MENU

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary zastosowań

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2021

  • Redakcja naukowa: Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 9,00 zł
7,74
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary zastosowań

Dostosowanie koncepcji marketingu do nowych trendów i etapów rozwoju technologicznego generuje konieczność stosowania coraz to nowych praktyk marketingowych lub modyfikację dotychczasowych. Dynamika tych zjawisk rodzi potrzebę ciągłego rozpoznawania zmian wynikających z postępującej wirtualizacji życia społeczno-gospodarczego i identyfikowania obszarów zastosowań nowych mediów w działaniach podejmowanych przez różnego rodzaju podmioty rynku. Prezentowana monografia stanowi zbiór rozważań dotyczących wykorzystania nowych mediów i technologii w komunikacji marketingowej, które mogą stać się inspiracją do dalszych dociekań i poszukiwań dla badaczy tych zjawisk.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie	7

Rozdział 1
ĘŚĄĆŻ – czyli jak przekuć kryzys w skuteczny real time marketing (Jakub Kubasik)	15
1.1. Nowoczesna promocja w formie real time marketingu	16
1.2. ĘŚĄĆŻ staje się akcją marketingową	19
1.3. Real time marketing złotym środkiem na kryzys?	26

Rozdział 2 
Nowe trendy konsumenckie − możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej (Monika Kamińska)	29
2.1. Współczesne oblicze konsumpcji i potrzeb konsumentów	30
2.2. Zmiany w trendach konsumenckich i poszukiwanie umiaru przez konsumentów	33
2.3. Wpływ mediów społecznościowych na decyzje zakupowe konsumentów	36
2.4. Skuteczna komunikacja marketingowa z wykorzystaniem mediów społecznościowych w dobie nowych trendów konsumenckich	40

Rozdział 3
Media społecznościowe jako środek komunikacji marketingowej w działalności organizacji pozarządowych na przykładzie Związku Harcerstwa Polskiego (Agnieszka Ganiek)	43
3.1. Organizacje pozarządowe jako przedmiot badań naukowych	44
3.2. Związek Harcerstwa Polskiego − istota i działalność organizacji	47
3.3. Istota i klasyfikacja social mediów	48
3.4. Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji ZHP	51

Rozdział 4
Aplikacje mobilne jako nowa forma komunikacji marketingowej z pokoleniem baby boomers (Dawid Banaś)	55
4.1. Ukryty potencjał marketingowy pokolenia baby boomers	56
4.2. Komunikacja marketingowa a urządzenia mobilne	60
4.3. Pokolenie baby boomers jako użytkownicy aplikacji mobilnych	62

Rozdział 5
Kiedy influencer zamiast pomagać szkodzi – przykłady udanych i nieudanych kampanii marketingowych w nowych mediach (Karolina Kubasik)	67
5.1. Nowe media, nowy konsument, nowy marketing	67
5.2. Influencer jako narzędzie w budowaniu wizerunku	68
5.3. Bieda, smród i ubóstwo − czyli jak Lord Kruszwil promuje Podlasie	70
5.4. Jak znaleźć influencera, z którym warto współpracować?	74

Rozdział 6
Napisy i tłumacz języka migowego w nowych mediach i technologiach – komunikacja marketingowa przyjazna osobom niesłyszącym? (Agnieszka Kołodziejczak)	79
6.1. Dostępność dla osób głuchych – stan obecny 	81
6.2. Nieobecność dostępności w marketingu i informacji	84

Bibliografia	89
Spis rysunków 	99
Spis tabel	99
Spis zdjęć	99
Informacja o autorach	101
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

21,84 zł
27,30 zł

Wybrane obszary badawcze andragogiki

Po zapoznaniu się ze wszystkimi artykułami zamieszczonymi w pracy – mimo, iż są one zróżnicowane zarówno pod względem metodologicznym, jak też metodycznym i merytorycznym – jej wartość oceniam wysoko. (...)Mam prze...
49,56 zł
59,00 zł

WIELKA HISTORIA ŚWIATA tom II Stary i nowy świat

Pod patronatem Polskiej Akademii UmiejętnościKOMITET REDAKCYJNY:prof. dr hab. Józef Gierowskiprof. dr hab. Stanisław Grodziskiprof. dr hab. Jerzy WyrozumskiDrugi tom z 12 z serii Wielka Historia Świata Oficyny...
24,30 zł
27,00 zł

Medium. Wizualizacja warstw narracyjnych

Publikacja z serii: „Warsztat Realizatora Filmowego i Telewizyjnego” jest analizą filmu i pracy nad scenariuszem autorstwa Jacka Koprowicza. Autor na warsztat wziął swój własny film z 1985 r. – „Medium”. Publikacja ...
13,50 zł
15,00 zł

Analiza wskaźnikowa działalności przedsiębiorstw : wybrane elementy

Celem publikacji była analiza wskaźnikowa przedsiębiorstw działających w Polsce w latach 1999-2008. Dokonano analizy rentowności obrotu, aktywów, kapitałów własnych oraz płynności finansowej w celu określenia w jakiej kondycji ekonomiczno...
17,20 zł
20,00 zł

Unia Europejska wobec wybranych problemów wewnętrznych

W rozdziale pierwszym zwrócono uwagę na znaczenie strategii rozwoju dla realizacji zmian jakościowych w krajach lub grupach krajów. Omówiono istotę strategii rozwoju na przykładzie Unii Europejskiej, zwracając uwagę na fiasko obowi...
48,72 zł
56,00 zł

Głupcy, oszuści i podżegacze. Myśliciele nowej lewicy

Krytyka współczesnej myśli lewicowej W Głupcach, oszustach i podżegaczach Roger Scruton, jeden z najważniejszych krytyków środowisk lewicowych zachodniej cywilizacji, przygląda się sylwetkom najbardziej wpływowych myśli...
25,59 zł
30,46 zł

Fenomen szkół nowej ewangelizacji

Autor przybliża czytelnikowi fenomen szkół nowej ewangelizacji w Kościele rzymskokatolickim i ich rolę w duszpasterstwie parafialnym. Opracowanie jest tym bardziej interesujące – poznawczo i praktycznie – że w Polsce nie ma jednej sz...
24,36 zł
28,00 zł

Nowy pragmatyzm kontra nowy nacjonalizm

„Zdecydowaliśmy się na opublikowanie naszej dyskusji, ponieważ sądzimy, że obowiązkiem intelektualistów jest prezentowanie na szerszym forum publicznym ostrzegawczych prognoz i refleksji nad procesami, których dynamika nieo...
47,40 zł
79,00 zł

Człowiek istota społeczna. Wydanie nowe

W 1978 roku zdałem maturę i sięgnąłem po pierwszą w życiu książkę psychologiczną. Była to fascynująca monografia Człowiek istota społeczna. Po jej przeczytaniu nie miałem wątpliwości jaki kierunek studiów wybrać. Dziś m...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!