Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Marketing na rynkach międzynarodowych(eBook)

Badania, decyzje, organizacja

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Łódź, 1, 2020

  • Autor: Wojciech Grzegorczyk

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 24,95 zł
22,46
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 2,49 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Marketing na rynkach międzynarodowych

Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające aspekt organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym. Ostatnia część książki obejmuje przykłady działań marketingowych polskich przedsiębiorstw z różnych branż działających na rynkach zagranicznych. Odnoszą się one do wybranych aspektów strategii marketingowej stosowanej na tych rynkach i do sposobów ekspansji na nie. Opisy te stanowią doskonałą ilustrację funkcjonowania firm na rynku międzynarodowym – mogą być przedmiotem analizy i dyskusji podczas zajęć dydaktycznych ze studentami, jak również okazać się pomocne dla menedżerów przedsiębiorstw.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 	9

I.	Uwarunkowania i specyfika marketingu międzynarodowego	11
1.	Czynniki ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw	11
2.	Pojęcie marketingu międzynarodowego	17

II.	Badania marketingowe rynku międzynarodowego	23
1.	Pojęcie i specyfika badań rynku międzynarodowego	23
2.	Rodzaje badań	26
3.	Źródła informacji i metody badań	38

III.	Etapy strategii na rynku międzynarodowym	51
1.	Określenie strategii internacjonalizacyjnej przedsiębiorstwa	52
2.	Ocena i selekcja rynków zagranicznych	57
3.	Określenie celów działania na rynkach zagranicznych	57
4.	Ustalenie sposobów ekspansji na rynki zagraniczne	58
5.	Określenie strategii marketing‑mix na rynkach zagranicznych 	59
6.	Koordynacja działań	60
7.	Realizacja strategii i kontrola	61

IV.	Ekspansja przedsiębiorstw na wybrane rynki zagraniczne	63
1.	Metody oceny i selekcji rynków zagranicznych	63
2.	Formy ekspansji na rynki zagraniczne	71

V.	Charakterystyka form ekspansji przedsiębiorstwa na rynki międzynarodowe	77
1.	Działania eksportowe	77
2.	Działania kooperacyjne niekapitałowe	85
2.1.	Sprzedaż licencji	86
2.2.	Franchising	87
2.3.	Kontrakt menedżerski	88
2.4.	Inwestycje kompleksowe	89
3.	Działania kooperacyjne kapitałowe	89
3.1.	Joint ventures	89
3.2.	Alianse strategiczne	91
4.	Inwestycje bezpośrednie	95

VI.	Strategie marketingowe przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym	101
1.	Rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym	101
2.	Pozostałe strategie funkcjonalne i ich związki ze strategią marketingową na
rynku międzynarodowym	109

VII.	Polityka produktu i ceny na rynku międzynarodowym	115
1.	Polityka produktu i jej rodzaje	116
2.	Cykl życia produktu na rynku międzynarodowym	126
3.	Kształtowanie marki produktu na rynku międzynarodowym	130
4.	Polityka cenowa na rynku międzynarodowym	133
5.	Ustalanie ceny w działalności eksportowej	134
6.	Aspekty finansowe decyzji cenowych na rynku międzynarodowym	139
7.	Formy płatności w transakcjach zagranicznych	144
7.1.	Faktoring międzynarodowy	151
7.2.	Forfaiting międzynarodowy	154
8.	Polityka cenowa w rozwiniętych formach internacjonalizacji	159

VIII.	Polityka dystrybucji na rynku międzynarodowym	165
1.	Czynniki dystrybucji	165
2.	Decyzje przedsiębiorstwa w zakresie dystrybucji na rynku międzynarodowym	168
3.	Tworzenie kanału dystrybucji na rynku zagranicznym	177

IX.	Polityka promocji na rynku międzynarodowym	181
1.	Czynniki promocji	181
2.	Etapy strategii promocji na rynku międzynarodowym	188
3.	Rodzaje strategii promocji na rynku międzynarodowym	192

X.	Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym	201
1.	Uwarunkowania organizacji działalności marketingowej na rynku międzynarodowym	201
2.	Rodzaje organizacyjnych struktur marketingu	202

XI.	Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki międzynarodowe	213
1.	Formy wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne	213
2.	Działania eksportowe polskich przedsiębiorstw	215
3.	Wykorzystanie franchisingu polskich firm na rynku międzynarodowym 	218
4.	Inwestycje bezpośrednie polskich przedsiębiorstw	220
5.	Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych	222

