MENU

Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2014

  • Autor: Anna Skowronek-Mielczarek, Maria Nadolna

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 54,00 zł
40,50
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne

Dla nowoczesnych polskich przedsiębiorstw, funkcjonujących w ramach otwartego systemu medialnego, wdrożenie zarządzania procesami pozwala przystosować się poziomem technicznym, technologicznym, organizacyjnym oraz sposobem zachowania pracowników, do warunków konkurencyjnego rynku Unii Europejskiej. Oznacza bowiem podjęcie wieloetapowych działań projektowo-wdrożeniowych, takich jak: sformułowanie problemu w przedsiębiorstwie, identyfikację potrzeb użytkowników, klasyfikację oraz analizę istniejącego stanu procesów, wybór sposobu i metod postępowania wspomagających nowe procesy, określenie środków potrzebnych do ich realizacji.

Wdrożenie zarządzania procesami w przedsiębiorstwie to szansa uzyskania stabilizacji funkcjonowania w warunkach konwencji gry rynkowej, opartej na coraz mniej stabilnych regułach. Wymaga kształtowania elastycznych struktur organizacyjnych, które zakładają szybkie i samoistne dostosowanie. zadań, procesów i sposobu budowy więzi między ich realizatorami, do istniejących warunków zewnętrznych. Umożliwia poszukiwanie nowych rozwiązań systemowych, adekwatnych do potrzeb ostrej konkurencji, gdzie niezbędne jest wykorzystanie wszystkich zasobów, jakimi dysponuje przedsiębiorstwo medialne, takich jak: czas, zapasy, zasoby ludzkie oraz zasoby finansowe.

Monografia ta stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej. Może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami oraz poprawą skuteczności i efektywności ich działania.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.

Wstęp 5

Rozdział 1
Zarządzanie przedsiębiorstwem a podejście procesowe 9
1.1. Teorie zarządzania a początki rozwoju zarządzania procesami w przedsiębiorstwie 9
1.2. Globalizacja a rozwój zarządzania procesami w przedsiębiorstwie 14
1.3. Definicje zarządzania procesami w przedsiębiorstwie 20
1.4. Czynniki warunkujące rozwój zarządzania procesami we współczesnym przedsiębiorstwie 22
1.5. Podsumowanie 30

Rozdział 2
Procesy i ich mapowanie w przedsiębiorstwie 33
2.1. Cechy i kryteria klasyfikacji procesów we współczesnym przedsiębiorstwie 33
2.2. Budowanie map procesów jako czynnik porządkowania struktury przedsiębiorstwa 45
2.3. Wewnętrzne determinanty powstawania przedsiębiorstwa opartego na procesach 51
2.4. Podsumowanie 60

Rozdział 3
Modele i metody zarządzania procesami we współczesnym przedsiębiorstwie 63
3.1. Ewolucja zarządzania a modele procesowe przedsiębiorstw 63
3.2. Podstawowe funkcje w zarządzaniu procesami 73
3.3. Metody zarządzania procesami w przedsiębiorstwie 84

Rozdział 4
Wdrożenie zarządzania procesami w przedsiębiorstwie 97
4.1. Sposoby implementacji zarządzania procesami w przedsiębiorstwie 97
4.2. Rozwój narzędzi informatycznych wspierających wdrożenie zarządzania procesami w przedsiębiorstwie 106
4.3. Parametry oceny zarządzania procesami a mierniki pomiaru procesów 110
4.4. Korzyści z wdrożenia zarządzania procesami dla przedsiębiorstwa 119
4.5. Podsumowanie 122

Rozdział 5
Nowoczesne przedsiębiorstwa medialne a podejście procesowe 125
5.1. Struktura rynku medialnego 125
5.2. Geneza rozwoju zarządzania procesami w przedsiębiorstwach polskiego rynku medialnego 127
5.3. Innowacyjność zarządzania procesami w przedsiębiorstwach rynku medialnego 131
5.4. Przykładowe procesy zidentyfikowane w przedsiębiorstwie medialnym 144
5.5. Podsumowanie 155

