Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Jak wykreować sukces uczelni(eBook)

5.00  [ 1 ocena ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: 2015

  • Autor: Tomasz Maliszewski

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 69,00 zł
62,10
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 6,90 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Jak wykreować sukces uczelni

Książka odpowiada na ważne pytania związane ze współczesnym rynkiem edukacyjnym w Polsce: W jaki sposób szkoły wyższe tworzą przewagę konkurencyjną? Jakie kluczowe czynniki sukcesu odgrywają w tym procesie główną rolę i w jakich strategicznych obszarach? Jakie siły decydują o rynkowych tendencjach i determinują kierunek zmian? Dzięki jakim czynnikom uczelnie planują budować przewagę konkurencyjną w najbliższych pięciu latach?

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O autorze   7
Wstęp   9
1. Sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej w organizacjach - przegląd koncepcji   15
1.1. Przewaga konkurencyjna a strategia organizacji   15
1.2. Kluczowe kompetencje według G. Hamela i C.K. Prahalada   26
1.3. Kluczowe zdolności według G. Stalka, P. Evansa, L.E. Shulmana   31
1.4. Dynamiczne zdolności według D.J. Teece'a, G. Pisano i A. Shuena   35
1.5. Wyróżniające umiejętności według C. Hilla i G. Jonesa   37
1.6. Tworzenie najwyższej wartości dla klienta S.F. Slatera i współpracowników   39
1.7. Organizacyjne uczenie się i wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej   45
1.8. Wyróżniające zdolności według J. Kaya   50
 2. Szkoły wyższe wobec wyzwań współczesności - metody i sposoby działania   64
2.1. Otwieranie się rynku edukacyjnego w Europie i na świecie   64
2.2. Proces Boloński   70
2.3. W kierunku uniwersytetu przedsiębiorczego   72
2.4. Uniwersytet jako uczestnik rynku   87
2.5. Regionalizacja szkół wyższych jako element architektury relacji   96
2.6. Sposoby budowania wizerunku szkoły wyższej   105
 3. Przegląd badań z zakresu tworzenia przewagi konkurencyjnej szkół wyższych   122
3.1. Umiędzynarodowienie szkolnictwa wyższego w badaniach empirycznych   122
3.2. Transformacja instytucjonalna, oferta edukacyjna i współpraca z otoczeniem konkurencyjnym   129
3.3. Kreowanie wartości dla klienta w funkcjonowaniu szkół wyższych w badaniach empirycznych   139
3.4. Kluczowe czynniki sukcesu jako podstawa tworzenia przewagi konkurencyjnej szkół wyższych   145
 4. Tworzenie przewagi konkurencyjnej szkół wyższych w Polsce - wyniki badań własnych   158
4.1. Problemy, cele i hipotezy badawcze   159
4.2. Prezentacja próby badawczej   165
4.3. Problem badawczy nr 1. Umiędzynarodowienie   168
4.4. Problem badawczy nr 2. Transformacja instytucjonalna, oferta edukacyjna i współpraca z otoczeniem konkurencyjnym   175
4.5. Problem badawczy nr 3. Marketing szkół wyższych   182
4.6. Istotność poszczególnych obszarów działalności uczelni   189
4.7. Weryfikacja hipotez   192
 Zakończenie i wnioski do dalszych badań   197
Załącznik. Kwestionariusz ankiety   203
Bibliografia   211
Spis ilustracji   223
Spis tabel   225
Indeks   227
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

19,97 zł

Jak napisać, przepisać i z sukcesem obronić pracę dyplomową?

Jak napisać merytorycznie dobrą, strukturalnie logiczną i edytorsko piękną pracę dyplomową i ją z sukcesem obronić? Czy zauważyłeś, że nieubłaganie, wielkimi krokami zbliża się termin napisania najważniejszej pracy na studiach, której obrona poz...

"Sukces" nr 5/2013

Miesięcznik "Sukces" to magazyn ludzi wyjątkowych. Zależy nam na prezentowaniu postaci ciekawych, odgrywających istotną rolę w życiu społecznym. Takich, którzy czując misję realizują ważne cele. To co miesiąc 128 stron w eleganckiej sz...

Sukces wbrew oczekiwaniom. Co tkwi u podstaw naszych wielkich dokonań?

Współczesna psychologia, opierając się na solidnych, przeprowadzonych przez naukowców badaniach uczy, że siła ducha pomagająca ludziom dojść do siebie po nieszczęściach jest nieograniczona. Ludzie, których ciężko doświadczył los, z...
19,98 zł

Programowanie umysłu na sukces, radość i szczęście

Ten program to Twój coaching życiowy. Skupia się na określeniu celu życia, osiągnięciu trwałego zadowolenia i spełnienia, abyś od razu zaczął odczuwać więcej radości i spokoju. Projekt Programowanie umysłu na sukces powstał dla wszystkich os&oac...
30,00 zł

Rola Uczelni oraz metod i technik e-edukacji w uczeniu się przez całe życie

Monografia składa się z ośmiu rozdziałów. Potrzeby edukacyjne współczesnego społeczeństwa i powody, dla których uczenie się przez całe życie jest ważnym zagadnieniem osobistym i społecznym, są tematem rozdziału pierwszego. Rozdział...

WYBRANE ASPEKTY BADAWCZE GOSPODARKA. ZARZĄDZANIE. INNOWACJE TOM 2 (red.) Ireneusz Miciuła - XII.WPŁYW DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NA ZARZĄDZANIE UCZELNIĄ WYŻSZĄ

Monografia stanowi drugi tom badań wielu Autorów z różnych ośrodków akademickich w zakresie gospodarki, zarządzania i szeroko pojętych innowacji. Stanowi zarówno teoretyczne, jak i praktyczne odniesienie do problematyki nauk...

Co się działo na uczelni

Bezwzględna walka o władzę, układy, spiski, romanse i intrygi – nie, to nie opis kolejnej epickiej sagi, a uczelnianej rzeczywistości, tej ukrytej w kuluarach, prywatnych mieszkaniach i gabinetach. Rozpoczyna się gra o stanowisko dziekana. Kandyd...

Real Madryt. Strategia sukcesu

Jak wartości stworzyły najlepszy klub świata. Kompletne i dogłębne studium działania słynnego klubu. Otwierająca oczy analiza, napisana z kliniczną precyzją i wyczuciem. -Sir Alex Ferguson, manager Manchester United 1986-2013 Dzięki bezprecedensowemu d...

"Sukces" nr 42012

Miesięcznik "Sukces" to magazyn ludzi wyjątkowych. Zależy nam na prezentowaniu postaci ciekawych, odgrywających istotną rolę w życiu społecznym. Takich, którzy czując misję realizują ważne cele. To co miesiąc 128 stron w eleganckiej sz...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!