Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Dostawa 0 zł

Rebranding(eBook)

Strategiczna zmiana dla organizacji

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 1, 2019

  • Autor: Barbara Mróz-Gorgoń

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Mobi
    Epub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 63,00 zł
40,95
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 22,05 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Rebranding

Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study. "Praca charakteryzuje się wielością wątków związanych pośrednio lub bezpośrednio z problematyką zmiany, strategią marki i rebrandingu. Autorka przywołuje liczne koncepcje teoretyczne i podaje wiele praktycznych przykładów strategii ze świata biznesu. (…) Przedstawiła również główne problemy stosowania rebrandingu, podsumowała kluczowe wyniki badań własnych i wskazała na implikacje menedżerskie i kierunki przyszłych badań." prof. dr hab. Adam Sagan "Podjętą tematykę należy uznać za istotną i aktualną (a nawet przyszłościową), zarówno z punktu widzenia rozwoju teorii zarządzania marką, zarządzania strategicznego, jak i z punktu widzenia praktyki gospodarczej. Fakt, iż autorka odnosi się do problematyki rebrandingu, uwzględniając nie tylko tradycyjne podejście pod kątem zarządzania marką, ale także szersze podejście strategiczne, uwzględniające zarządzanie zmianą w organizacji, stanowi nowe ujęcie problemu i wpływa na oryginalność publikacji." dr hab. inż. Magdalena Grębosz-Krawczyk, prof. Politechniki Łódzkiej "Książka doskonale wpisuje się w najnowsze trendy związane z rozwojem przedsiębiorstw, dotyczące rosnącego znaczenia wartości aktywów niematerialnych. Rebranding jest nieodłącznym składnikiem wzrostu każdej marki. Nowa gospodarka i tworzenie w niej wartości są oparte o fundamenty marketingu holistycznego. Dotyczy to również efektywnego zarządzania marką korporacyjną, dla której rebranding jest jedną z możliwości budowania przewagi konkurencyjnej. Autorka w ramach zrealizowanych badań potwierdza hipotezę, że istnieje korelacja pomiędzy skutecznością rebrandingu a czynnikami zarządczymi: wiedzy o rynku, integracji komunikacji marketingowej 360 stopni i partycypacyjnego stylu zarządzania. To obowiązkowa pozycja dla kadry zarządzającej i szefów marketingu." Jacek Kotarbiński, kotarbinski.com

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp     7
I. Zarządzanie zmianą strategiczną – perspektywa teoretyczna   19
	1.1. Zmiana – definicja i ewolucja zmiany w organizacji    20
	1.2. Zarządzanie zmianą – pojęcie, teorie i modele   32
	1.3. Zmiana strategiczna – determinanty i znaczenie     43
	1.4. Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne zmian w organizacji – czynniki wyzwalające i hamujące zmiany w organizacji    59
II. Rebranding w świetle teorii zarządzania i marketingu     79
	2.1. Marka korporacyjna w procesie brandingowym – pojęcia podstawowe     81
	2.2. Definicje i formy rebrandingu     94
	2.3. Przesłanki rebrandingu    106
		2.3.1. Wewnętrzne motywy rebrandingu    108
		2.3.2. Zewnętrzne motywy rebrandingu     110
	2.4. Proces i modele rebrandingu      112
	2.5. Czynniki kształtujące skuteczność procesu rebrandingu   120
		2.5.1. Skuteczność rebrandingu – pojęcie i pomiar    121
		2.5.2. Wiedza o rynku i jej znaczenie w procesie rebrandingu     130
		2.5.3. Komunikacja marketingowa w rebrandingu    135
		2.5.4. Koordynacja interesariuszy procesu rebrandingu   146
III. Rebranding na polskim rynku w świetle badań jakościowych    155
	3.1. Opis badań i charakterystyka respondentów    166
		3.1.1. Szczegółowa charakterystyka respondentów i podmiotów reprezentowanych przez respondentów     169
		3.1.2. Charakterystyki rebrandingu wybranych przedsiębiorstw     173
	3.2. Rebranding i jego uwarunkowania     174
		3.2.1. Motywy rebrandingu     174
	3.3. Proces rebrandingu – przebieg, czas trwania i uczestnicy procesu     179
	3.4. Czynniki skuteczności procesu rebrandingu w świetle badań jakościowych     187
		3.4.1. Wiedza i jej znaczenie w procesie rebrandingu  188
		3.4.2. Komunikacja marketingowa w procesie rebrandingu      191
		3.4.3. Koordynacja interesariuszy i styl zarządzania w procesie rebrandingu    196
	3.5. Wyniki badań jakościowych – próba syntezy    198
IV. Rebranding w świetle badań ilościowych     203
	4.1. Charakterystyka procedury badawczej i projekt modelu pomiarowego     204
		4.1.1. Charakterystyka metody i próby badawczej    204
		4.1.2. Charakterystyka modelu pomiarowego    212
	4.2. Charakterystyka rebrandingu w badanych firmach na podstawie zebranych odpowiedzi    220
		4.2.1. Ogólne cechy rebrandingu     220
		4.2.2. Poziom wiedzy o rynku      223
		4.2.3. Integracja komunikacji marketingowej    225
		4.2.4. Partycypacyjny wymiar zarządzania     226
		4.2.5. Rynkowe skutki rebrandingu     229
		4.2.6. Bieżące relatywne wyniki firm      229
	4.3. Weryfikacja skal pomiarowych      230
		4.3.1. Współzależności pomiędzy konstruktami     241
Podsumowanie     251
V. Aneks     261
	Załącznik 1 – Przypadki rebrandingu wybranych marek    262
	ZOO Wrocław      262
	InPost    265
	Nest Bank     268
	Mamut  270
	Warta    273
	Cyfrowy Polsat      277
	Port Lotniczy Wrocław     281
	Tygodnik „Polityka”     284
	TIM     288
	Work Service      290
	mBank    293
	Załącznik 2 – Scenariusz indywidualnego wywiadu pogłębionego      296
	Załącznik 3 – Skale pomiarowe poszczególnych konstruktów   300
Summary    305
Bibliografia   311
Spis tabel     342
Spis rysunków     343
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Zarządzanie zmianą. Jak radzić sobie z oporem pracowników i zadbać o ich motywację

