MENU

Siła lidera

(eBook)
4.40  [ 7 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2016

  • Seria / cykl: SERIA HR

  • Autor: Agnieszka Kozak, Agnieszka Sowińska-Wróbel

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 34,50 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

55,20
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Siła lidera

Na polskim rynku sporo jest książek dotyczących zarządzania pracownikami, ale z perspektywy rynku amerykańskiego, nie zawsze porady te przystają do polskich realiów.
Autorki podczas swojej pracy konsultanckiej i trenerskiej w polskich firmach, od lat gromadzą różnego rodzaju studia przypadków. Dzięki temu książka będzie składała się nie tylko z praktycznych porad i wskazówek jak efektywnie zarządzać zespołem ale również będzie zawierała case`y z polskich firm.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp                                                             9

Rozdział 1. Rekrutacja                                               11
	1.1. Kompetencje stanowiskowe                                      15
	1.2. Kompetencje społeczne                                          18
	1.3. Kompetencje zawodowe                                         19
	1.4. Kompetencje osobiste                                           21
	1.5. Kompetencje menedżerskie                                       22
	1.6. Model kompetencyjny                                           22
	Podsumowanie rozdziału                                             34

Rozdział 2. Selekcja                                                 37
	2.1. Referencje – fakty i mity                                         37
	2.2. Rozmowa selekcyjna                                            39
	2.3. Testy kompetencji                                              47
	2.4. Kontrakt psychologiczny z pracownikiem                            49
	2.5. Adaptacja pracownika w nowym miejscu pracy                       52
	Podsumowanie rozdziału                                             60

Rozdział 3. Motywowanie do działania                                63
	3.1. Demotywatory w organizacji                                      65
		3.1.1. Bezpośredni przełożony                                    66
		3.1.2. Ukierunkowana praca                                      67
		3.1.3. Współpraca i relacje w zespole                               67
		3.1.4. Osobista wartość pracy                                     68
	3.2. Teorie potrzeb                                                 70
	3.3. Docenianie pracownika                                          78
	3.4. Poczucie własnej wartości                                        85
	3.5. Wartości osobiste                                              87
	Podsumowanie rozdziału                                             91

Rozdział 4. Rozwijanie pracowników                                 93
	4.1. Rozwój zawodowy                                              97
	4.2. Rozwój kompetencji                                            100
	4.3. Proces rozwojowy                                              102
		4.3.1. Cele biznesowe                                           103
		4.3.2. Diagnoza                                                105
		4.3.3. Cele rozwojowe                                           109
		4.3.4. Wybór działań                                            113
		4.3.5. Realizacja działań i kontrola postępów                        118
	4.4. Coaching                                                     118
	4.5. Mentoring                                                    124
	Podsumowanie rozdziału                                             128

Rozdział 5. Komunikacja w biznesie                                  129
	5.1. Osoby w rozmowie                                             130
	5.2. Komunikacja oparta na potrzebach                                 132
	5.3. Bariery w komunikacji                                           141
	5.4. Komunikacja w codziennym zarządzaniu                            146
		5.4.1. Kontraktowanie zadań                                     146
		5.4.2. Wyrażanie krytyki i niezadowolenia                           149
		5.4.3. Przyjmowanie krytyki                                      151
		5.4.4. Zwracanie uwagi pracownikowi w obszarach delikatnych          153
		5.4.5. Odmawianie pracownikowi (awansu, podwyżki)                 154
	5.5. Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych                              155
	Podsumowanie rozdziału                                             159

Rozdział 6. Przywództwo i zarządzanie                               161
	6.1. Zarządzanie a przywództwo                                      162
	6.2. Model Coveya                                                 164
		6.2.1. Wizja                                                   164
		6.2.2. Dyscyplina                                               167
		6.2.3. Pasja                                                   169
		6.2.4. Sumienie                                                169
	6.3. Czy przywództwa można się nauczyć?                              170
	6.4. Przywództwo służebne                                          171
	6.5. Przywództwo empatyczne                                        171
		6.5.1. Empatia dla samego siebie                                  172
		6.5.2. Empatia dla innych                                        172
	6.6. Budowanie własnej wizji przywództwa                              173
	6.7. Zarządzanie sytuacyjne                                          180
	6.8. Indywidualne ograniczenia w byciu przywódcą                       184
	Podsumowanie rozdziału                                             193

