Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2019

  • Seria / cykl: WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO BIZNESU

  • Autor: Grzegorz Mazurek

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 79,00 zł
52,93
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 26,07 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji. Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie. Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O Autorze   7
Wstęp   9
I. Transformacja cyfrowa – istota i charakterystyka  19
	1.1. Transformacja i cyfryzacja  20
	1.2. Technologie informacyjno-komunikacyjne – fundament cyfrowej transformacji 25
	1.3. Internet – od Web 1.0 do Web 4.0 – podbudowa procesów transformacyjnych  29
	1.4. Transformacja cyfrowa – perspektywy rozważań  38
	1.5. Ujęcie definicyjne transformacji cyfrowej – perspektywa przedsiębiorstwa  55
	1.6. Strategia transformacji cyfrowej  70
	1.7. Pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji  76
II. Technologie transformacyjne i ich wpływ na marketing  87
	2.1. Media społecznościowe  90
	2.2. Wirtualna rzeczywistość  121
	2.3. Rozszerzona rzeczywistość  127
	2.4. Big data i chmura obliczeniowa  134
	2.5. Internet rzeczy  145
	2.6. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe  154
	2.7. Technologie mobilne i technologie noszone  169
III. Konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu  185
	3.1. Ewolucja marketingu – imperatyw technologiczny  186
	3.2. Technologie marketingowe (MarTech) – konsekwencje zarządcze  193
	3.3. Wyzwania współczesnego marketingu w świetle badań naukowych  203
	3.4. Współczesna rola marketingu w organizacji  210
	3.5. Nowe koncepcje zarządzania działalnością marketingową  215	
	3.6. Organizacja działalności marketingowej w dobie transformacji cyfrowej  221
	3.7. Nowe wyzwania dla marketingu  236
Zakończenie  251
Bibliografia   255
Spis tabel   285
Spis rysunków   286
Załączniki   287
	Kwestionariusz ankiety wykorzystanej do badania ilościowego  287
	Programy kształcenia dot. transformacji cyfrowej na świecie  296
	Narzędzie do pomiaru dojrzałości cyfrowej organizacji – Forrester Research  302
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Grzegorz Mazurek

Dr hab. - profesor Akademii Leona Koźmińskiego, wykładowca, naukowiec oraz konsultant specjalizujący się w tematyce transformacji cyfrowej marketingu i organizacji. Jest również dyrektorem Centrum Badań Transformacji Cyfrowej – CYBERMAN. W swoim dorobku posiada kilkadziesiąt anglo- i polskojęzycznych książek, rozdziałów oraz artykułów naukowych opublikowanych m.in. w Emerald Publishing, Routledge i wielu renomowanych czasopismach naukowych. Odbywał staże oraz prowadził badania i zajęcia dydaktyczne w takich ośrodkach jak m.in.: IESE Business School (Hiszpania), University of Tilburg (Holandia), ESCP Europe i École de Management de Normandie (Francja), ISCTE (Portugalia), Nottingham Trent University (Wielka Brytania), Soongsil University (Korea Płd.), Universidad del Pacifico (Peru), Univeristy of Reykjavik (Islandia). Jest twórcą i koordynatorem studiów magisterskich i podyplomowych związanych z innowacjami cyfrowymi.

Marketing w turystyce i rekreacji

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zro...

Historia języka w XXI wieku. Stan i perspektywy - 41 O kierunkach genologicznych transformacji – w poszukiwaniu zmian w przestrzeni kształtowania się komunikacji społecznej

Tom jest pokłosiem zorganizowanego w Katowicach I Kongresu Historyków Języka. Celem tego spotkania naukowego była prezentacja dotychczasowych osiągnieć naukowych językoznawstwa historycznego oraz przestawienie najważniejszych planów badaw...
15,90 zł

Do kogo należy nadzieja? Nowe perspektywy w życiu człowieka

Czy nadzieja odeszła, czy sami wysłaliśmy ją na wygnanie? Niewielkie, powierzchowne oczekiwania, oferowane za psi grosz i za psi grosz nabywane, nie mogą zastąpić wielkich, silnych nadziei, a przede wszystkim samej nadziei jako takiej. (…) Poniż...
3,00 zł

Bezpieczeństwo z perspektywy środowisk i obszarów t.2 - Noty o autorach

Analizując problem bezpieczeństwa w wielorakim ujęciu, stwierdzić można, iż w demokratycznych krajach współczesnego świata jego zagwarantowanie jest podstawowym prawem wszystkich obywateli, a zarazem stanowi jedno z głównych zadań adminis...
2,00 zł

Między ewolucją a rewolucją - w poszukiwaniu strategii energetycznej Tom 2 - PERSPEKTYWY WYKORZYSTANIA ENERGII GEOTERMALNEJ I PROMIENIOWANIA SŁONECZNEGO W PRODUKCJI SZKLARNIOWEJ

Przyszłość energetyki ma kluczowe znaczenie dla wszystkich. Dalszy jej rozwój, a precyzyjniej kierunki, w których będzie on postępował, ma przemożny wpływ na to, co będzie działo się w świecie przez kolejne dekady. Dotyczy to każdej sfery...

Zdążyć z czasem na czas. Jak zarządzać własnym życiem w erze cyfrowej

Czas to moneta twojego życia. Jedyna, jaką masz, i tylko ty możesz zdecydować, w jaki sposób ma być wydana. Uważaj, aby inni nie zrobili tego za ciebie. Carl Sandburg Skuteczne planowanie naszego życia pozwala nam angażować się w działania, kt&o...
3,00 zł

Poszukiwania naukowe w dobie transformacji energetycznej - Europejska polityka decentralizacji produkcji elektroenergetycznej w aspekcie bezpieczeństwa energetycznego Polski

Transformacja” to termin, który dominuje w dyskusji o przyszłości energetyki. Popularnie odnoszony jest do mocy wytwórczych i ograniczany do kwestii, z czego produkować energię elektryczną, ewentualnie czym zasilać pojazdy. Problem ...

Historia języka w XXI wieku. Stan i perspektywy - 05 Historia języka polskiego – subdyscyplina polimetodologiczna

Tom jest pokłosiem zorganizowanego w Katowicach I Kongresu Historyków Języka. Celem tego spotkania naukowego była prezentacja dotychczasowych osiągnieć naukowych językoznawstwa historycznego oraz przestawienie najważniejszych planów badaw...
15,00 zł

Cywilizacja ekologiczna i transformacja energetyczna w Chinach - Koncepcja cywilizacji ekologicznej i zrównoważonego rozwoju w Chinach

Chińska Republika Ludowa, co najmniej od kilkunastu lat zauważalnie zmienia swój model rozwoju z eksploatacyjnego, nastawionego na szybki wzrost PKB kosztem jakości rozmaitych dóbr publicznych, na rozwój trwały i zrównoważon...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!