Na całym świecie zmiany w przedsiębiorstwach zachodzą coraz szybciej. Nasilają się procesy deregulacji, prywatyzacji i globalizacji. Zaostrza się konkurencja, a liczne fuzje i przejęcia prowadzą do coraz większej koncentracji firm. Konieczność wprowadz...
28,00 zł

Finanse publiczne i finanse przedsiębiorstw wobec światowego kryzysu gospodarczego. SE 72

Problematyka funkcjonowania finansów publicznych, rozpatrywana w związku z kryzysem finansowym, znalazła swoje odzwierciedlenie w artykułach poświęconych finansowej aktywności władzy publicznej. Finanse samorządu terytorialnego narażone są na szczeg...
2,50 zł

Praca – konsumpcja – przedsiębiorczość. Świadomość ekonomiczna młodego pokolenia - 18 Światowy kryzys finansowy – naukowe rozumienie i rekonstrukcja głównych płaszczyzn analizy zjawiska

Poziom a także przebieg rozwoju gospodarczego i społecznego jest determinowany wieloma różnorakimi czynnikami, m.in. stanem rozwoju technologicznego czy też świadomością społeczną, którą współtworzy wiedza ekonomiczna młodego pokol...
12,99 zł

Otoczenie organizacyjne a uwarunkowania społeczno-gospodarcze (red.) Joanna Nowakowska-Grunt, Ireneusz Miciuła - WYSTĘPOWANIE ZJAWISK PATOLOGICZNYCH W PROJEKTACH TWORZENIA SPÓŁDZIELNI SOCJALNYCH ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH. STUDIUM PRZYPADKU. WYBRANA SPÓŁD

PRZEDMOWA Monografia „Otoczenie organizacyjne a uwarunkowania społeczno-gospodarcze” jest efektem teoretycznych i praktycznych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademic-kich, takich jak: Szkoła Główna Handl...

Przygody przedsiębiorców. 12 klasycznych opowieści ze świata biznesu

Co wspólnego ma katastrofa finansowa Forda znana jako Edsel, niewiarygodnie szybki rozwój Xeroxa czy skandale w General Electric i Texas Gulf Sulphur? Każda z tych historii jest przykładem tego, jak chwila sławy i rozgłosu definiuje znaną...

Systemy Wspomagania Organizacji SWO 2010

Zakres tematyczny publikacji jest rozległy i obejmuje szerokie spektrum problemów, wśród których szczególne miejsce zajmują strategia biznesu i systemów informatycznych zarządzania, reinżynieria procesów gospodarczych, rozwój technologii informatycznyc...
40,00 zł

Niezbędnik podatkowca. Wiążące orzecznictwo podatkowe

Jest to zbiór najważniejszych orzeczeń w sprawach podatkowych, tj. uchwał NSA, interpretacji ogólnych MF, orzeczeń TK i TSUE (w sprawach polskich), zebranych kompletnie z lat 2008-2018 (586 dokumentów). Dwie ważne cechy zbioru to ł...
15,00 zł

Rada Nadzorcza w Banku Spółdzielczym - Zadania i funkcje nadzoru bankowego i Bankowego Funduszu Gwarancyjnego

Nowa pozycja wydawnicza BODiE poświęcona jest funkcjonowaniu rady nadzorczej banku spółdzielczego w otoczeniu instytucjonalnym, obowiązkom w świetle uregulowań prawnych i m.in. zadaniom w procesie nadzoru nad systemem zarządzania bankiem. Zwr&oa...
44,90 zł

13 sekretów ludzi sukcesu

13 sekretów ludzi sukcesu to nie jest tylko zbiór wskazówek określających, jak dzięki wprowadzeniu radykalnych zmian w swoim życiu i zmianie pewnych zachowań można dołączyć do grupy ludzi zwanych potocznie ludźmi sukcesu, ale r&oac...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!