MENU

Services in Europe – diagnosis and development perspectives

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 12,00 zł
10,32
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Services in Europe – diagnosis and development perspectives

At present, services constitute over half of gross added value of the entire global economy. In economically well-developed countries such as France, Great Britain, Italy or Luxembourg, this share amounts to 82%-85% in each of these countries. It is similar in the USA. This share is smaller, however, in a dynamically developing Chinese economy, but still it amounts to 50%. In such countries as Poland, the Czech Republic or Hungary it fluctuates between 60% and 70%. Services constitute, currently, ¼ of global export, but it is predicted that due to very fast development of financial, IT and telecommunication services, they will constitute, in the perspective of 10-20 years, half of the value of global economic turnover.
The objective of this monograph is the description of the state of service market in selected European countries, the diagnosis of determinants of service market, as well as defining the directions of service market in Europe in 2020 perspective.
Field and desk sources of information were used in the monograph. The resources of Polish and foreign subject literature, mass statistics and research reports from the years 2008-2013 were analyzed in terms of content. On the other hand, the year 2014 was considered, where it was only possible. The analysis of desk sources of information allowed to describe the state and functioning of service in European economies and diagnose the determinants of service functioning in Europe. The collected source material was subject to quantitative-qualitative analysis with the use of indicators, adequate to be used. The field research was conducted in 2014 via a technique of survey distributed (among the residents of Belgium, Finland, France, Germany, Poland, Romania, Slovakia and Hungary) as well as the method of the experts` opinions (among representatives of science and business practice). Non-randomized, deliberate sample was used in the research. In case of quantitative studies these were the customers of service facilities, in case of qualitative studies – the experts whose knowledge and experience as well as skills allow to predict both in the short- and long-term time horizon.
The publication will certainly be very interesting for all people dealing with the issue of services on a daily basis. The managers of services enterprises, researchers as well as students will find these themes very useful.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Introduction          7

Chapter 1. Theoretical-methodological aspects of service research in Europe       9

1.1. Services as research subject        9
1.2. The sources bases of research on services in Europe     17
1.3. Methodology of conducted service research in Europe   26

Chapter 2. Services in Europe in the years 2008-2014 – the results of desk research           33

2.1. Sociodemographic profile of Europe         33
2.2. Services in the economies of European countries    48
2.3. Functioning of service companies in Europe       61

Chapter 3. Services in selected European countries – the results of field research           70

3.1. The functioning of service facilities in selected European countries in the residents’ opinions          70
3.2. Development of services in Europe in accordance with the experts’ opinions         105

Bibliography          119
List of figures             123
List of tables          124
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: EU europe services companies

Inni Klienci oglądali również

24,94 zł
29,69 zł

Europe and America in the mirror

A vivid and more or less stable partnership between European and American countries is generally regarded as a key issue and particularly serious challenge in terms of cultural, economic, historical, political, and social developments and changes on bo...
10,32 zł
12,00 zł

Sustainable development in peripheral regions

Niniejsza publikacja powstała dzięki współpracy Instytutu Studiów Regionalnych i Globalnych UW z Peruwiańskim Papieskim Uniwersytetem Katolickim w Limie oraz innymi uczelniami z Ameryki Łacińskiej, Azji i Europy. Zbiór składa się z...
18,00 zł
20,00 zł

The innovative paradigm of agricultural land-utilization development under the decentralization: The public aspect

The slow process of land transformations and the weakness of solving the rural areas problems adversely affect the economic and environmental development of territorial communities; aggravate theserious problems of agricultural land-utilization, ...
27,00 zł
30,00 zł

History of art history in central eastern and south-eastern Europe vol. 2

Two volumes of studies were prepared in connection with the Jubilee International Conference celebrating the 200th Anniversary of the First Lecture on the History of Art at Vilna / Wilno / Vilnius University on September 14–16, 2010 in Toruń.On S...
13,50 zł
15,00 zł

Gra o Europę

Książka ta jest próbą wykazania, że stanowisko zajmowane przez Polskę w rozmowach UE uzależnione było w toku całego procesu negocjacyjnego (1998-2003) od wewnętrznych nacisków, a szczególnie od presji wywieranej przez opinię publ...
14,70 zł
21,00 zł

Polish and English diminutives in literary translation: Pragmatic and cross-cultural perspectives

Książka dotyczy tłumaczenia zdrobnień z języka polskiego i angielskiego na, odpowiednio, angielski i polski. Autorka rozważa kontekst pragmatyczny, kulturowy i socjolingwistyczny używania zdrobnień w obu językach, a także omawia językowe możliwości two...
31,49 zł
34,99 zł

EUROPE 1939-1945 Who supported Hitler and who fought against him

Książka opisująca relacje państw Europy z Adolfem Hitlerem w latach 1939-1945 Ewa Kurek – polska historyk, autorka książek o tematyce historycznej. Od lat bada i opisuje w swoich publikacjach stosunki polsko-żydowskie. Dok...
44,69 zł
58,80 zł

Microsoft Internet Information Services (IIS) 7.0 Vademecum administratora

Praktyczny, kieszonkowy przewodnik administracji sieci Web i usług IIS 7.0!Podręczny i szczegółowy przewodnik błyskawicznie podsuwa konkretne odpowiedzi na pytania związane z codzienną obsługą usług IIS 7.0. Przewodnik koncentruje się na p...
27,00 zł
30,00 zł

History of art history in central eastern and south-eastern Europe vol. 1

Two volumes of studies were prepared in connection with the Jubilee International Conference celebrating the 200th Anniversary of the First Lecture on the History of Art at Vilna / Wilno / Vilnius University on September 14–16, 2010 in Toruń.On S...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!