”? 30 lat później mamy „Miszmasz”. Twoi ulubieni bohaterowie wciąż są w świetnej formie, choć niektórzy zmienili zawód. Barbara Wolańska jest teraz sex coachem. Jej wykłady cieszą się wielkim powodzeniem,...

O tym jak Jan Paweł II został świętym

Już chyba każde dziecko zna historię Karolka, który został... papieżem. Ten sam Karolek, który wyrósł na Karola, następnie księdza Karola, a w końcu papieża Jana Pawła II – właśnie został świętym. Kolejna książek z bestseller...

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć Magiczne miejsca i postacie

Odkryj świat filmu „Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć” w przepięknie ilustrowanej czarno-białej galerii scen i postaci oraz projektów użytych w filmowej produkcji. W środku znajdziesz tętniące życiem ulice i budynki Nowego Jork...

Rodzina Tak ale jaka

Zagadnienia roli społecznej w perspektywie symbolicznego interakcjonizmuRodzina i role społeczne w niej pełnioneRodzinne role społeczne - metodologiczne podstawy przeprowadzonych badań, charakterystyka, analiza

Jak wytresować smoka 4 Jak złamać smoczą klątwę

Film „Jak wytresować smoka 3” już w kinachJestem Żmijak Jadowitek, a moje użądlenie jest równie śmiertelne jak ukąszenie czarnej wdowy. Zanim ta historia się rozpoczęła, zdołałem użądlić jednego z bohaterów. (Mam nadziej...

Jaka to emocja? What kind of emotion is it?

Pudełko zawiera 50 dwustronnych kart. Na awersie każdej karty znajduje się zdjęcie przedstawiające osobę lub osoby, które wyrażają jakąś emocję (np. radość, złość, miłość, smutek). Na rewersie umieszczono trzy zabawne buźki, z których tyl...

Jak pies z kotem

Autorka z humorem opisuje perypetie wynikające z przebywania pod jednym dachem psa i kota. Wiele spostrzeżeń i uwag przekonuje nas, że nie ma rzeczy nie możliwych, a sterotypy nie zawsze są prawdziwe.

Camping jak z bajki Toskania

„Camping jak z bajki” to pierwsza książka dla dzieci wydana przez portal CampRest.com. Jest kartonowa i kolorowa, a każda jej rozkładówka to bogato opowiedziana historia oryginalnej rodziny wybierającej się na wakacje na camping. Nas...

Jak zwierzęta przeżywają żałobę

W książce Jak zwierzęta przeżywają żałobę? antropolog Barbara King relacjonujeróżne historie zwierząt przeżywających żal po stracie swoich towarzyszy,partnerów albo przyjaciół.Autorka opowiada:-...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!