MENU

Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2015

  • Autor: Katarzyna Bilińska-Reformat

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 28,00 zł
24,08
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych

W pracy wyróżniono dwie części: teoretyczną oraz empiryczną (chociaż podział ten jest nieostry). Rozdziały pierwszy i drugi mają charakter teoretyczny (i opisowy), zaś rozdziały trzeci i czwarty mają charakter empiryczny. W rozdziale pierwszym zaprezentowano podstawowe pojęcia związane z relacjami podmiotów gospodarujących, a w drugim skupiono się na zagadnieniach związanych z sieciami handlu detalicznego oraz ich relacjami z otoczeniem. W rozdziale trzecim opisano teoretyczne ujęcia procesów globalizacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem sfery handlu oraz dokonano identyfikacji czynników lokalnych i globalnych wpływających na kształtowanie relacji z dostawcami i klientami. W rozdziale czwartym zaprezentowano wyniki empirycznych badań własnych autorki prowadzonych w latach 2006-2013, dotyczących kształtowania relacji sieci z klientami i dostawcami.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp	7
1. Relacje podmiotów gospodarujących w ujęciach teoretycznych	21
1.1. Istota i cechy relacji	21
1.2. Klasyfikacja relacji i ich składowe	35
1.3. Relacje w teorii marketingu i zarządzania	47
1.3.1. Koncepcja marketingu relacyjnego i jej rozwój	47
1.3.2. Koncepcja relacji w zarządzaniu		61
1.4. Podsumowanie	70
2. Sieci handlu detalicznego i ich relacje z otoczeniem	72
2.1. Organizacja sieciowa jako dominująca struktura we współczesnej gospodarce a kategoria sieci handlu detalicznego	73
2.2. Struktura podmiotowa sieci handlu detalicznego	85
2.2.1. Międzynarodowe sieci handlu detalicznego		85
2.2.2. Krajowe sieci handlu detalicznego	92
2.3. Charakterystyka klientów docelowych i ich relacje z sieciami handlu detalicznego	96
2.4. Charakterystyka dostawców i ich relacje z sieciami handlu detalicznego	111
2.5. Podsumowanie	124
3. Uwarunkowania globalne i lokalne działalności sieci handlowych w Polsce	126
3.1. Wpływ „nowej globalizacji” na kształtowanie relacji sieci handlu detalicznego	126
3.2. Orientacja na lokalne warunki działania sieci handlu detalicznego		148
3.3. Wpływ uwarunkowań globalnych i lokalnych na klientów sieci handlowych i zachowania strategiczne sieci	154
3.3.1. Wpływ uwarunkowań globalnych i lokalnych na zachowania klientów sieci detalicznych – wyniki badań 		157
3.3.2. Działania strategiczne sieci handlowych w zakresie marketingu relacji 	170
3.4. Podsumowanie 	181
4. Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami w świetle wyników badań 	183
4.1. Ogólne założenia prowadzonych badań bezpośrednich klientów i dostawców sieci handlowych	183
4.2. Relacje sieci handlu detalicznego z ich klientami w świetle badań 	184
4.2.1. Metodyka badań 	184
4.2.2. Relacje klientów z placówkami handlowymi i ich determinanty w świetle wyników badań	188
4.2.3. Model czynników kształtowania skłonności klientów do tworzenia relacji z siecią handlową	194
4.3. Relacje sieci handlu detalicznego z ich dostawcami	195
4.3.1. Metodyka badania relacji sieci handlowych z dostawcami	195
4.3.2. Wyniki badań dostawców sieci handlowych	198
4.3.3. Identyfikacja działań związanych ze współpracą i kształtowaniem relacji z dostawcami – case research	204
4.4. Model teoretyczno-opisowy relacji sieci handlowych z klientami i dostawcami	214
4.5. Podsumowanie	217
Zakończenie	219
Bibliografia	225
Spis rysunków	241
Spis tabel	242
Aneks		245
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

16,17 zł
23,10 zł

Globalne problemy środowiska przyrodniczego

Publikacja traktuje o globalnych problemach środowiska przyrodniczego. Są to aktualne i atrakcyjnie zaprezentowane oraz przyjazne dydaktycznie ćwiczenia dotyczące: kolizji Ziemi z ciałami niebieskimi, ochronnych powłok Ziemi, deforestacji, desertyfikac...
39,75 zł
53,00 zł

Obcy kapitał a handel zagraniczny w Polsce – okres przedakcesyjny

Obecność zagranicznego kapitału - zwłaszcza w formie bezpośrednich inwestycji zagranicznych (BIZ) - w kraju lokaty wiąże się z wieloma pozytyw­nymi i negatywnymi skutkami. Obserwuje się rozwój eksportu spółek z udziałem zagranicznym, ...
8,66 zł
11,55 zł

Strategie rozwoju regionalnego i lokalnego. Główne składowe i proces tworzenia

Niniejsza publikacja w sposób syntetyczny przedstawia podstawowe narzędzia stosowane w analizie strategicznej uwarunkowań rozwoju lokalnego i regionalnego – strategii. Podzielono ją na sześć rozdziałów, których autorzy są wyk...
23,52 zł
33,60 zł

Seniorzy w środowisku lokalnym

W publikacji zostały przedstawione rodzime oraz zagraniczne działania pomocowe skierowane do seniorów w środowisku lokalnym. Poruszono kwestie konieczności budowania społeczeństwa obywatelskiego, ponieważ tylko takie jest w stanie zapewnić osobo...
53,10 zł
59,00 zł

Kultura akademicka i relacje uniwersyteckie w XXI wieku

Od lat wskazuje się na postępujący upadek tradycyjnych wartości w wielu dziedzinach życia społecznego. Nie można jednak powiedzieć, że we współczesnym świecie nie ma już autorytetów – one istnieją, choć są inaczej rozumiane.Ta...
22,50 zł
25,00 zł

Modelowanie mechanizmów zarządzania ruchem w wielousługowych sieciach komórkowych

Wraz z rozwojem sieci komórkowych i wzrostem ich zaawansowania technologicznego pojawiła się potrzeba opracowania metod umożliwiających efektywne szacowanie pojemności ruchowej sieci. Wprowadzenie zaawansowanych mechanizmów zarzadzania ru...
11,18 zł
13,00 zł

Ryzyko w procesach decyzyjnych rynku kapitałowego w relacji do uwarunkowań ekonomicznych

W pracy zostały rozpatrzone tematy mające szersze spektrum postrzegania problematyki stabilności inwestycji finansowych. Rozważony został istotny problem dla spójnego, ale ogólnego połączenia różnorodnej tematyki badawczej w monogr...
27,52 zł
32,00 zł

Dobór nastawień zabezpieczeń sieci średnich napięć – przykłady obliczeniowe

W skrypcie, oprócz doboru nastaw zabezpieczeń przedstawione zostały podstawowe obliczenia zwarciowe, które są stosunkowo proste i z tego powodu często pomijane w literaturze dotyczącej doboru nastawień zabezpieczeń. Przedstawiono w nim pr...
9,00 zł
10,00 zł

Reputacja w Praktyce: Budowanie Pozytywnych Relacji

Książka to niezbędne kompendium dla każdego, kto dąży do skutecznego zarządzania reputacją. Autor zgłębia tajniki budowania autentycznego wizerunku oraz prezentuje strategie komunikacji, kluczowe dla kreowania pozytywnego wizerunku siebie jak i organiz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!