MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Managament Enterprises. Social aspects

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2009

  • Autor: Joanna Kałkowska, Hanna Włodarkiewicz-Klimek

  • Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 5,00 zł
4,50
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Managament Enterprises. Social aspects

Książka prezentuje zagadnienia związane z szeroko rozumianym zarządzaniem przedsiębiorstwem szczególnie akcentując aspekty społeczne. Zagadnienia te dotyczą między innymi koncepcji przedsiębiorstwa zwinnego w ujęciu klasycznym a także społecznej odpowiedzialności biznesu wobec pracowników przedsiębiorstwa zwinnego, kształtowania funkcji personalnej przedsiębiorstw w warunkach gospodarki wiedzy, wewnętrznej tożsamości organizacyjnej przedsiębiorstwa oraz doskonalenia modelu współpracy przedsiębiorstw. Poruszana w książce problematyka cechuje się oryginalnością w podejściu do rozwiązywanych problemów a zaprezentowana wiedza będąca efektem prac naukowo-badawczych poszczególnych autorów może być użyteczna dla wszystkich osób zainteresowanych omawianą w książce problematyką.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
PREFACE 5
Agata BRANOWSKA 7
1. Corporate social responsibility towards employees of agile enterprises 7
	1.1. Introduction 7
	1.2. Human resource management in agile enterprises 8
	1.3. Human resource management in agile enterprises towards CSR requirements 10
	1.4. Conclusions13
	References 14
Juha HUUMONEN 17
2. Managing agility of enterprise 17
	2.1. Introduction 17
	2.2. Agility components – general aspects 18
	2.3. Agility components towards opportunities and knowledge management 22
		2.3.1. Intelligence of Enterprise 22 
		2.3.2. Brightness of Enterprise 23 
		2.3.3. Opportunities and knowledge management 25 
		2.3.4. Flexibility and Shrewdness of Enterprise 27
	2.4. The measurement conception of enterprise agility components 28
	2.5. Conclusions 33
	References 34
Katarzyna RAGIN-SKORECKA 37
3. Research on the internal organizational identity structure 37
	3.1. Introduction 37
	3.2. The identity structure and its shaping for management in the organization 40
	3.3. The internal corporate identity structure – research results 47
	3.4. Conclusions 55
	References 57
Hanna WŁODARKIEWICZ-KLIMEK 59
4. Shaping the personal function of contemporary enterprieses in the knowledgebased economy conditions 59
	4.1. The features of knowledge-based economy 59
	4.2. Functioning of the enterprise in a knowledge-based economy 60
	4.3. Human capital as the factor of changes and progress 61
	4.4. Specificity of knowledge management in the context of realization the personal function in the organization 62
	4.5. Shaping the personal function in knowledge-based organizations 66
	4.6. Conclusions 67
	References 68
Małgorzata WIŚNIEWSKA 71
5. Improving the business enterprises’ cooperation model 71
	5.1. The principles of cooperation organizing 71
		5.1.1. The principles of goal formulation 73
		5.1.2. The principles of planning the course of action 74 
		5.1.3. The principles of obtaining people and means to achieve goals and organizing the structure of action 75
		5.1.4. The principle of goal realization – implementation 75
		5.1.5. The principles of action control and the result reached in it 76
	5.2. Improving the model of business cooperation 78
	5.3. Conclusions 83
	References 84
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: zarządzanie przedsiębiorstwo

Inni Klienci oglądali również

19,31 zł
22,45 zł

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami pol...
24,43 zł
34,90 zł

Socio-Cultural and Linguistic Aspects of Roma Education

Książka jest pierwszą od 20 lat w Europie próbą przekazania wiedzy na temat kwestii edukacji romskiej dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.Składa się z trzech części: historii edukacji romskiej, psycholingwistyki romskiej i...
68,71 zł
79,90 zł

Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących

Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, ...
18,06 zł
21,00 zł

Labour Law and Social Rights in Europe

This book is the fruit of a meeting of the ELLYS, which was held in Santiago de Compostela (Spain) on 4–5 June 2015. The main scholarly part of the meeting comprised papers addressing ten different international court judgments. What was unique w...
24,00 zł
30,00 zł

ZARZĄDZANIE WINIARSTWEM I ENOTURYSTYKĄ W POLSCE - WINO, KONSUMENT, SOCIAL MEDIA

Początki rozwoju winiarstwa w Polsce są przedmiotem sporu wśród znawców problemu. Według jednych winiarstwo ma prawie tysiącletnią historię na ziemiach polskich, zaś według innych zarówno rozwój winiarstwa jak i enoturystyki...
24,30 zł
27,00 zł

Social Actors in the Housing Policy Process

The main issue of the research in this work is involvement of social actors in the housing policy process. The literature review leads the author to conclude that in housing studies there exists a conceptual gap concerning knowledge about the role of s...
56,40 zł
94,00 zł

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media...
24,94 zł
29,00 zł

Studying the Memory of Communism. Genealogies, Social Practices and Communication

Rigels Halili, Adam Kola, Guido Franzinetti, Introduction / 7Ene Koresaar, Kirsti Joesalu, Post-communist memories and life stories in Estonia: from memory work to life historical memory studies / 19Almantas Samalavičius, Memory...
19,31 zł
22,45 zł

Advances in Contemplative Social Research

This book is unique and audacious, and fits very well with current tendencies within qualitative research. It introduces new, fresh threads to questions and concerns that are highly significant for contemporary social sciences. The formulated conclusio...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!