Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji
Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki.
Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych
na międzynarodowym rynku usług.
Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowych
na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.
- Kategorie:
- ISBN: 978-83-208-2555-8
- ISBN druku: 978-83-208-2072-0
- Liczba stron: 208
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp Rozdział 1. Uwarunkowania i tendencje rozwoju sektora usług na przełomie XX i XXI wieku 1.1. Proces serwicyzacji gospodarki 1.2. Globalizacja gospodarki a rozwój usług 1.3. Innowacyjność technologiczna i organizacyjna w sektorze usług 1.4. Tendencje rozwoju konsumpcji usług 1.5. Rola marketingu w działalności rynkowej podmiotów usługowych Rozdział 2. Ekonomiczne i marketingowe czynniki internacjonalizacji usług 2.1. Proces internacjonalizacji — przegląd i systematyzacja pojęć 2.2. Usługi jako przedmiot obrotu na rynku międzynarodowym 2.3. Uwarunkowania i czynniki internacjonalizacji usług 2.4. Modele internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw usługowych 2.5. Internacjonalizacja a strategie rozwoju przedsiębiorstw usługowych 2.6. Orientacja międzynarodowa przedsiębiorstwa usługowego a jego strategia marketingowa Rozdział 3. Zachowania przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji 3.1. Zachowania polskich przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji — podejście badawcze 3.2. Czynniki kształtujące zachowania przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji 3.3. Formy aktywności rynkowej przedsiębiorstw usługowych w otoczeniu międzynarodowym 3.4. Bariery rozwoju aktywności rynkowej przedsiębiorstw usługowych za granicą 3.5. Osiągnięte efekty działalności przedsiębiorstw usługowych na rynkach zagranicznych Rozdział 4. Marketing przedsiębiorstw usługowych wobec perspektyw internacjonalizacji 4.1. Perspektywy internacjonalizacji usług — podejście badawcze 4.2. Uwarunkowania rozwoju internacjonalizacji przedsiębiorstw usługowych 4.3. Rozwój form sprzedaży usług na rynku międzynarodowym 4.4. Strategie produktowe przedsiębiorstw usługowych na rynku międzynarodowym 4.5. Skuteczna komunikacja marketingowa w usługach na rynku międzynarodowym 4.6. Marketing w procesie internacjonalizacji podmiotów usługowych — uogólnienia i rekomendacje Zakończenie Bibliografia