MENU

Sztuczna inteligencja we współczesnych organizacjach

(Miękka)

Jak autonomiczne systemy mogą wpływać na firmy, modele biznesowe i rynki?

4.20  [ 9 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 55,20 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

51,75
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Duża liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 249 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 249 zł
od 249 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 249 zł
od 249 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Sztuczna inteligencja we współczesnych organizacjach

Inteligentne, autonomiczne i samouczące się systemy są z jednej strony przedmiotem zaawansowanych badań, z drugiej zaczynają znajdować zastosowania w biznesie. Oparte głównie o metody tzw. nauczania ze wzmocnieniem (ang. Reinforcement Learning, RL) są fundamentem nie tylko Przemysłu 4.0, ale też współczesnych rynków finansowych czy marketingu internetowego.

Istnieje coraz więcej udanych wdrożeń takich systemów, ale wciąż niewiele z nich zapewnia rzeczywistą wartość biznesową. Zrozumienie podstaw ich działania oraz sposobów, na jakie mogą generować wartość, pomoże nie tylko wspierać już realizowane inicjatywy sztucznej inteligencji, ale także projektować nowe tak, by zwiększać przewagę konkurencyjną. 
Głównym celem publikacji „Sztuczna inteligencja we współczesnych organizacjach” jest przedstawienie tych nowoczesnych i wyrafinowanych metod menedżerom i ekspertom z zakresu zarządzania. Autor, na podstawie dogłębnych badań ponad 100 projektów, przedstawia podstawowe zasady leżące u podstaw systemów autonomicznych, ich zastosowania w różnych branżach, wpływ na modele generowania wartości, firmy oraz rynki.

Książka „Sztuczna inteligencja we współczesnych organizacjach” pomoże liderom w racjonalnym sformułowaniu uzasadnienia biznesowego dla samouczących się produktów czy usług, decydentom i inwestorom w ocenie potencjału biznesowego nowych autonomicznych projektów, a przedstawiciele środowisk naukowych znajdą w niej inspirację do przyszłych badań.

Publikacja podejmuje ważną tematykę zastosowań sztucznej inteligencji w zarządzaniu. Obszar ten nie doczekał się jeszcze w Polsce zwartych opracowań adresowanych do menedżerów i studentów. Praca może wypełnić tę lukę informacyjną na rynku polskim.
Prof. dr hab. Jerzy Korczak,
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WPROWADZENIE 7 
NOTA BIBLIOGRAFICZNA 10
UCZENIE MASZYNOWE 11
Podstawowe pojęcia i koncepcje 12
Inteligencja maszyn 12
Uczenie maszynowe a programowanie 16
Metody nauczania maszynowego 18
Nauczanie ze wzmocnieniem jako fundament systemów autonomicznych 27
Agent, jego otoczenie, działania, obserwacje i nagrody 27
Uczenie się przez interakcje 31
Kluczowe metody i algorytmy nauczania ze wzmocnieniem 37
Wyzwania 45
Samouczące się, autonomiczne systemy we współczesnym świecie 46
Podsumowanie 49
WPŁYW SYSTEMÓW AUTONOMICZNYCH NA TECHNOLOGIE, PROCESY I BRANŻE 51
Technologie leżące u podstaw systemów autonomicznych 52
Wprowadzenie 52
Zmysły, percepcja i świadomość sytuacyjna 52
Komunikacja 58
Trenowanie, uczenie się i symulacje 60
Cyberbezpieczeństwo 61
Zarządzanie flotą 62
Platformy do tworzenia kompleksowych rozwiązań 64
Zastosowania systemów samouczących się w kluczowych procesach biznesowych 65
Zarządzanie aktywami 65
Produkcja 69
Logistyka 72
Marketing i sprzedaż 78
Technologie informatyczne i komunikacyjne 84
Podsumowanie 86
Potencjalny wpływ na branże 87
Produkcja, budownictwo i branża samochodowa 88
Transport 92
Rolnictwo 96
Sektor wydobywczy i energetyczny 97
Marketing 99
Handel detaliczny 102
Ubezpieczenia, usługi finansowe i bankowość. 105
Opieka zdrowotna 109
Sektor publiczny. 113
Podsumowanie. 115
AUTONOMICZNE, SAMOUCZĄCE SIĘ SYSTEMY W GENEROWANIU WARTOŚCI. 117
Praktyczne aspekty i dobre praktyki wdrożeń systemów autonomicznych. 118
Inicjacja. 118
Wdrożenie 125
Utrwalenie zmiany 132
Korzyści z wdrożeń systemów inteligentnych. 133
Generowanie przychodów. 134
Redukcja kosztów. 138
Minimalizacja ryzyka 149
Model generowania wartości 154
Generowanie wartości przez systemy SI 154
AiR Management: metoda projektowania uzasadnienia biznesowego oraz strategii wdrożeń systemów autonomicznych. 156
TRENDY ROZWOJU. 167
Możliwy wpływ technologii autonomicznych na organizacje, rynki i ludzi 168
Rozproszona SI. 168
Sieci poznawcze 172
Nowe kompetencje 176
Wpływ SI na rolę człowieka w organizacji 177
Horyzonty badań i inspiracje na przyszłość 179
Badania podstawowe 180
Badania stosowane. 184
Zarządzanie i nauki o społeczeństwie. 186

PODSUMOWANIE 187
ZAŁĄCZNIK 188
BIBLIOGRAFIA. 193
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

23,71 zł
31,50 zł

Rola Sołtysów we współczesnych społecznościach wiejskich

Autorka podejmuje problematykę roli sołtysów i sołtysek we współczesnych środowiskach wiejskich. Książka zawiera analizę mechanizmów obejmowania tej funkcji, działań i sieci współpracy sołtysów i sołtysek oraz oczekiw...
29,81 zł
44,00 zł

Zarządzanie ryzykiem operacyjnym w zapewnianiu ciągłości działania organizacji

Książka została napisana przez praktyka i wiodącego specjalistę z zakresu zarządzania zapewnianiem ciągłości działania organizacji. Autor przedstawia wpierw od strony podstaw teoretycznych, a następnie w formie poradnikowej, jak zapewniać ciągłość dzia...
46,70 zł
69,90 zł

Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

Monografia przedstawia analizę modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.
47,60 zł
61,99 zł

Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez sportowych

Książka jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompe...
81,75 zł
109,00 zł

Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1

Organizacja i architektura systemu komputerowego to nowe, jedenaste wydanie znakomitego podręcznika o budowie i działaniu współczesnych systemów komputerowych, stosowanego powszechnie na wyższych uczelniach w Polsce. William Stallin...
219,07 zł
231,00 zł

Lokalne organizacje społeczne

Małe organizacje lokalne powstają najczęściej jako odpowiedź na konkretną potrzebę społeczną lub problem, na którego skuteczne rozwiązanie przez instytucje centralne, w odczuciu społecznym, istnieją niewielkie szanse. Powodem powołania do życia ...
273,14 zł

Inteligencje wielorakie w nauczaniu języka angielskiego

Badania te próbują wyjaśnić, w jaki sposób uczniowie o różnych umiejętnościach mogą osiągnąć ten sam cel, wykorzystując różne inteligencje zaproponowane przez Howarda Gardnera w 1983 roku w nauce czterech głównych umiejętności językowych. Do tej pory i...
58,91 zł
64,90 zł

Wizjonerskie organizacje

Istnieją ?rmy wizjonerskie i pozostałe. Firmy wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w siłę, mimo że ich założyciele odeszli dawno temu. To machiny postępu, które żyją własnym życiem. Pytanie brzmi: jak skonstruować ...
85,25 zł
120,00 zł

Self Polifonia współczesnych terapeutów Gestalt

Autorzy rozdziałów są dziś czołowymi praktykami terapii Gestalt. Każdy z nich ponownie przyjrzał się tej założycielskiej koncepcji Self. Różnorodność wybranych przez nich odniesień i źródeł, do których wracali (takich jak ps...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!