Rozdział 6
Opis procesów i mierniki ich pomiaru w przedsiębiorstwach medialnych 157
6.1. Sposoby opisu procesów jako podstawa optymalizacji funkcjonowania nowoczesnych przedsiębiorstw medialnych 157
6.2. Mierniki zasileń jako miara efektywności zarządzania procesami 166
6.3. Zasoby jako miara efektywności zarządzania procesami 172
6.4. Rezultaty procesów a efektywność zarządzania procesami przedsiębiorstwa medialnego 176
6.5. Podsumowanie 179

Bibliografia 181
Spis rysunków 185
Spis tabel 188

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

7,20 zł
8,00 zł

Wpływ składu spektralnego światła na wybrane procesy fizjologiczne mchów w warunkach stresu ozonowego

W pracy podjęto próbę poznania mechanizmów regulacji oraz modyfikacji przebiegu wybranych procesów życiowych trzech pospolitych gatunków mchów: Plagiomnium cuspidatum (Hedw.) T.J. Kop., Polytrichastrum formosum (Hedw....
17,01 zł
18,90 zł

Globalne zarządzanie i jego aktorzy

Autorzy dzieła podjęli się analizy zagadnienia poznawczo ciekawego, o dużym znaczeniu dla praktyki życia politycznego, gospodarczego i społecznego w świecie, szczególnie po kryzysie 2008+. W książce podjęto próbę eksplanacyjnego wglądu w ...
28,79 zł
31,99 zł

Wybrane aspekty badawcze gospodarka. Zarządzanie. Innowacje Tom 2

Monografia stanowi drugi tom badań wielu Autorów z różnych ośrodków akademickich w zakresie gospodarki, zarządzania i szeroko pojętych innowacji. Stanowi zarówno teoretyczne, jak i praktyczne odniesienie do problematyki nauk...
53,10 zł
59,00 zł

Zarządzanie przedsiębiorstwem komunalnym

Celem książki jest próba wskazania uwarunkowań funkcjonowania jednostek sektora komunalnego, ze szczególnym uwzględnieniem opisu modelu organizacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem komunalnym oraz przedstawienia wizji jako usystematyzowa...
17,16 zł
19,95 zł

Zarządzanie zasobami ludzkimi w nowoczesnej organizacji

Zmienność otoczenia, wysoka konkurencyjność, rozwój gospodarki opartej na wiedzy, globalizacja i rosnąca różnorodność kulturowa sprawiają, że zarządzanie zasobami ludzkimi stanowi wielkie wyzwanie dla współczesnych organizacji. W o...
41,40 zł
69,00 zł

Interpretacja estetyki dzieł architektury w procesie ich ochrony na przykładzie Krakowa. Tom 1. Lata 1945–1970

Opracowanie poświęcone jest analizie wpływu czynników subiektywnych na ocenę wartości artystycznych zabytków Krakowa w procesie ich ochrony na wybranych przykładach w pierwszym dwudziestopięcioleciu po zakończeniu II wojny światowej.
167,16 zł
199,00 zł

Wykładnia i stosowanie prawa w procesie opartym na Konstytucji

Wykładnia i stosowanie prawa w procesie opartym na Konstytucji to książka, której celem jest pokazanie, że proces rozpoznania sprawy indywidualnej przez sąd, a nawet organ administracji podlega podobnym mechanizmom oraz ukazanie znaczenia Konsty...
30,60 zł
34,00 zł

Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych

W monografii „poddano wnikliwej analizie wybrane nowoczesne rozwiązania marketingowe mające zastosowanie w odniesieniu do produktów konsumpcyjnych. Autorzy słusznie zaliczyli do tych rozwiązań kształtowanie przez oferentów relacji z...
167,16 zł
199,00 zł

Globalne zarządzanie zasobami ropy i gazu w perspektywie prawnomiędzynarodowej

Recenzowana praca stanowi bardzo wartościowe studium z zakresu szeroko rozumianej problematyki międzynarodowego prawa publicznego w kontekście skomplikowanych kwestii wiążących się z jednej strony z regulacją prawną zarządzania zasobami ropy naftowej i...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!