MENU
Znaleziono: 85
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Pięćdziesiąt kilka porad na temat typografii

Nowe, poprawione i rozszerzone wydanie podręcznikowego ...
Autor: Enric Jardi
Książka (miękka)
do koszyka
51,75 zł
69,00 zł

Manual. Projektowanie komunikacji wizualnej

Redakcja: Mariusz Wszołek
Idea książki zrodziła się z nowej koncepcji kształcenia projektantów graficznych na Uniwersytecie SWPS. Powstała, żeby pokazać czego i jak należy uczyć w zakresie komunikacji wizualnej w formie,...
Książka (miękka ze skrzydełkami)
do koszyka
64,78 zł
79,00 zł

StoryTalking. Narracyjna supermoc lidera

Story Talking
Seria: Marketing PWN
Książka (miękka)
do koszyka
53,10 zł
59,00 zł

Sapiens na zakupach

O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy
Autor: Piotr Bucki
Seria: Marketing PWN
...
Książka (miękka)
do koszyka
80,10 zł
89,00 zł

Semiotyka w marketingu

Jak badać znaki, symbole i kody rynku
Książka (miękka)
do koszyka
71,10 zł
79,00 zł

Marketing

Podręcznik akademicki
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zar...
Książka (miękka)
do koszyka
87,20 zł
109,00 zł

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „...
Książka (miękka)
do koszyka
62,10 zł
69,00 zł

Narratologia

Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze...
Seria: Marketing PWN
Książka (miękka)
do koszyka
52,51 zł
59,00 zł

Psychologia konsumenta

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki ...
Książka (miękka)
do koszyka
70,31 zł
79,00 zł

Mind hacking

Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!
Seria: Marketing PWN
Książka (miękka)
do koszyka
61,41 zł
69,00 zł

Sztuka feedbacku

Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej?
Seria: Marketing PWN
Książkę "Sztuka feedbacku" polecają: dr Lidia Czarkowska, Piotr Cieszewski, dr Paweł Fortuna, dr Joanna Heidtman, prof. dr hab. Dariusz Jemielniak, Niko...
Książka (miękka)
do koszyka
71,10 zł
79,00 zł

Marka 5.0

Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?
Seria: Marketing PWN
Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich f...
Książka (miękka)
do koszyka
53,10 zł
59,00 zł

E-marketing

Współczesne trendy. Pakiet startowy
Seria: Marketing PWN
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian do...
Książka (miękka)
do koszyka
88,11 zł
99,00 zł

Psychologia poznawcza w praktyce

Ekonomia, biznes, polityka
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliś...
Książka (miękka)
do koszyka
67,94 zł
79,00 zł

Metody badań jakościowych Tom 1

1
Seria: METODOLOGIA
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych - badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością, eksperymentujących ...
Książka (miękka)
do koszyka
89,44 zł
104,00 zł

B2B E-commerce

Podręcznik menedżera
Seria: Marketing PWN
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego?
Książka (miękka)
do koszyka
61,41 zł
69,00 zł

Komunikowanie organizacji w kryzysie

Metody i modele ograniczania ryzyka
Seria: Marketing PWN
Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania ...
Książka (miękka)
do koszyka
67,94 zł
79,00 zł

50 praw marketingu Kotarbińskiego (wersja limitowana z autografem)

Edycja limitowana z autografem
EDYCJA LIMITOWANA - tylko pierwszych 600 egz. z autografem Autora! Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murp...
Książka (miękka)
do koszyka
53,10 zł
59,00 zł

Service design po polsku

Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów to książka, która pomoże Ci: przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wp...
Książka (miękka)
do koszyka
59,34 zł
69,00 zł

Ekonomika turystyki i rekreacji

Jedną z najważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek narodowych jest wzrost znaczenia usług, w tym również usług turystyczno-rekreacyjnych, co w znacznej mierze jest zwi...
Książka (miękka)
do koszyka
67,94 zł
79,00 zł
Znaleziono: 85
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20