Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. Komunikacja elektroniczna

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2011

  • Redakcja naukowa: Małgorzata Pańkowska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 60,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 42,00 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

54,00
Cena zawiera podatek VAT.
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. Komunikacja elektroniczna

Zakres tematyczny niniejszej publikacji obejmuje szerokie spektrum zagadnień, wśród których dominuje problematyka inżynierii wiedzy i zarządzania komunikacją biznesową oraz technologii teleinformatycznych w innowacyjnych organizacjach, problemy bezpieczeństwa i etyki komunikacji elektronicznej, zagadnienia rozwoju organizacji wirtualnych i społeczności Web 2.0, Web Intelligence, problemy wielokulturowej komunikacji elektronicznej, zarządzania informacją i wiedzą.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP	9
Szymon Bobek, Krzysztof Kaczor, Krzysztof Kluza, Weronika Adrian: EDYCJA I KONTROLA JAKOŚCI WIEDZY W SYSTEMACH REGUŁOWYCH	11
Jakub Brzostowski, Tomasz Wachowicz: BUDOWA SYSTEMU REPUTACYJNEGO Z TAKSONOMIĄ AKTÓW MOWY DO WSPOMAGANIA DZIAŁANIA SYSTEMU NEGOCJACJI ELEKTRONICZNYCH	30
Krystyna Celarek: INFORMACJA PUBLICZNA ŹRÓDŁEM WIEDZY OBYWATELI W ZAKRESIE FUNKCJONOWANIA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ – MIT CZY RZECZYWISTOŚĆ?	56
Witold Chmielarz: ANALIZA I OCENA WYBRANYCH WITRYN INTERNETOWYCH FIRM BRANŻY SPOŻYWCZEJ	64
Małgorzata Dolińska: ZASTOSOWANIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH W ORGANIZACJACH INNOWACYJNYCH WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO	83
Anna Dolot: SZKOLENIE KADRY MENEDŻERSKIEJ JAKO ELEMENT KOMUNIKOWANIA I WDRAŻANIA ZMIAN W ORGANIZACJACH	93
Ludosław Drelichowski, Mariusz Żółtowski, Janusz Mierzejewski: MIĘDZYORGANIZACYJNE ROZWIĄZANIA KOMUNIKACJI ZARZĄDZANIA WIEDZĄ JAKO METODA KOMPENSOWANIA SKUTKÓW DYNAMICZNEGO ROZWOJU PESA BYDGOSZCZ SA	110
Wojciech Fliegner: KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA W OBSZARZE SPRAWOZDAWCZOŚCI FINANSOWEJ	121
Beata Gontar, Joanna Papińska-Kacperek: WYSZUKIWARKI SEMANTYCZNE	134
Joanna Herczakowska, Stanisław Kowalik: BEZPIECZEŃSTWO I ETYKA KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ	150
Janina A. Jakubczyc, Mieczysław L. Owoc: KONTEKST – ROLE I REPREZENTACJA	165
Grzegorz Klimek, Jacek Unold: WIKI JAKO NOWOCZESNE NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA WIEDZĄ	172
Krzysztof Kluza, Weronika T. Adrian, Antoni Ligęza, Grzegorz J. Nalepa, Marcin Szpyrka, Krzysztof Kaczor, Szymon Bobek: METODY MODELOWANIA, OCENY JAKOŚCI ORAZ WERYFIKACJI REGUŁ I PROCESÓW BIZNESOWYCH	182
Paweł Kobis: POZIOM INFORMATYZACJI DUŻYCH PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE W ASPEKCIE WYKORZYSTANIA GRUPOWYCH SYSTEMÓW WSPOMAGANIA DECYZJI ORAZ TECHNIK MULTIMEDIALNYCH	208
Sebastian Kostrubała, Stanisław Stanek: ARCHITEKTURA PLATFORMY HYBRYDOWEJ WSPOMAGAJĄCEJ KREATYWNOŚĆ DECYDENTÓW	227
Łukasz Łysik, Robert Kutera: MOBILNE SPOŁECZNOŚCI W PROCESACH KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ	243
Krzysztof Michalik: SYSTEMY EKSPERTOWE JAKO NARZĘDZIA WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE WIEDZĄ	257
Aleksandra Nizielska: KULTUROWE UWARUNKOWANIA KOMUNIKACJI MIĘDZYNARODOWYCH ZESPOŁÓW WIRTUALNYCH – UWAGI KONCEPCYJNE	267
Małgorzata Nycz: BUSINESS INTELLIGENCE W FIRMIE XXI WIEKU	286
Tomasz Ordysiński: ONTOLOGIA METOD WYCENY SERWISÓW INTERNETOWYCH	296
Joanna Palonka, Teresa Porębska-Miąc: MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA TECHNOLOGII MOBILNYCH WE WSPÓŁCZESNYM BIZNESIE	317
Małgorzata Pańkowska: ASYMETRIA INFORMACJI W GOSPODARCE ELEKTRONICZNEJ	335
Agnieszka Perzyńska: WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH DO BUDOWANIA STRATEGII MARKI PRZEDSIĘBIORSTW	353
Ilona Politowicz, Ewa Markowiak: NOWE TECHNOLOGIE W KOMUNIKACJI ORGANIZACJI	371
Jacek Unold: FOLKSONOMIE JAKO NIEFORMALNE SYSTEMATYZACJE I KATEGORYZACJE W OBSZARZE WEB 2.0	389
Oksana Seroka-Stolka: WIEDZA I ŚWIADOMOŚĆ EKOLOGICZNA W INNOWACYJNYM PRZEDSIĘBIORSTWIE	399
Andrzej Sobczak: KONCEPCJA METODYCZNEGO PODEJŚCIA DO ZWIĘKSZANIA POZIOMU INTEROPERACYJNOŚCI W ORGANIZACJACH PUBLICZNYCH	417
Bogdan Stefanowicz: CECHY WIEDZY	437
Stanisław Stanek, Anna Sołtysik-Piorunkiewicz: ANALIZA PORÓWNAWCZA MIND I CONCEPT MAPPERÓW	446
Rafał Wawer, Wojciech Czerski: EYETRACKINGOWA ANALIZA KOMPOZYCJI STRONY WWW – WYNIKI BADAŃ WŁASNYCH	464
Agnieszka Wiącek: OCENA PRZYDATNOŚCI WYBRANYCH FUNKCJONALNOŚCI I ELEMENTÓW ARCHITEKTURY STRON GŁÓWNYCH PORTALI REKRUTACYJNYCH	478
INFORMACJE O AUTORACH	497
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

