Public relations w przestrzeni publicznej
Prezentowana monografia składa się z trzech części, każda poświęcona jest tematom, które jeszcze kilkanaście lat temu były charakterystyczne dla PR-u, a dzisiaj nabierają znaczenia jako niezależne gałęzie naukowych rozważań wynikających z badań nad praktyką. Część pierwsza, na którą składają się cztery rozdziały, jest przykładem przekazywania nowym polom badawczym zagadnień dawniej typowych dla PR. W części drugiej prezentowanej monografii skoncentrowano się na rdzeniu PR-u, jakim jest komunikacja. Public relations jest komunikowaniem się organizacji z otoczeniem w sposób systematyczny i metodyczny. Badania zawarte w kolejnych rozdziałach pokazują, w jaki sposób wiedza na temat komunikowania i PR-u jest wykorzystywana w praktyce bardzo zróżnicowanych organizacji. Ostatnia część oddana została w ręce badaczy zagranicznych lub polskich – piszących w języku angielskim. Tematyka tej części jest bardzo zróżnicowana, choć stanowi nadal dowód na zmianę paradygmatu PR albo po prostu jego upadku.
- Kategorie:
- Redakcja: Anna Adamus-Matuszyńska
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-7875-466-4
- ISBN druku: 978-83-7875-465-7
- Liczba stron: 192
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wstęp 7 Część I PUBLIC RELATIONS A WIZERUNEK, MARKA I REPUTACJA PRACODAWCY 1. Budowanie wizerunku pracodawcy – idea, metody i narzędzia (Anna Adamus-Matuszyńska) 17 2. Powrót kobiety na rynek pracy a employer branding (Małgorzata Dobrowolska, Jagoda Sikora, Justyna Wandasiewicz) 35 3. Relacje między poczuciem bezpieczeństwa a wizerunkiem dzielnicowego w opinii osób starszych (Anna Kmon, Maria Zrałek) 45 4. Employer branding jako potrzeba strategicznego zarządzania wartością i wizerunkiem przedsiębiorstwa w sektorze ekonomii społecznej (Monika Tkacz, Begoña Echaburu Mulet) 63 Część II PUBLIC RELATIONS A ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ 5. Sposoby komunikacji w podmiocie działalności leczniczej (Sabina Ostrowska) 77 6. Wykorzystanie nowych mediów przez Kościół katolicki w Polsce (ks. Grzegorz Polok, Agnieszka Put) 86 7. Content w roli głównej – analiza porównawcza zawartości prasy samorządowej i komercyjnej (Marta H. Milewska) 104 8. Panika moralna jako determinanta public relations sił zbrojnych w kontekście zarządzania publicznego (Paweł Kocoń) 121 Część III PUBLIC RELATIONS AND PUBLIC SPHERE 9. Corporate governance vs. public relations: Case of Volkswagen Dieselgate scandal (Łukasz Przybysz) 131 10. Risk management in public hospitals in Poland – selected issues (Lidia Kwiecińska-Bożek) 140 11. Stakeholders as a source of risk in public hospitals in Poland – selected problems (Aldona Frączkiewicz-Wronka) 150 Zakończenie 159 Bibliografia 167 Spis rysunków 187 Spis tabel 189