Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. Komunikacja elektroniczna
Zakres tematyczny niniejszej publikacji obejmuje szerokie spektrum zagadnień, wśród których dominuje problematyka inżynierii wiedzy i zarządzania komunikacją biznesową oraz technologii teleinformatycznych w innowacyjnych organizacjach, problemy bezpieczeństwa i etyki komunikacji elektronicznej, zagadnienia rozwoju organizacji wirtualnych i społeczności Web 2.0, Web Intelligence, problemy wielokulturowej komunikacji elektronicznej, zarządzania informacją i wiedzą.
- Kategorie:
- Redakcja: Małgorzata Pańkowska
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-7246-683-9
- Liczba stron: 500
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP 9 Szymon Bobek, Krzysztof Kaczor, Krzysztof Kluza, Weronika Adrian: EDYCJA I KONTROLA JAKOŚCI WIEDZY W SYSTEMACH REGUŁOWYCH 11 Jakub Brzostowski, Tomasz Wachowicz: BUDOWA SYSTEMU REPUTACYJNEGO Z TAKSONOMIĄ AKTÓW MOWY DO WSPOMAGANIA DZIAŁANIA SYSTEMU NEGOCJACJI ELEKTRONICZNYCH 30 Krystyna Celarek: INFORMACJA PUBLICZNA ŹRÓDŁEM WIEDZY OBYWATELI W ZAKRESIE FUNKCJONOWANIA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ – MIT CZY RZECZYWISTOŚĆ? 56 Witold Chmielarz: ANALIZA I OCENA WYBRANYCH WITRYN INTERNETOWYCH FIRM BRANŻY SPOŻYWCZEJ 64 Małgorzata Dolińska: ZASTOSOWANIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH W ORGANIZACJACH INNOWACYJNYCH WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO 83 Anna Dolot: SZKOLENIE KADRY MENEDŻERSKIEJ JAKO ELEMENT KOMUNIKOWANIA I WDRAŻANIA ZMIAN W ORGANIZACJACH 93 Ludosław Drelichowski, Mariusz Żółtowski, Janusz Mierzejewski: MIĘDZYORGANIZACYJNE ROZWIĄZANIA KOMUNIKACJI ZARZĄDZANIA WIEDZĄ JAKO METODA KOMPENSOWANIA SKUTKÓW DYNAMICZNEGO ROZWOJU PESA BYDGOSZCZ SA 110 Wojciech Fliegner: KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA W OBSZARZE SPRAWOZDAWCZOŚCI FINANSOWEJ 121 Beata Gontar, Joanna Papińska-Kacperek: WYSZUKIWARKI SEMANTYCZNE 134 Joanna Herczakowska, Stanisław Kowalik: BEZPIECZEŃSTWO I ETYKA KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ 150 Janina A. Jakubczyc, Mieczysław L. Owoc: KONTEKST – ROLE I REPREZENTACJA 165 Grzegorz Klimek, Jacek Unold: WIKI JAKO NOWOCZESNE NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA WIEDZĄ 172 Krzysztof Kluza, Weronika T. Adrian, Antoni Ligęza, Grzegorz J. Nalepa, Marcin Szpyrka, Krzysztof Kaczor, Szymon Bobek: METODY MODELOWANIA, OCENY JAKOŚCI ORAZ WERYFIKACJI REGUŁ I PROCESÓW BIZNESOWYCH 182 Paweł Kobis: POZIOM INFORMATYZACJI DUŻYCH PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE W ASPEKCIE WYKORZYSTANIA GRUPOWYCH SYSTEMÓW WSPOMAGANIA DECYZJI ORAZ TECHNIK MULTIMEDIALNYCH 208 Sebastian Kostrubała, Stanisław Stanek: ARCHITEKTURA PLATFORMY HYBRYDOWEJ WSPOMAGAJĄCEJ KREATYWNOŚĆ DECYDENTÓW 227 Łukasz Łysik, Robert Kutera: MOBILNE SPOŁECZNOŚCI W PROCESACH KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ 243 Krzysztof Michalik: SYSTEMY EKSPERTOWE JAKO NARZĘDZIA WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE WIEDZĄ 257 Aleksandra Nizielska: KULTUROWE UWARUNKOWANIA KOMUNIKACJI MIĘDZYNARODOWYCH ZESPOŁÓW WIRTUALNYCH – UWAGI KONCEPCYJNE 267 Małgorzata Nycz: BUSINESS INTELLIGENCE W FIRMIE XXI WIEKU 286 Tomasz Ordysiński: ONTOLOGIA METOD WYCENY SERWISÓW INTERNETOWYCH 296 Joanna Palonka, Teresa Porębska-Miąc: MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA TECHNOLOGII MOBILNYCH WE WSPÓŁCZESNYM BIZNESIE 317 Małgorzata Pańkowska: ASYMETRIA INFORMACJI W GOSPODARCE ELEKTRONICZNEJ 335 Agnieszka Perzyńska: WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH DO BUDOWANIA STRATEGII MARKI PRZEDSIĘBIORSTW 353 Ilona Politowicz, Ewa Markowiak: NOWE TECHNOLOGIE W KOMUNIKACJI ORGANIZACJI 371 Jacek Unold: FOLKSONOMIE JAKO NIEFORMALNE SYSTEMATYZACJE I KATEGORYZACJE W OBSZARZE WEB 2.0 389 Oksana Seroka-Stolka: WIEDZA I ŚWIADOMOŚĆ EKOLOGICZNA W INNOWACYJNYM PRZEDSIĘBIORSTWIE 399 Andrzej Sobczak: KONCEPCJA METODYCZNEGO PODEJŚCIA DO ZWIĘKSZANIA POZIOMU INTEROPERACYJNOŚCI W ORGANIZACJACH PUBLICZNYCH 417 Bogdan Stefanowicz: CECHY WIEDZY 437 Stanisław Stanek, Anna Sołtysik-Piorunkiewicz: ANALIZA PORÓWNAWCZA MIND I CONCEPT MAPPERÓW 446 Rafał Wawer, Wojciech Czerski: EYETRACKINGOWA ANALIZA KOMPOZYCJI STRONY WWW – WYNIKI BADAŃ WŁASNYCH 464 Agnieszka Wiącek: OCENA PRZYDATNOŚCI WYBRANYCH FUNKCJONALNOŚCI I ELEMENTÓW ARCHITEKTURY STRON GŁÓWNYCH PORTALI REKRUTACYJNYCH 478 INFORMACJE O AUTORACH 497