MENU
PWN wspiera profesjonalistów

StoryTalking

(eBook)

Narracyjna supermoc lidera

5.00  [ 2 oceny ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Warszawa, 2023

  • Autor: Mirosław Urban

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 29,50 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

35,40
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

StoryTalking

story_talking

Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „StoryTalking. Narracyjna supermoc lidera” Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, że storytelling można efektywnie (i efektownie) wykorzystać także w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, w trakcie spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami czy handlowców z klientami, podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych, jak i w trakcie prowadzenia warsztatów i szkoleń.

 

Korzyści, jakie płyną ze storytellingu? Począwszy od aktywacji uwagi, percepcji i pamięci, wzbudzenia zaangażowania emocjonalnego odbiorcy i dotarcia do jego głębszych pokładów emocjonalnych, na zmianach przekonań, postaw i zachowań kończąc.

 

Czym jest tytułowy StoryTalking?

  • To świadome i celowe wykorzystanie różnorodnych narracji (nie tylko historii, lecz także anegdot, ciekawostek, case study, przypowieści itp.) podczas rozmowy czy wystąpienia.
  • To wykorzystanie siły historii lub innych narracji, by zaprosić odbiorcę do przemyśleń, wyrażenia opinii wobec przesłania lub zachęcić do dyskusji na poruszany temat.
  • To krótkie narracje z jasnym i zrozumiałym przesłaniem, a nie długa, nużąca opowieść, podczas której gubisz wątki i wnioski.
story_talking

Z książki dowiesz się:

  • Czym jest StorTalking i jako go wykorzystać w komunikacji?
  • Jakie są cele narracji i jak je realizować?
  • Jak skupić się na przesłaniu narracji i nie zapomnieć o niej?
  • Skąd i jak pozyskiwać historie oraz inne narracje?
  • Jak tworzyć własne archiwum narracji oraz jak kategoryzować poszczególne ?
  • Jak wykorzystać rekwizyty, zdjęcia, memy, kreatywne zagadki czy zainteresowania i pasje do budowania narracji?
  • Jakie są struktury narracyjne i jak z nich korzystać?
  • Jak łączyć narracje z danymi merytorycznymi?
  • Jak wykorzystać narracje w autoprezentacji?
  • Jak wykorzystać narracje w przywództwie?
  • Jak wykorzystać narracje w edukacji?

 

story_talking


Książka została napisana dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To niezbędne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR.

 

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Dla kogo jest ta książka?     9

Zaproszenie     11

01 Storytalking     23
Używanie narracji – problem czy szansa?     23
Storytalking!     25
Fundamenty i składowe storytalkingu     26
Narracja – główny składnik storytalkingu     32
Formy narracji (używane w książce)     36
Pozostałe formy narracji     40

02 Pierwszy filar storytalkingu. Miej na uwadze cele narracji     44
Cele narracji: poznawcze, afektywne, behawioralne     45
Cele poznawcze narracji     45
Cele afektywne     50
Cele behawioralne     57

03 Drugi filar storytalkingu. Pamiętaj o przesłaniu narracji     68
Narracja jako przekaźnik znaczenia     72
Od znaczenia do przesłania     73
Przesłanie narracji – puenta, morał, lekcja, wnioski     74
Przesłanie narracji – przykłady     76

04 Trzeci filar storytalkingu. Pozyskuj narracje w każdym miejscu i o każdej porze     83
Skąd i jak pozyskiwać historie?     84
Skąd i jak pozyskiwać pozostałe narracje?     99

05 Czwarty filar storytalkingu. Używaj różnorodnych narracji     101
Nie bój się korzystać z własnych pomysłów     102
Analiza potrzeb i obaw związanych z komunikowaniem narracji     104
Stwórz własne archiwum narracji     105
Przykłady kategoryzowania narracji     108

06 Piąty filar storytalkingu. Korzystaj ze schematów narracyjnych i twórz własne     122
Podstawy stosowania struktur narracyjnych     122
Krótkie struktury narracji     127
Dłuższe struktury narracji     138
Twórz własne struktury narracyjne     144

07 Szósty filar storytalkingu. Wzmacniaj przekaz narracyjny merytoryką oraz innymi pomysłami     149
Wzmacnianie narracji danymi merytorycznymi     149
Wzmacnianie narracji dodatkowymi pomysłami     152

