MENU
ZAWĘŹ WYNIKI
Znaleziono: 407
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

Lepsze wizualizacje danych

Jak tworzyć przekonujący i skuteczny przekaz
Książka (miękka)
do koszyka
149,25 zł
199,00 zł

Pięćdziesiąt kilka porad na temat typografii

Nowe, poprawione i rozszerzone wydanie podręcznikowego ...
Autor: Enric Jardi
Książka (miękka)
do koszyka
51,75 zł
69,00 zł

Manual. Projektowanie komunikacji wizualnej

Redakcja: Mariusz Wszołek
Idea książki zrodziła się z nowej koncepcji kształcenia projektantów graficznych na Uniwersytecie SWPS. Powstała, żeby pokazać czego i jak należy uczyć w zakresie komunikacji wizualnej w formie,...
Książka (miękka ze skrzydełkami)
do koszyka
64,78 zł
79,00 zł

StoryTalking. Narracyjna supermoc lidera

Story Talking
Seria: Marketing PWN
Książka (miękka)
do koszyka
53,10 zł
59,00 zł

Sapiens na zakupach

O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy
Autor: Piotr Bucki
Seria: Marketing PWN
...
Książka (miękka)
do koszyka
80,10 zł
89,00 zł

Semiotyka w marketingu

Jak badać znaki, symbole i kody rynku
Książka (miękka)
do koszyka
71,10 zł
79,00 zł

Marketing

Podręcznik akademicki
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zar...
Książka (miękka)
do koszyka
87,20 zł
109,00 zł

Narratologia

Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze...
Seria: Marketing PWN
Książka (miękka)
do koszyka
52,51 zł
59,00 zł

Sztuka feedbacku

Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej?
Seria: Marketing PWN
Książkę "Sztuka feedbacku" polecają: dr Lidia Czarkowska, Piotr Cieszewski, dr Paweł Fortuna, dr Joanna Heidtman, prof. dr hab. Dariusz Jemielniak, Niko...
Książka (miękka)
do koszyka
71,10 zł
79,00 zł

Badanie rynku (Nakład limitowany)

Jak zrozumieć konsumenta?
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
Książka (twarda)
do koszyka
197,10 zł
219,00 zł

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „...
Książka (miękka)
do koszyka
62,10 zł
69,00 zł

Jak wygrać każde negocjacje

Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuc...
Autor: Robert Mayer
Wydawca: MT Biznes
Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobryc...
Książka
do koszyka
37,49 zł
44,90 zł

Rynek usług morskiej żeglugi wycieczkowej

Morska żegluga wycieczkowa stanowi ważny i dochodowy segment rynku turystycznego. Świadczyć o tym mogą dane dotyczące liczby tworzonych miejsc pracy w regionach nadmorskich powiązanych z obsługą...
Książka (miękka)
do koszyka
46,02 zł
59,00 zł

Psychologia konsumenta

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki ...
Książka (miękka)
do koszyka
70,31 zł
79,00 zł

Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia (wyd. II wznowione)

Wydawca: CeDeWu
Książka ukazuje, przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywc&oa...
Książka (miękka)
do koszyka
51,00 zł
66,00 zł

Mind hacking

Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!
Seria: Marketing PWN
Książka (miękka)
do koszyka
61,41 zł
69,00 zł

Brand Equity

Metody badania siły marek
Autor: Dariusz Kubuj
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co z...
Książka (miękka)
do koszyka
105,91 zł
119,00 zł

Nowe zasady marketingu i PR

Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, ...
Wydawca: MT Biznes
Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnam...
Książka
do koszyka
65,43 zł
79,90 zł

Marketing 5.0

Technologie Next Tech
Wydawca: Poltext
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważny...
Książka
do koszyka
45,26 zł
49,90 zł

Marka 5.0

Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?
Seria: Marketing PWN
Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich f...
Książka (miękka)
do koszyka
53,10 zł
59,00 zł
Znaleziono: 407
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20