Rozdział 7. Talent w zespole                                         195
	7.1. Identyfikacja talentów                                           195
	7.2. Talent a wysoki potencjał i predyspozycje                            199
	7.3. Programy rozwojowe dla talentów                                 200
	7.4. Udział menedżera i jego odpowiedzialność w programach rozwoju talentów                                                     211
	Podsumowanie rozdziału                                             215

Rozdział 8. Zarządzanie zmianą w zespole                             217
	8.1. Niepowodzenia we wdrażaniu zmiany                              219
	8.2. Reorientacja w zmianie                                          220
	8.3. Przebieg zmiany                                                223
		8.3.1. Zaprzeczanie faktom                                       223
		8.3.2. Opór i bunt                                              225
		8.3.3. Eksperymenty i próby                                      228
		8.3.4. Angażowanie i satysfakcja                                  231
	8.4. Komunikacja w zmianie                                          233
	Podsumowanie rozdziału                                             237

Bibliografia                                                         239
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji
Słowa kluczowe: HR coaching case study lider USA zespół

Inni Klienci oglądali również

13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
9,00 zł
10,00 zł

Bomba w windzie

Akcja powieści dzieje się w Londynie, bohater - Richard Burton - został uwięziony w szybie windy, prawdopodobnie w wyniku wybuchu podłożonej przez terrorystów bomby. Niepewny czy i kiedy nadejdzie pomoc, bez wody i jedzenia, snuje opowieści o sw...
24,08 zł
28,00 zł

Siła wiary

Rose May nie jest zwyczajną siedemnastolatką. Pozornie to dusza towarzystwa, z wiecznym uśmiechem na twarzy, a tak naprawdę typ nadwrażliwca, romantyczka kochająca książki. Nie interesuje się modą, która pasjonuje większość jej koleżanek i&he...
27,26 zł
30,29 zł

Siła fotografii

Książka, pt. „Siła fotografii” jest zbiorem sesji zdjęciowych, które powstały dzięki współpracy fotografa, modelki, wizażystek i projektantki. Publikacja skierowana jest szczególnie do pasjonatów fotografii, kt&o...
9,89 zł
10,99 zł

Siła pożądania

Ich obopólnie korzystna umowa była jasna. Desmond, bogaty wynalazca, marzył o dziecku i samotnym ojcostwie. McKenna, która potrzebowała pieniędzy na opłacenie studiów, urodziła je jako surogatka. Oboje mieli nigdy się nie spotkać. ...
60,11 zł
69,90 zł

Ideaflow. Przepływ pomysłów jako siła napędzająca każdy biznes

IDEAFLOW: LICZBA POMYSŁÓW, KTÓRE TY LUB TWÓJ ZESPÓŁ JESTEŚCIE W STANIE WYGENEROWAĆ W OKREŚLONYM CZASIE.Wszyscy chcemy tryskać świetnymi pomysłami, ale niewielu z nas naprawdę rozumie, skąd one się biorą. Innowacyjność ...
67,20 zł
84,00 zł

Moc lidera projektu

Książka obejmuje zakres kierowania zespołem projektowym, w szczególności wiedzy i umiejętności rozwijających przywódczy wymiar pracy kierownika projektu. Ma ona przeprowadzić czytelnika przez kolejne zagadnienia i w pewnym sensie „e...
41,18 zł
54,90 zł

Siła protektora

Piękny dzień na wojnę.Kiedy świat śmiertelników powoli pogrąża się w boskim chaosie, Alexandria Andros musi poradzić sobie z doznaną porażką, przez którą wątpi, by ta wojna kiedykolwiek dobiegła końca. Wspaniały Aiden St. Delphi tow...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!