08 Siódmy filar storytalkingu. Wykorzystuj storytalking w autoprezentacji     158
Znaczenie wartościowej autoprezentacji     159
Korzyści narracyjnej autoprezentacji     162
Przykłady narracji: priorytety, wyznaczanie celów     168
Przykłady narracji: mów, rozmawiaj, pytaj     170
Przykłady narracji: rzetelna ocena potencjału, rozwój talentu pracownika     171
Przykłady narracji: proaktywność, postawy względem drugiego człowieka, pracy, obowiązków     172
Przykłady narracji: błędy i porażki, uczenie się     173
Przykłady narracji: wartości firmy     175

09 Ósmy filar storytalkingu. Stosuj storytalking w przywództwie     178
Narracje a kompetencje menedżerskie     180
Przykłady narracji: prawda i szczerość     181
Przykłady narracji: współpraca, wzajemna pomoc i wsparcie     182
Przykłady narracji: dobra komunikacja     183
Przykłady narracji: postawa względem błędów i porażek     184
Przykłady narracji: proaktywność     187
Przykłady narracji: postawa względem rozwiązywania problemów     189
Przykłady narracji: zaangażowanie i motywacja     192
Przykłady narracji: wspieranie i rozwój pracowników     194

10 Dziewiąty filar storytalkingu. Wprowadzaj storytalking do edukacji     198
Narracje jako metoda wspierająca w edukacji     198
Przykłady narracji: zrozumiała komunikacja     199
Przykłady narracji: zarządzanie własną energią     204
Przykłady narracji: (nie)schematyczne myślenie     216
Przykłady narracji: zmiana     220

Na koniec     225

Podziękowania     227

Bibliografia     229
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Fragment książki(pdf)
Fragment książki
100 KB
Fragment książki(pdf)
Fragment
113 KB
Fragment książki(pdf)
Wstęp
127 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
Fragment książki(pdf)
Fragment książki
100 KB
Fragment książki(pdf)
Fragment
113 KB
Fragment książki(pdf)
Wstęp
127 KB
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

33,75 zł
37,50 zł

Fluktuacje gospodarcze. Nowa synteza

Książka "Fluktuacje gospodarcze" Bernarda Landais'go w przekładzie Krzysztofa Malagi ma na celu ukazanie ekonomistom nowego syntetycznego podejścia służącego do badania zjawisk fluktuacji i kryzysów gospodarczych. Autor jest emerytowan...
42,75 zł
57,00 zł

Rola sektora publicznego w przestrzennym rozwoju państwa

Książka „Rola sektora publicznego w przestrzennym rozwoju państwa" podejmuje problematykę rozwoju przestrzennego Polski ostatniego dwudziestole­cia, z uwzględnieniem podziału terytorialno-administracyjnego przed i po reformie z 1999 r. S...
11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
0,86 zł
1,00 zł

System zarządzania zasobami ludzkimi przedsiębiorstwa

Jednym z najważniejszych obszarów całego systemu zarządzania przedsiębiorstwem jest podsystem zarządzania zasobami ludzkimi. W trzyletnim okresie badawczym Katedry był on przedmiotem szczegółowych badań w tym znaczeniu, że został w 2003 r...
23,31 zł
25,90 zł

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU W POSZUKIWANIU NOWEGO PARADYGMATU

Zagadnieniom współpracy w erze sieciowej i organicznie związanym z nią problemom społecznej odpowiedzialności jest poświęcony rozdział 7, autorstwa U. Ornarowicz. Autorka na podstawie studiów literaturowych i analizy studiów przypa...
38,61 zł
44,90 zł

Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów

Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myśliszRosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie pr...
23,40 zł
26,00 zł

Zasady funkcjonowania konsumentów i producentów na rynku

Publikacja jest adresowana do osób zainteresowanych problematyką dotyczącą zasad funkcjonowania konsumentów i producentów na rynku. Poznanie tych zasad jest kluczem do podejmowania mądrych wyborów konsumenckich oraz skuteczn...
23,66 zł
27,20 zł

Świat na wyciągnięcie myśli

Ekonomia powinna być tak prosta, jak to możliwe, ale nie prostsza. Wierny tej zasadzie autor „Wędrującego świata”, książki, która odniosła wielki sukces, napisał następną – jak mówi – postscriptum do tamtej. Niech ...
30,96 zł
36,00 zł

Projekty lokalne i regionalne - interesariusze projektu

Rozwój lokalny to procesy świadomie inicjowane i kreowane przez władze lokalne, przedsiębiorców, lobby ekologiczne, stowarzyszenia społeczne i kulturalne oraz mieszkańców, zmierzające do kreatywnego, efektywnego i racjonalnego wyko...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!