XII.	Studia przypadków	227
1.	Grupa Maspex Wadowice	227
2.	Amica Wronki SA	229
3.	Grupa Selena	232
4.	Dr Irena Eris	235
5.	Solaris Bus & Coach	238
6.	Grupa Forte	241
7.	Grupa Nowy Styl	242
8.	LPP SA	245
9.	Everlasting Flowers – firma z branży kwiaciarskiej	249
10.	Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych SA	252

Zakończenie	255
Bibliografia	259
Spis tabel	269
Spis ilustracji	271
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

4,50 zł

Procesy edukacyjne w dobie globalizacji, społeczeństwa informacyjnego i zmian na rynku pracy - WYKRESY DYNAMICZNE I ICH ZASTOSOWANIE W PREZENTOWANIU I ANALIZIE DANYCH

Wielu dyskusjom o współczesnej i przyszłej edukacji towarzyszą liczne sprzeczności. Jest to dowodem, że na drodze poszukiwań i działań sprawczych człowieka ujawniają się nowe sytuacje i możliwości, ale również utrudnienia natury moralnej ...
3,50 zł

Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Zastosowanie metody SERVQUAL na przykładzie Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach

Niniejszy tom stanowi zbiór tekstów przygotowanych przez doktorantów pochodzących z wielu ośrodków akademickich. Zakres tematyczny publikacji, objęty ogólnym tytułem: Współczesne problemy zarządzania i marketin...
5,00 zł

Kierunki rozwoju rynku nieruchomości - Rozdział 4. Rynkowe mierniki wartości i ich wykorzystanie w ocenie efektywności kreowania wartości spółek sektora budowlanego

Autorzy monografii postanowili przeprowadzić, w pewnym ograniczonym zakresie, analizę rynku nieruchomości i potencjalnych kierunków jego rozwoju. Owo ograniczenie zostało sprowadzone do poszukiwania i kształtowania efektywności rynku nieruchomoś...
170,00 zł

Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Komentarz

Komentarz zawiera omówienie najważniejszych zagadnień odnoszących się do wielokrotnie nowelizowanej ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Stanowi ona podstawowy akt prawny określający obowiązki państwa w zakresie promocji za...
4,00 zł

Kompetencje samorządu terytorialnego w zakresie polityki społecznej. Samorząd terytorialny a rynki pracy - Jarosław Storczyński: Przeciwdziałanie bezrobociu oraz aktywizacja lokalnego rynku pracy w mieście Bielsko-Biała i powiecie bielskim w latach 2011-2

Część I zawiera zatem opracowania łączące się ze statusem jednostki samorządu terytorialnego jako pracodawcy oraz jego pracowników (...) Druga część książki dotyczy źródeł regulacji prawnych i kompetencji organów jednostek samorząd...
24,00 zł

International Marketing in Europe

The aim of this book is to provide basic knowledge on international marketing in the European market. It is targeted at students of management, international business and international economic relations, but may also be appreciated by practitioners un...
7,00 zł

Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw - Część II. Zadania

Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ma na celu próbę wykształcenia w odbiorcach umiejętności podejmowania...
2,00 zł

BEZPIECZEŃSTWO ENERGETYCZNE POZNAŃ 2014 RYNKI SUROWCÓW I ENERGII - TERAŹNIEJSZOŚĆ I PRZYSZŁOŚĆ t.1. - Marzena Frankowska KONCEPCJA GMINNEGO SYSTEMU ENERGETYKI ROZPROSZONEJ W UJĘCIU LOGISTYCZNYM – AUTARKIA CZY BEZPIECZEŃSTWO?

Wyniki badań naukowych, które przedostają się do dyskursu publicznego na temat bezpieczeństwa energetycznego, przedstawiane są selektywnie w zależności od koniunkturalnych potrzeb. Nierzadko prezentowane fragmentarycznie, bez kontekstu, w jakim ...
109,00 zł

Wymuszone zaginięcia w Europie. Kształtowanie się międzynarodowych standardów zapobiegania i egzekwowania odpowiedzialności państw

Książka jest pierwszą w Polsce pozycją na temat zjawiska wymuszonych zaginięć w kontekście europejskim. Zawiera pogłębioną analizę procesu kształtowania się międzynarodowych standardów prawnych w badanym zakresie. Autorka wskazuje na istotne pot...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!