Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU


Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu(Twarda)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 79,00 zł
64,78
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 14,22 zł
Stan magazynowy: Średnia ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem - wyłączona do odwołania
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł
Słowa kluczowe: technologie cyfrowe e-marketing

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom.

Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.

Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie. 
Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera, Szkoła Główna Handlowa
Książka powinna być obowiązkową pozycją w kształceniu na kierunkach ekonomicznych, a w szczególności na specjalnościach z zakresu zarządzania, marketingu, badań marketingowych, komunikacji społecznej i komunikacji w biznesie, technologii informacyjnych, inteligentnych systemów wspomagania decyzji. Najnowsza książka Grzegorza Mazurka, uznanego eksperta z zakresu transformacji cyfrowej organizacji i marketingu internetowego, jest niezwykle wartościową pozycją w najnowszej literaturze ekonomicznej. Tym, co wyróżnia ją na rynku wydawniczym, jest przedstawienie w sposób kompleksowy, ugruntowany faktycznej istoty, wymiarów i poziomów transformacji cyfrowej z podkreśleniem wpływu na modele biznesowe współczesnych organizacji. Przyjęcie przez Autora perspektywy marketingowej pozwoliło na pokazanie kierunków oddziaływania transformacji cyfrowej, zarówno na koncepcje zarządzania marketingiem, jak i organizację działań marketingowych oraz stosowane narzędzia i praktyki marketingowe. Autor wskazał na cenne funkcjonalności i zakres wykorzystania najnowszych technologii transformacyjnych, takich jak: media społecznościowe, big data i chmura obliczeniowa, internet rzeczy, technologie mobilne i noszone oraz sztuczna inteligencja. Pokazał wpływ technologii wirtualnej rzeczywistości na wybrane branże, a także możliwości, jakie stwarza rozszerzona rzeczywistość jako technologia integrująca świat rzeczywisty i wirtualny. Niezwykle istotne są wskazywanie w niniejszej książce zmiany potencjału generowanych informacji w świecie internetu rzeczy. Oparcie prowadzonych analiz i rozważań na głębokich studiach najnowszej, zwłaszcza zagranicznej literatury problemu,  a także na opiniach wybitnych, światowej klasy ekspertów i menedżerów z zakresu technologii i marketingu pozyskanych w toku przeprowadzonych przez Autora szerokich badań ilościowych i jakościowych, stworzyło bardzo dobrą podstawę do formułowania kluczowych tez i wniosków dotyczących tego, jak transformacja cyfrowa wpływa na funkcjonowanie podmiotów na rynku, a w szczególności jak zmienia marketing. Autor, wskazując na konsekwencje zarządcze rozwoju technologii transformacyjnych przedstawił kierunki zmian w koncepcjach i organizacji marketingu oraz podkreślił nowe wyzwania dla marketingu przyszłości rozpatrywane na poziomach strategicznym i operacyjnym. Książka ma istotne walory naukowe oraz aplikacyjne, które czynią ją niezwykle interesującą i wartościową zarówno dla przedstawicieli świata nauki jak i praktyki.
Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 68-69.pdf(pdf)
55 KB
Strony 226-227.pdf(pdf)
72 KB
Strony 24-25.pdf(pdf)
47 KB

Grzegorz Mazurek

Dr hab. - profesor Akademii Leona Koźmińskiego, wykładowca, naukowiec oraz konsultant specjalizujący się w tematyce transformacji cyfrowej marketingu i organizacji. Jest również dyrektorem Centrum Badań Transformacji Cyfrowej – CYBERMAN. W swoim dorobku posiada kilkadziesiąt anglo- i polskojęzycznych książek, rozdziałów oraz artykułów naukowych opublikowanych m.in. w Emerald Publishing, Routledge i wielu renomowanych czasopismach naukowych. Odbywał staże oraz prowadził badania i zajęcia dydaktyczne w takich ośrodkach jak m.in.: IESE Business School (Hiszpania), University of Tilburg (Holandia), ESCP Europe i École de Management de Normandie (Francja), ISCTE (Portugalia), Nottingham Trent University (Wielka Brytania), Soongsil University (Korea Płd.), Universidad del Pacifico (Peru), Univeristy of Reykjavik (Islandia). Jest twórcą i koordynatorem studiów magisterskich i podyplomowych związanych z innowacjami cyfrowymi.

Inni Klienci oglądali również

Marketing

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjolo...

Marketing w turystyce i rekreacji

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zr...
49,90 zł

Z narodowodemokratycznej perspektywy

Piotr Zych (rocznik 1964). Publicysta polityczny, felietonista i eseista. Zastępca redaktora naczelnego kwartalnika Myśl.pl, współpracownik miesięcznika Polityka Polska, rocznika naukowego Glaukopis oraz portalu Prosto z mostu.Książk...

Przestrzeń społeczna miasta w okresie transformacji

Do podstawowych celów badawczych, służących określeniu specyfiki kształtującej się przestrzeni społecznej, należą:– określenie natężenia procesów polaryzacji społecznej w mieście postsocjalistycznym jako naturalnej konsekwencj...

Rewolucja z Marketing Automation

Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po ...

Dziedzictwo kulturowe Europy Środkowej w białorusko-polskiej perspektywie badawczej

Celem publikacji jest skonfrontowanie strategii konstrukcji refleksji nad własnym dziedzictwem w nauce polskiej i białoruskiej. Postępująca globalizacja i uniformizacja kulturowa w coraz większym stopniu prowadzi do zatarcia różnic nie tylko pom...

Sekrety cyfrowej ciemni Scotta Kelby'ego

Adobe Photoshop Lightroom Classic został pokazany światu pierwszy raz ponad 10 lat temu. Od tego czasu cieszy się zasłużoną renomą wśród rosnących rzesz fotografów. Lightroom jest znany z potężnych możliwości wyrafinowanej edycji obraz&oa...

Nowe perspektywy badawcze w transnarodowej historii komunizmu w Europie Środkowo-Wschodniej

W książce – z transnarodowej perspektywy – przedstawione są badania nad rozmaitymi wymiarami historii komunizmu w poszczególnych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W pierwszych trzech rozdziałach przedstawiono polityczne, ekonomicz...

Transformacja w coachingu

Autorka traktuje coaching jako jedną z metod edukacji dorosłych i osadza swój wywód teoretyczny na andragogicznych koncepcjach uczenia się. Zaprezentowane badania sytuuje w kontekście teorii transformatywnego uczenia się Jacka Mezirowa. C...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!