Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa(Miękka)

4.00  [ 2 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 59,00 zł
48,38
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 10,62 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS!
GRATIS!
Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Nowoczesne źródło wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, oparte na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.

Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku i wyznaczenie strategii.

Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak:,/p>

  • badania marketingowe,
  • segmentację rynku,
  • strategię produktu, dystrybucji, cen,
  • wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki,
  • reklamę i promocję,
  • plan marketingowy.

Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło autorowi napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Henryk Mruk

Profesor doktor habilitowany, pracownik naukowy w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Inni Klienci oglądali również

Samodoskonalenie menedżerów rozwój kompetencji przywódczych

Dr hab. Agnieszka Sitko-Lutek, prof. UMCS:Podjęta przez Autorkę problematyka ma charakter nowatorski i trafnie wypełnia lukę w polskiej literaturze naukowej. […] Publikacja posiada walory naukowe, polegające na wieloaspektowej analiz...

Cambridge English for Marketing + CD

Endorsed by the Chartered Institute of Marketing (CIM), this short course (40-60 hours) uses practical tasks and realistic scenarios to develop the specialist language and communication skills needed for a career in marketing. Covering a range of marke...

Klienci instytucji pożyczkowych i ich ochrona

Niniejsza publikacja jest jedną z pierwszych poświęconych tematyce klientów instytucji pożyczkowych, analizie ich potrzeb finansowych oraz problemów związanych z ochroną prawną tych osób.Szybki rozwój rynku insty...

Koncentracja w formie wspólnego przedsiębiorstwa a ryzyko konkurencyjne w świetle prawa antymonopolowego

Monografia uwzględnia szerokie aspekty kontroli koncentracji w formie wspólnego przedsiębiorstwa na gruncie przepisów rozporządzenia Rady (WE) Nr 139/2004. Jej treść obejmuje także problem koncentracji w formie wspólnego przedsiębi...

Wycena przedsiębiorstwa

Książka prezentuje proces wyceny integrujący proces prognozowania sprzedaży oraz pokazuje zależności między poszczególnymi etapami tych procesów. Stanowi głos w dyskusji nad standaryzacją procedur wyceny, szczególnie metodami dochodowymi, gdzie isto...

Utworzenie i rozwój Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej (1989-1999)

„Wybór źródeł do dziejów ZHR”, Tom I, Utworzenie i rozwój Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej 1989-1999, Tom II, Rozwój Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej 2001-2016, Tom III, Statuty oraz komentarze, doku...

Rewolucja z Marketing Automation

Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po ...

Zarządzanie wartością klienta

Aby osiągnąć i utrzymać zyskowność w długim okresie firmy muszą określić i wdrożyć właściwe strategie marketingowe oraz dokonać ich oceny według właściwych kryteriów. Dostępnych jest tu wiele wskaźników, wśród których jeden jest kluczowy: wartość ży...

Logistyczna obsługa klienta

To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany ...

Recenzje (1):

Najnowsze | Najbardziej pomocne
op
Dodano: 08.10.2012 21:55:19

W książce znajdziemy także masę informacji o reklamie np.: jako elemencie promocji. Podsumowaniem są wnioski oraz kwestie do rozważenia. Sprzyja to nauce, ponieważ możemy sprawdzić, co zapamiętaliśmy,a do czego powinniśmy jeszcze wrócić. Docenić również trzeba przykłady zaczerpnięte \'z życia\' np.: postrzeganie marki zostało zaprezentowane obrazowo za pomocą tabeli. Jak na dłoni widać, która marka jest najcenniejsza, które mieszczą się w pierwszej dziesiątce. Jest również odniesienie do polskich marek. Wyniki w tej tabeli są zaskakujące. Nawiązując jeszcze raz do tych \'przykładów\', warto jest je dokładnie przeanalizować, gdyż wiadomości same wskakują nam do głowy. Szczególną uwagę warto poświęcić ich źródłom. Możemy stworzyć sobie pokaźną bazę literatury i autorów, która z pewnością przyda się w przyszłości.

Ocena: