MENU

Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Lublin, 2013

  • Autor: Radosław Mącik

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 38,00 zł
34,20
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów

Niniejsza publikacja jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniami konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie. Temat, choć znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje odzwierciedlenie w unikalnym na tle polskiej literatury przedmiotu podejściu modelowym.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Część I. Uwarunkowania wpływu technologii informacyjnych i komunikacyjnych na zachowania klientów	19

Rozdział 1. Zmiany gospodarcze i społeczne wywołane ICT jako tło zmian zachowań konsumentów   21

1.1. Efekty zastosowania technologii informacyjnych i komunikacyjnych – wprowadzenie   21
1.2. ICT jako czynnik zmian gospodarczych – ujęcie makroekonomiczne   25
1.3. Wirtualizacja procesów gospodarczych w przedsiębiorstwach  28
1.4. ICT jako czynnik zmian społecznych   35
1.5. Wpływ ICT na zachowania konsumenta   40

Rozdział 2. Teorie akceptacji technologii informacyjnych   53

2.1. Ogólne uwarunkowania akceptacji technologii informacyjnych  53
2.2. Sekwencyjne podejście van Dijka – między wykluczeniem a e-integracją   56
2.3. Model akceptacji technologii (TAM) i jego pochodne   60
2.4. Jednolita teoria akceptacji i korzystania z technologii (UTAUT)   67

Rozdział 3. Teoretyczne ujęcie czynników stałych i sytuacyjnych w kontekście zmian zachowań konsumentów pod wpływem ICT   75

3.1. Uwarunkowania osobowościowe   75
3.2. Style podejmowania decyzji zakupowych   86
3.3. Postawy wobec technologii i wyboru kanału zakupu   94

Część II. Weryfikacja wpływu technologii informacyjnych i komunikacyjnych na procesy podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów	111

Rozdział 4. Metodyka badania zachowań konsumenckich w kontekście rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych   103

4.1. Metody i techniki badań własnych   103
4.2. Pytania i hipotezy badawcze   108
4.3. Analiza własności stosowanych skal pomiarowych   114

Rozdział 5. Wybór kanału zakupu przez konsumenta   127

5.1. Charakterystyka kanałów fizycznego i wirtualnego   127
5.2. Postrzeganie formatów handlu konwencjonalnego i internetowego   133
5.3. Czynniki i sytuacje wyboru kanału – ujęcie modelowe  157
5.4. Kanał fizyczny i wirtualny – substytucyjność i komplementarność   162

Rozdział 6. Procesy zakupowe moderowane ICT – ujęcie jakościowe   171

6.1. Klasyczny i zmodyfikowany proces zakupowy   171
6.2. Eksploracja wpływu ICT na poszczególne etapy procesu zakupowego   175
6.3. Rekonstrukcja schematyczna procesów zakupowych  201
6.4. Technologie informacyjne a zakupy osób niekorzystających z internetu   209

Rozdział 7. Analiza wybranych zachowań związanych z zakupami internetowymi  215

7.1. Transakcje w różnych formatach handlu elektronicznego   215
7.2. Korzystanie z internetowych pomocy decyzyjnych w zakupach internetowych   222
7.3. Internetowe zakupy grzecznościowe   240

Rozdział 8. Zakupy internetowe – ujęcie modelowe   257

8.1. Modele oparte na TAM   257
8.2. Modele oparte na UTAUT/UTAUT2   271
8.3. Porównanie używanych modeli ścieżkowych   287

Zakończenie   299
Bibliografia   313
Spis rysunków i tabel  323
Załączniki   329
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

33,54 zł
39,00 zł

O terroryzmie jako zagrożeniu dla bezpieczeństwa społecznego

W monografii podjęto próbę przedstawienia problemu terroryzmu oraz walki z nim zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, w złożonej i dynamicznej rzeczywistości XXI wieku. Autorzy poszczególnych rozdziałów wpisują s...
32,40 zł
36,00 zł

Kompetencje personalne i społeczne. Jak je rozwijać ?

Zarządzasz grupą pracowników? Relacje interpersonalne są podstawą Twojego życia zawodowego? Ta książka, dzięki praktycznym przykładom, zadaniom i sprawdzonym koncepcjom psychologicznym ułatwi Ci kształtowanie własnych kompetencji personalnych.
17,55 zł
19,50 zł

Był, jak mniemano, synem Józefa

Jak niewiele o Nim wiemy. Był młody czy stary? Jak mógł zgodzić się na małżeństwo przeżywane w czystości? W jaki sposób się modlił i jak żył? „Był, jak mniemano, synem Józefa”, to opowieść o św. Józefie, człowiek...
35,99 zł
39,99 zł

Jak opowiadać historie dzieciom

REWOLUCYJNY PORADNIK O TYM, JAK NAUCZYĆ SIĘ OPOWIADAĆ WŁASNE HISTORIE Opowiadanie historii (storytelling) jest jedną z najstarszych i najważniejszych umiejętności znanych ludzkości. To ponadczasowe narzędzie, które pomaga celebrować...
40,41 zł
44,90 zł

Ocalić Ofelię. Jak troszczyć się o dorastające dziewczęta

Jakie są współczesne dziewczyny? Czym się różnią od swoich poprzedniczek, z jakimi wyzwaniami się zmagają? Jak pomóc nastolatce wyrosnąć na silną i pewną siebie kobietę, której będzie się po prostu dobrze żyło w społeczeństw...
33,30 zł
44,40 zł

Uziemienie. Jak czerpać zdrową energię z Ziemi.

Jak skorzystać z terapii naturą, by wyeliminować negatywne skutki promieniowania elektromagnetycznego EMF i elektro smogu? W prosty sposób możesz pozbyć się bólu stawów, stanów zapalnych, depresji, bezsenności i bezdechu sen...
78,30 zł
87,00 zł

Jak mądrze inwestować? Czyli 20 sposobów na Twoją emeryturę.

Znajdziesz tu zbiór wiedzy na temat różnych metod inwestowania. Kursoksiążkę tworzyli praktycy w swoich dziedzinach. Praktycy, którzy łącznie posiadają kilkaset nieruchomości, kilkadziesiąt kilogramów metali szlachetnych, ki...
28,48 zł
33,90 zł

Tarot intencyjny. Jak świadomie używać kart tarota

Innowacyjna metoda pracy z kartami tarota!Jest to odwrócenie tradycyjnej metody, której punkt wyjścia stanowi odnalezienie odpowiedzi na zadane pytanie poprzez odczytanie znaczenia karty. W tarocie intencyjnym możesz już na po...
40,49 zł
44,99 zł

Krzewiedźma. Jak zostać czarownicą 1

Daj się oczarować… „Jak zostać czarownicą” to seria stworzona dla wielbicieli Harry’ego Pottera! Minęło siedem lat, odkąd Cassie Morgan po raz ostatni widziała matkę. W okropnej szkole z internatem przy zdrowych zm...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!