Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu(Twarda)

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 79,00 zł
63,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,80 zł
Stan magazynowy: Mała ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
6,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,99 zł
6,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
8,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
10,99 zł
8,99 zł
- Kurier
12,99 zł
10,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
11,99 zł
- Kurier
15,99 zł
13,99 zł
Słowa kluczowe: technologie cyfrowe e-marketing

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom.

Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.

Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie. 
Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera, Szkoła Główna Handlowa
Książka powinna być obowiązkową pozycją w kształceniu na kierunkach ekonomicznych, a w szczególności na specjalnościach z zakresu zarządzania, marketingu, badań marketingowych, komunikacji społecznej i komunikacji w biznesie, technologii informacyjnych, inteligentnych systemów wspomagania decyzji. Najnowsza książka Grzegorza Mazurka, uznanego eksperta z zakresu transformacji cyfrowej organizacji i marketingu internetowego, jest niezwykle wartościową pozycją w najnowszej literaturze ekonomicznej. Tym, co wyróżnia ją na rynku wydawniczym, jest przedstawienie w sposób kompleksowy, ugruntowany faktycznej istoty, wymiarów i poziomów transformacji cyfrowej z podkreśleniem wpływu na modele biznesowe współczesnych organizacji. Przyjęcie przez Autora perspektywy marketingowej pozwoliło na pokazanie kierunków oddziaływania transformacji cyfrowej, zarówno na koncepcje zarządzania marketingiem, jak i organizację działań marketingowych oraz stosowane narzędzia i praktyki marketingowe. Autor wskazał na cenne funkcjonalności i zakres wykorzystania najnowszych technologii transformacyjnych, takich jak: media społecznościowe, big data i chmura obliczeniowa, internet rzeczy, technologie mobilne i noszone oraz sztuczna inteligencja. Pokazał wpływ technologii wirtualnej rzeczywistości na wybrane branże, a także możliwości, jakie stwarza rozszerzona rzeczywistość jako technologia integrująca świat rzeczywisty i wirtualny. Niezwykle istotne są wskazywanie w niniejszej książce zmiany potencjału generowanych informacji w świecie internetu rzeczy. Oparcie prowadzonych analiz i rozważań na głębokich studiach najnowszej, zwłaszcza zagranicznej literatury problemu,  a także na opiniach wybitnych, światowej klasy ekspertów i menedżerów z zakresu technologii i marketingu pozyskanych w toku przeprowadzonych przez Autora szerokich badań ilościowych i jakościowych, stworzyło bardzo dobrą podstawę do formułowania kluczowych tez i wniosków dotyczących tego, jak transformacja cyfrowa wpływa na funkcjonowanie podmiotów na rynku, a w szczególności jak zmienia marketing. Autor, wskazując na konsekwencje zarządcze rozwoju technologii transformacyjnych przedstawił kierunki zmian w koncepcjach i organizacji marketingu oraz podkreślił nowe wyzwania dla marketingu przyszłości rozpatrywane na poziomach strategicznym i operacyjnym. Książka ma istotne walory naukowe oraz aplikacyjne, które czynią ją niezwykle interesującą i wartościową zarówno dla przedstawicieli świata nauki jak i praktyki.
Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 68-69.pdf(pdf)
55 KB
Strony 226-227.pdf(pdf)
72 KB
Strony 24-25.pdf(pdf)
47 KB

Grzegorz Mazurek

Dr hab. - profesor Akademii Leona Koźmińskiego, wykładowca, naukowiec oraz konsultant specjalizujący się w tematyce transformacji cyfrowej marketingu i organizacji. Jest również dyrektorem Centrum Badań Transformacji Cyfrowej – CYBERMAN. W swoim dorobku posiada kilkadziesiąt anglo- i polskojęzycznych książek, rozdziałów oraz artykułów naukowych opublikowanych m.in. w Emerald Publishing, Routledge i wielu renomowanych czasopismach naukowych. Odbywał staże oraz prowadził badania i zajęcia dydaktyczne w takich ośrodkach jak m.in.: IESE Business School (Hiszpania), University of Tilburg (Holandia), ESCP Europe i École de Management de Normandie (Francja), ISCTE (Portugalia), Nottingham Trent University (Wielka Brytania), Soongsil University (Korea Płd.), Universidad del Pacifico (Peru), Univeristy of Reykjavik (Islandia). Jest twórcą i koordynatorem studiów magisterskich i podyplomowych związanych z innowacjami cyfrowymi.

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Strony 68-69.pdf(pdf)
55 KB
Strony 226-227.pdf(pdf)
72 KB
Strony 24-25.pdf(pdf)
47 KB

Marketing w turystyce i rekreacji

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zr...

Przestrzeń społeczna miasta w okresie transformacji

Do podstawowych celów badawczych, służących określeniu specyfiki kształtującej się przestrzeni społecznej, należą:– określenie natężenia procesów polaryzacji społecznej w mieście postsocjalistycznym jako naturalnej konsekwencj...

Ekstremizm ekologiczny Źródła, przejawy, perspektywy

Książka jest pierwszą w Polsce monografią na temat ekstremizmu ekologicznego oraz ekoterroryzmu. Autorka zajmuje się w niej analizą mechanizmów rządzących funkcjonowaniem ekstremistycznych ugrupowań walczących o prawa zwierząt oraz środowisko (m...

Stanisław Gomułka i transformacja polska

Jest to książka wyjątkowa w bogatej już literaturze reform gospodarczych, poświęcona początkowej i zarazem zasadniczej fazie transformacji ustrojowej w Polsce. Jej oś konstrukcyjna to opis, zawarty głównie w dokumentach, aktywności naukowej i e...

Marketing sportu

We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ...
48,00 zł

Marketing banku

W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w...

Państwo narodowe w perspektywie wspólnoty europejskiej

Pojęcie państwa w epoce nowożytnej zajmowało pozycję centralną w dyskursie politycznym i wyznaczało funkcje oraz miejsce innych pojęć, a także zachodzących między nimi relacji. Nowożytna idea państwa nie tylko umożliwiała jednostkom identyfikację ze ws...

Transformacja cyfrowa

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną ...

Ubezpieczenia cyfrowe

Cyfryzacja ubezpieczeń staje się coraz bardziej widocznym procesem zachodzącym w działalności ubezpieczeniowej. Obejmuje ona wszystkie składowe łańcucha wartości tego sektora oraz wszystkie aspekty funkcjonowania przedsiębiorstw ubezpieczeniow...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!