Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Wirtualne Targi Książki - rabaty do -43%

O złośliwej dyskredytacji Manipulowanie wizerunkiem przeciwnika(Miękka)

4.50  [ 8 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka

O złośliwej dyskredytacji Manipulowanie wizerunkiem przeciwnika

Pierwsza synteza wiedzy teoretycznej, ale i praktycznej na temat istoty i różnych sposobów rozgrywania konkurencji i walki za pośrednictwem deprecjonowania statusu i dorobku rywali i przeciwników zamiast prezentowania własnych walorów, osiągnięć i zasług. Stanowi z jednej strony nader aktualny komentarz do narastającego "zdziczenia obyczajów politycznych", z drugiej strony - zdystansowany obraz ponadczasowego repertuaru destrukcyjnej socjotechniki, manipulacji wizerunkiem adwersarza i manipulacji świadomością społeczeństwa. Walorem książki jest niewątpliwie interdyscyplinarny charakter analizy: zespolenie podejścia socjologicznego, psychologicznego, prakseologicznego, etycznego (w odróżnieniu od dotychczasowych publikacji mających zwykle określone nachylenie - językoznawcze, marketingowe, psychologiczne).

Pozycja przeznaczona dla politologów różnych specjalności, medioznawców, socjologów, filozofów, etyków, psychologów (zwłaszcza zajmujących się psychologią społeczną, psychologią polityki, mechanizmami reklamy i propagandy), pedagogów; filologów zajmujących się retoryką i erystyką, kulturą języka, specyfiką języka politycznego; prawników (zwłaszcza zajmujących się np. prawem prasowym, ochroną dóbr osobistych itp.); specjalistów z zakresu marketingu politycznego.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Mirosław Karwat

Politolog, doktor habilitowany, profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Warszawskiego i Wyższej Szkoły Ekonomicznej ALMAMER w Warszawie.

Wykłada na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, Wydziale Politologii WSE, a także na Wydziale Nauk Politycznych w Akademii Humanistycznej w Pułtusku.

Jego zainteresowania badawcze, dydaktyka i publikacje koncentrują się na: mechanizmach uczestnictwa w polityce; wartościach i normach politycznych; wzorcach i stylach kultury politycznej; deformacjach i paradoksach życia politycznego; patologii ruchów społecznych i instytucji politycznych; metodach i technikach działania politycznego (szczególnie na formach manipulacji). Autor cenionych prac z zakresu teorii polityki i socjotechniki.

Przeczytaj fragment

Seria Komunikowanie

Interdyscyplinarna seria prezentująca najnowsze prace z zakresu szeroko pojętej komunikacji społecznej. Jej zakres tematyczny to komunikowanie interpersonalne, komunikowanie w grupie, na poziomie publicznym i poprzez media. Podejmowane zaś wątki, takie jak rozwój nowych mediów, socjotechnika porozumiewania się czy nowy język komunikacji, osadzone są w bogatym kontekście teoretycznym.

Seria przedstawia:

  • prace psychologiczne skupione wokół zagadnień komunikacji niewerbalnej, komunikacji interpersonalnej i w grupie;
  • prace socjologiczne, koncentrujące się na tematyce mediów masowych oraz tzw. nowych mediów oraz ich wpływie na społeczno-kulturowy obraz współczesnego świata;
  • prace politologiczne związane z dyskursem politycznym, przemawianiem publicznym, technikami wpływu i marketingu politycznego;
  • prace językoznawcze pokazujące odmiany współczesnego języka w kontekście problemów komunikowania społecznego.

Media studenckie a wizerunek uczelni

„Recenzowana praca doktorska podejmuje problematykę, która nie doczekała się jak dotąd tak dogłębnej analizy w polskiej literaturze przedmiotu, zarówno o charakterze teoretycznym jak i empirycznym. Z pełnym przekonaniem można powied...

Manipulowanie umysłem

Autor zachęca nas do zastanowienia się nad sytuacjami, w których wykorzystuje się metody indoktrynacji, nie mówiąc o tym wprost. Dla przeciętnego czytelnika książka ta jest lekturą obowiązkową, zwięzłym i sprawnym przeglądem poglądó...

Sztuka Zentangle

50 inspirujących rysunków, wzorów i pomysłów dla szukających uspokojenia, medytujących artystów.Witaj w świecie Zentangle®! Czy jesteś doświadczonym „zentanglerem”, czy dopiero odkrywasz tę nową dziedzi...

Amazoński Inny Wizerunek rdzennych mieszkańców Amazonii we współczesnych tekstach kultury

W kulturze euroamerykańskiej Indianie przedstawiani byli albo jako prymitywni, brudni, dzicy, albo jako „szlachetne dzikusy”, żyjący w zgodzie z naturą. Taki ich obraz został utrwalony już w pierwszych dekadach kolonizacji. Współcześ...

Wpływ słowa i obrazu na wizerunek osoby publicznej

Czy znajomość nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdjęcie autora obok tekstu wpływa na jego wizerunek? Jaka jest różnica między wizerunkiem „z tekstu” a wizerunkiem „z...

Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji

„Podjęty problem ma dwojakiego charakteru znaczenie. Z jednej strony stricte indywidualny: kompletne jego skutki ujawniają się wyłącznie w sferze jednostkowej. Z drugiej zaś strony - poprzez ten wątek indywidualny - wpływa na kondycję organizacji...

Renoma biura rachunkowego - budowa profesjonalnego wizerunku i jego ochrona

Renoma jest największą wartością dla biura rachunkowego. Umożliwia rekrutację wykwalifikowanego personelu, dla którego prestiżem jest praca dla danego przedsiębiorcy, a także pozyskanie lepszej klienteli, która świadoma jest odpowiedzialn...

Kształtowanie wizerunku Wojska Polskiego jako instytucji zapewniającej bezpieczeństwo

"Zarówno temat pracy, jak i podjęte w niej zagadnienia badawcze mieszczą się w głównym nurcie ważnej i aktualnej tematyki badań nauk o bezpieczeństwie, a jednocześnie dotyczą wyjątkowo złożonego fragmentu istniejącej, lecz słabo zidentyfikowanej p...

Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania

Jaki efekt wizerunkowy można osiągnąć za pomocą jakich działań werbalnych? Odpowiedź na to kluczowe w prezentowanej książce pytanie sformułowano na podstawie badań, w ramach których ponad pół tysiąca respondentów czytało teksty czt...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!