Planowanie marketingowe przedsiębiorstw - ujęcie zintegrowane
Rozdział pierwszy poświęcono studiom dorobku nauk o zarządzaniu w zakresie systemu planowania w przedsiębiorstwie. W rozdziale drugim, na gruncie dorobku naukowego marketingu, omówiono problematykę planowania marketingowego. W rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki studiów wyłaniających się i nowych koncepcji zarządzania i marketingu, które dopełniły całościowego obrazu planowania marketingowego, szczególnie w wymiarze sieciowym i interfunkcyjnym ujęcia zintegrowanego. W rozdziale czwartym zaprezentowano najważniejsze wyniki badań empirycznych. W zakończeniu pracy zamieszczono syntetyczne wnioski odnoszące się do sformułowanych celów pracy oraz hipotezy głównej. Na końcu pracy, w aneksie, zamieszczono wzór kwestionariusza wywiadu wykorzystanego w badaniach empirycznych.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-7875-122-9
- ISBN druku: 978-83-7875-122-9
- Liczba stron: 416
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP 7 Rozdział 1. PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE W TURBULENTNYM OTOCZENIU 19 1.1. Istota planowania 20 1.1.1. Planowanie na tle pozostałych funkcji zarządzania 22 1.1.2. Kategoria planowania w nurcie procesowym 30 1.2. Obiekt planowania i jego rozwój w ujęciu cybernetycznym 37 1.2.1. Modele przedsiębiorstwa – obiektu planowania 39 1.2.2. Źródła zmian i mechanizmy rozwoju przedsiębiorstwa 46 1.3. Uwarunkowania kształtowania systemu planowania 56 1.3.1. Wpływ turbulencji otoczenia na system planowania 58 1.3.2. Zmienność planowania w cyklu rozwoju organizacyjnego 65 1.3.3. Podejście synoptyczne i inkrementalne w planowaniu 75 Rozdział 2. DOROBEK TEORETYCZNY MARKETINGU W ZAKRESIE PLANOWANIA 89 2.1. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem 90 2.1.1. Rozwój koncepcji marketingu 92 2.1.2. Organizacja marketingu a wyniki przedsiębiorstwa 103 2.2. Istota i miejsce planowania marketingowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem 122 2.2.1. Zmienność planowania marketingowego w procesowych ujęciach marketingu 123 2.2.2. Planowanie marketingowe i plan marketingowy w systemie planistycznym przedsiębiorstwa 144 2.3. Metodyka planowania marketingowego i jej ograniczenia 162 2.3.1. Modele procesu planowania marketingowego 162 2.3.2. Metody i narzędzia planowania marketingowego 171 2.3.3. Bariery skuteczności planowania marketingowego 183 Rozdział 3. MODEL SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM 199 3.1. Przesłanki modelu – pogłębione studia teoretyczne 203 3.1.1. Koncepcje komponentów systemu planowania marketingowego – wymiar wewnętrzny ujęcia zintegrowanego 204 3.1.2. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w sieci – wymiar sieciowy ujęcia zintegrowanego 224 3.1.3. Interpretacja efektów marketingu – wymiar interfunkcyjny ujęcia zintegrowanego 249 3.2. Parametry i ocena rzetelności modelu 272 Rozdział 4. PRAWIDŁOWOŚCI SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM – WYNIKI BADAŃ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW 292 4.1. Wewnętrzny wymiar ujęcia zintegrowanego 295 4.1.1. Struktura systemu planowania marketingowego 295 4.1.2. Metodyka planowania marketingowego 308 4.1.3. Efekt bezpośredni planowania marketingowego – plan 315 4.2. Sieciowy wymiar ujęcia zintegrowanego 323 4.2.1. Podmioty sieci rozszerzonej w planowaniu marketingowym i tworzeniu renty relacyjnej 324 4.2.2. Metodyka planowania marketingowego w sieci 330 4.3. Interfunkcyjny wymiar ujęcia zintegrowanego 336 4.3.1. Planowanie marketingowe w kreowaniu efektów marketingu 337 4.3.2. Odpowiedzialność za marketing i jego planowanie 347 ZAKOŃCZENIE 367 ANEKS. Wzór kwestionariusza wywiadu 377 BIBLIOGRAFIA 391 SPIS RYSUNKÓW 409 SPIS TABEL 413