Gry w komunikacji

Tom 30. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastoso...
35,50 zł

Doskonalenie zarządzania procesami biznesowymi w organizacji z wykorzystaniem modeli dojrzałości i technologii informacyjno-komunikacyjnych

W organizacji, dla której procesy są osią działania, problem doskonalenia i usprawniania procesów oraz problem dopasowania biznes-ICT zawsze występują łącznie. Niniejsza praca jest zatem próbą spojrzenia na organizację procesową je...
6,00 zł

Realizacja zadań publicznych przez organizacje pozarzadowe. Studium administracyjnoprawne - Rozdział 8. Udział organizacji pozarządowych w tworzeniu aktów normatywnych

Jednym z motywów pracybyło poszukiwanie odpowiedzi na pytanie czy obowiązujące ramyprawne zapewniają zadowalającą i efektywną współpracę pomiędzy administracjąpubliczną a organizacjami tzw. trzeciego sektora. Chodzi tu n...
6,00 zł

Współczesne problemy zarządzania organizacjami - Rachunek kosztów jako podstawowy instrument zarządzania finansowego w podmiotach leczniczych

Zachodzące obecnie zmiany w otoczeniu społeczno-gospodarczym w istotny sposób determinują proces zarządzania organizacjami i przyczyniają się do modyfikacji ich struktur. Zarówno przedsiębiorstwa, jak też organizacje sfery publicznej stoj...
3,50 zł

Kultura relacji z perspektywy środowisk - ZNACZENIE POJĘCIA „UPÓR” W TOŻSAMOŚCI I CODZIENNEJ KOMUNIKACJI SPOŁECZNOŚCI KASZUBSKIEJ NA PRZYKŁADZIE MIESZKAŃCÓW GMINY PARCHOWO

Relacje międzyludzkie są niezwykle ważne w kontekście rozwoju osobistego. Dzięki nim zdobywamy nową wiedzę, poznajemy swoje możliwości, pragnienia i priorytety. Aby relacje były poprawne, ważna jest kultura, rozumiana jako odpowiednio wysoki poziom roz...
2,00 zł

Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne - Patrycja Szostok: Co samorząd musi w komunikacji? O komunikacyjnych aspektach realizacji postulatu upodmiotowienia społeczności lokal

Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujące wyniki badań empirycznych dotyczą głównie problematyki komunikowania wyborcz...
3,00 zł

Kapitał ludzki wobec wyzwań spółczesności - Wypalenie zawodowe jako przykład patologii występującej we współczesnych organizacjach

Ewolucja myślenia o roli człowieka w organizacji, tj. przejście od myślenia w kategoriach administrowania kadrami, przez zarządzaniezasobami ludzkimi, zarządzanie potencjałem ludzkim, zarządzanie kapitałem ludzkim, zarządzanie talentami, zarządza...
6,00 zł

Unia Europejska wobec Azji Centralnej - Jerzy Jaskiernia Organizacje międzynarodowe jako instrument oddziaływania na rozwój demokracji i ochronę praw człowieka w Azji Centralnej na przykładzie Republiki Kazachstanu

Niwelowanie różnic gospodarczych i kulturowych uchodzić może za signum temporis ostatnich dekad. Procesy te określane mianem globalizacji, a w społeczeństwach doświadczonych ich skutkami nierzadko utożsamiane z neokolonializmem, kształtują naszą...
49,00 zł

Skazani na zyski. Tajemnicza wiedza właścicieli prawdziwych wartości – czyli – biblia świadomego inwestora

Książka ta jest przeznaczona wyłącznie dla rozsądnych inwestorów i w żadnym wypadku nie nadaje się dla naiwnych i bezmyślnych spekulantów, kierujących się wyłącznie chciwością. Znajdziesz w niej opis drugiej strony medalu. Tej odwrotnej, ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!