Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

PayPo -10 zł

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Łódź, 1, 2018

  • Autor: Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 22,45 zł
20,21
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,24 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m.in. Market Intelligence - praktyczny program działań, umożliwiający skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach. Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opierając się na studiach literaturowych oraz wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, wyjaśniają istotę i określają rolę Market Intelligence w generowaniu użytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji menedżerskich we współczesnych organizacjach. Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być również wykorzystywana w dydaktyce, na różnych poziomach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczącej zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp	7

1.	Realia współczesnego rynku jako czynnik rozwoju Market Intelligence	11
1.1.	Złożoność otoczenia rynkowego organizacji w dobie cyfryzacji	11
1.2.	Konsument w społeczeństwie informacyjnym	22
1.3.	Zarządzanie informacjami w kontekście podejmowania decyzji opartych na danych – data driven decision making	29
1.4.	Specyfika współczesnego otoczenia biznesowego przedsiębiorstw w świetle wyników badań	35

2.	Pojęcie, cele i zadania Market Intelligence	43
2.1.	Definicja i istota Market Intelligence	43
2.2.	Market Intelligence a pojęcia pokrewne	53
2.3.	Market Intelligence jako program	68
2.4.	Market Intelligence w świetle wyników międzynarodowych badań	78

3.	Pozyskiwanie wiedzy o rynku w praktyce rodzimych przedsiębiorstw – wyniki badań własnych	97
3.1.	Metodyka badania i charakterystyka próby	97
3.2.	Upowszechnienie systemu Market Intelligence, czynniki go determinujące oraz skuteczność podejmowanych decyzji zarządczych	102
3.3.	Organizacja, stopień zaawansowania oraz korzyści z programu Market Intelligence	115

Zakończenie	135
Bibliografia	137
Spis rysunków	145
Spis tabel	147
Od Redakcji	151
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Bogdan Gregor

Kierownik Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Jego zainteresowania naukowo-badawcze obejmują szeroko pojętą problematykę marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem ewolucji tej specjalności naukowej i nowych jej koncepcji, roli badań marketingowych w zarządzaniu współczesną organizacją, a także wykorzystania nowych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych w biznesie (głownie w działalności marketingowej).

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

39,00 zł

Kiedy i jak wynaleziono naród żydowski

Kiedy powstał naród żydowski? Cztery tysiące lat temu, czy też wyszedł spod pióra żydowskich historyków w XIX w., którzy wykorzystując tradycję biblijną odtworzyli dzieje ludu, stanowiące podstawę do kształtowania przyszłego...
17,00 zł

Jak przetrwać bunt nastolatka

Drogi Czytelniku, mając przed sobą ten poradnik, prawdopodobnie obserwujesz na bieżąco emocjonalne i fizyczne zmiany, które zachodzą w Twoim podopiecznym. Zauważasz nie tylko, jak fizycznie przeistacza się w kobietę czy mężczyznę, ale równ...

Liberty. Jak zostałam szpiegiem

Po raz ostatni widziano moich rodziców podczas strzelaniny na turecko-syryjskiej granicy, potem zaginął po nich ślad. Próbowali walczyć ze złem i zadbali, bym i ja chciała naprawiać świat. Dlatego gdy pewnego dnia do restauracji weszło dw...
9,99 zł

Urzekłaś mnie jak dawniej

Gdy współpracująca z tabloidami Elena pojawia się nieproszona na gali dla celebrytów w Mesa Falls, Gage dostaje furii. On i Elena byli kochankami i choć zerwali z sobą sześć lat temu, nie potrafili o sobie zapomnieć. Gage jest pewien, że ...
40,00 zł

Program lojalnościowy

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcz...
54,90 zł

Terapia Bowena. Bezpieczna terapia powięzi jako skuteczna metoda eliminacji bólu

W tym kompleksowym poradniku znajdziesz praktyczną wiedzę na temat techniki Bowena. Delikatnej, bezpiecznej terapii powięziowej. Jest to holistyczna metoda manualna aktywująca w organizmie mechanizmy samoleczenia. Pomaga nie tylko w odzyskaniu pełnej s...
3,00 zł

Rozpoznanie, profilaktyka i leczenie uzależnień jako element polityki prozdrowotnej - ŚCIEŻKI KARIERY ZAWODOWEJ W PROCESIE MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW

Bezpieczeństwo zdrowotne stanowi dziś jeden z ważkich obszarów badań nad bezpieczeństwem. Wagę i znaczenie ciała i zdrowia dla całokształtu ludzkiej egzystencji i funkcjonowania człowieka w świecie (zarówno w środowiskach bliższych jak i ...
99,00 zł

Zarządzający portem lotniczym jako podmiot prawa. Wybrane zagadnienia

Książka stanowi pierwsze polskie monograficzne opracowanie odnoszące się do kwestii zarządzającego portem lotniczym w zakresie prawa publicznego i prywatnego. Porusza ono kwestie teoretyczne oraz praktyczne, łącznie z wnioskami w zakresie optymalnych r...
7,01 zł

Jak odbudować stracone zaufanie?

Książka jest poradnikiem przedstawiającym podstawowe powody, dzięki którym przestajemy ufać naszym partnerom, przyjaciołom, bliskim oraz co najważniejsze jak odzyskać utracone do nas zaufanie, które wcześniej straciliśmy. Jest to rzecz ni...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!