Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego
Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy public relations, nie tworzą osobnych działów marketingu czy PR, ale chcą samodzielnie promować swoje firmy. Publikacja zawiera wskazówki, jak skutecznie i zgodnie z prawem promować swoje usługi z wykorzystaniem tradycyjnych narzędzi (budowanie relacji z klientem, public relations, reklama) oraz instrumentów, jakich dostarcza Internet. Zaproponowane przez autorkę rozwiązania opierają się na ponad 15-letniej znajomości branży usług doradczych i księgowych, wielu rozmowach z doradcami podatkowymi podczas prowadzonych szkoleń oraz praktycznym zastosowaniu zdobytej wiedzy we współpracy z kancelariami podatkowymi. Istotnym walorem są zaprezentowane przykłady pozacenowych metod konkurowania na trudnym rynku usług doradczych i księgowych, pomocnych przy budowaniu wiarygodnej marki i stabilnej pozycji kancelarii lub biura. Zawsze uważałem, że marketing stanowi niezbędny składnik sukcesu firmy zarządzanej przez doradcę podatkowego - nawet tej najmniejszej. Od ponad 20 lat z powodzeniem prowadzę własną kancelarię, ale ciągle poznaję i wdrażam nowe instrumenty marketingowe, które w dzisiejszych czasach opierają się głównie na aktywności w Internecie. W codziennej pracy ja i moi współpracownicy szczególną uwagę poświęcamy dobrym relacjom z klientami - nieustannie doskonalimy stosowane na co dzień narzędzia i metody, również poprzez uzyskanie certyfikatu ISO 9001. Dbając o wysoki poziom usług i stale podnosząc kwalifikacje zawodowe, pamiętajmy również o poszerzaniu wiedzy dotyczącej profesjonalnej komunikacji oraz promocji naszych biur i kancelarii. To się po prostu opłaca.
Zbigniew Maciej Szymik, doradca podatkowy
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8107-127-7
- ISBN druku: 978-83-8092-576-2
- EAN: 9788381071277
- Liczba stron: 284
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O autorce | str. 7 Część I. Promocja - wprowadzenie | str. 9 1. Wstęp | str. 11 1.1. Dlaczego promocja jest tak ważna? Rynek usług doradczych i księgowych dzisiaj | str. 16 1.2. Anatomia usługi | str. 20 1.3. Biuro i kancelaria z perspektywy klienta | str. 24 1.4. Marketing, promocja, reklama... - wyjaśnienie podstawowych pojęć | str. 28 1.5. Pozyskanie nowego klienta | str. 44 1.6. Utrzymanie dotychczasowych klientów | str. 56 1.7. Pracownicy - niezbędny warunek skutecznej promocji | str. 58 1.8. Kampania promocyjna w pigułce | str. 64 1.9. Promocja - ogólne wskazówki i najczęściej popełniane błędy | str. 76 Część II. Promocja w praktyce | str. 79 Katalog instrumentów promocji | str. 81 2. Public relations | str. 83 2.1. System identyfikacji wizualnej | str. 83 2.2. Marka firmy doradztwa podatkowego | str. 107 2.3. Kontakty z mediami | str. 108 2.4. Udział w targach | str. 127 2.5. Seminaria, szkolenia, konferencje - organizacja i udział | str. 131 2.6. Akcje jubileuszowe i dni otwartych drzwi kancelarii podatkowej | str. 132 2.7. Jak pisać na potrzeby promocji? | str. 139 2.8. Doradca podatkowy "wizytówką" kancelarii | str. 141 2.9. Relacje z organizacjami zrzeszającymi przedsiębiorców | str. 148 2.10. Zaangażowanie społeczne i CSR jako działania wspierające i uzupełniające PR | str. 150 3. Promocja w Internecie | str. 159 3.1. Strona internetowa | str. 160 3.2. E-mail marketing - newslettery, alerty, informowanie klienta | str. 175 3.3. Wyszukiwarki i katalogi firm | str. 180 3.4. Serwisy społecznościowe | str. 181 3.5. Marketing wirusowy | str. 199 3.6. Reklama w Internecie | str. 200 4. Obsługa klienta i relacje z klientem | str. 207 4.1. Jak poznać i zrozumieć potrzeby klienta? | str. 208 4.2. Problemy w komunikacji z klientem | str. 219 4.3. Efektywna sprzedaż usług | str. 224 4.4. Badania ankietowe klientów kancelarii | str. 231 5. Reklama | str. 233 5.1. Ulotki | str. 237 5.2. Ogłoszenia (reklamy) prasowe | str. 239 5.3. Reklama zewnętrzna - tablice, szyldy, banery | str. 249 5.4. Networking | str. 251 5.5. Gadżety firmowe | str. 254 5.6. Promocje cenowe | str. 263 Część III. Dodatek | str. 267