MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Silna marka

(Miękka)

Istota i kreowanie

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2001

  • Autor: Jacek Kall

  • Wydawca: PWE

  • Typ oprawy: miękka

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Silna marka

W książce przedstawiono wszystkie te zagadnienia związane z zarządzaniem marką, które odgrywają decydującą rolę w osiągnięciu silnej pozycji rynkowej. Mowa zatem o lojalności konsumenta, wprowadzaniu na rynek nowej marki, wycenie jej wartości i możliwości rozciągania na nowe produkty oraz o marce w skali globalnej.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Inni Klienci oglądali również

51,75 zł
69,00 zł

Sukces polskich marek kosmetycznych Piękne historie

Sukces polskich marek kosmetycznych. Piękne historie to wyjątkowa opowieść stworzona z dziesięciu rozmów z założycielami, właścicielami i prezesami najważniejszych firm kosmetycznych w Polsce. Rozmówcy wprowadzają Czytelnika w świat nie t...
22,41 zł
24,90 zł

Marek z ulicy Czereśniowej

Wierszowana książeczka o bohaterach kultowej serii wyszukiwanek. Dla małych fanów ulicy Czereśniowej i dla tych, którzy jej jeszcze nie znają.Znasz Czereśniową? Czego tu nie ma!Jest dom handlowy z piętrami trzema,rynek, ...
40,41 zł
44,90 zł

Szczęśliwe i silne dziecko

To, że jesteśmy mniejsi, nie oznacza, że nasze problemy również takie są. Dzieci. Doświadczają odrzucenia, chorują na depresję, zaburzenia lękowe, samookaleczają się, targają się na własne życie. One równie mocno, co dorośli, doświadczają...
44,91 zł
49,90 zł

Silna psychika.

Siłę psychiki można wyćwiczyćWyjaśnienie, czym jest silna psychika, kryje się w odpowiedzi na pytanie: ile jesteś w stanie znieść i się nie załamać? Ile wytrzymasz i czy poradzisz sobie z problemem: z negatywnymi emocjami, wątpliwościami, oporami...
10,68 zł
14,99 zł

Na budowie Silna wywrotka

Seria Na budowie to 4 książki aktywnościowe z naklejkami, których akcja dzieje się na jednym, wspólnym placu budowy. W książce znajdują się zadania polegające na przyklejaniu naklejek, liczeniu, wyszukiwaniu i nazywaniu elementów, ...
31,00 zł
44,90 zł

Gamedec Tom 4 Czas silnych istot

CZWARTA CZĘŚĆ 5-TOMOWEGO CYKLU „GAMEDEC”Mija sto cykli od powstania Way Empire. Imperator Ludzkości, Gorgon Nemezjus Ezra, chce uczcić to wydarzenie, odbijając z rąk Erthirów Ziemię. Nie zapomina przy tym, że wypaczeni Unithiro...
35,92 zł
44,90 zł

13 rzeczy których nie robią silne psychicznie kobiety

Emocjonalne, opiekuńcze i nastawione na budowanie relacji kobiety mogą być również silne psychicznie. Po osobistej tragedii Amy Morin napisała do siebie list o wszystkich złych nawykach, które nie pozwalały jej wyjść z depresji. W t...
49,12 zł
59,90 zł

Marka modowa.

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a...
36,00 zł
45,00 zł

Recepcja i oddziaływanie Marka Siemka w Europie

Tom zawiera teksty osiemnastu przedstawicieli filozofującej kontynentalnej Europy, wymownie świadczące, że koncepcje, które rozsławiły Profesora Siemka na świecie – zwłaszcza różnica epistemiczno-epistemologiczna i późnonowoc...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!