MENU

Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. Komunikacja elektroniczna

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Katowice, 2011

  • Redakcja naukowa: Małgorzata Pańkowska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena katalogowa: 60,00 zł
51,60
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. Komunikacja elektroniczna

Zakres tematyczny niniejszej publikacji obejmuje szerokie spektrum zagadnień, wśród których dominuje problematyka inżynierii wiedzy i zarządzania komunikacją biznesową oraz technologii teleinformatycznych w innowacyjnych organizacjach, problemy bezpieczeństwa i etyki komunikacji elektronicznej, zagadnienia rozwoju organizacji wirtualnych i społeczności Web 2.0, Web Intelligence, problemy wielokulturowej komunikacji elektronicznej, zarządzania informacją i wiedzą.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
WSTĘP	9
Szymon Bobek, Krzysztof Kaczor, Krzysztof Kluza, Weronika Adrian: EDYCJA I KONTROLA JAKOŚCI WIEDZY W SYSTEMACH REGUŁOWYCH	11
Jakub Brzostowski, Tomasz Wachowicz: BUDOWA SYSTEMU REPUTACYJNEGO Z TAKSONOMIĄ AKTÓW MOWY DO WSPOMAGANIA DZIAŁANIA SYSTEMU NEGOCJACJI ELEKTRONICZNYCH	30
Krystyna Celarek: INFORMACJA PUBLICZNA ŹRÓDŁEM WIEDZY OBYWATELI W ZAKRESIE FUNKCJONOWANIA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ – MIT CZY RZECZYWISTOŚĆ?	56
Witold Chmielarz: ANALIZA I OCENA WYBRANYCH WITRYN INTERNETOWYCH FIRM BRANŻY SPOŻYWCZEJ	64
Małgorzata Dolińska: ZASTOSOWANIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH W ORGANIZACJACH INNOWACYJNYCH WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO	83
Anna Dolot: SZKOLENIE KADRY MENEDŻERSKIEJ JAKO ELEMENT KOMUNIKOWANIA I WDRAŻANIA ZMIAN W ORGANIZACJACH	93
Ludosław Drelichowski, Mariusz Żółtowski, Janusz Mierzejewski: MIĘDZYORGANIZACYJNE ROZWIĄZANIA KOMUNIKACJI ZARZĄDZANIA WIEDZĄ JAKO METODA KOMPENSOWANIA SKUTKÓW DYNAMICZNEGO ROZWOJU PESA BYDGOSZCZ SA	110
Wojciech Fliegner: KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA W OBSZARZE SPRAWOZDAWCZOŚCI FINANSOWEJ	121
Beata Gontar, Joanna Papińska-Kacperek: WYSZUKIWARKI SEMANTYCZNE	134
Joanna Herczakowska, Stanisław Kowalik: BEZPIECZEŃSTWO I ETYKA KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ	150
Janina A. Jakubczyc, Mieczysław L. Owoc: KONTEKST – ROLE I REPREZENTACJA	165
Grzegorz Klimek, Jacek Unold: WIKI JAKO NOWOCZESNE NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA WIEDZĄ	172
Krzysztof Kluza, Weronika T. Adrian, Antoni Ligęza, Grzegorz J. Nalepa, Marcin Szpyrka, Krzysztof Kaczor, Szymon Bobek: METODY MODELOWANIA, OCENY JAKOŚCI ORAZ WERYFIKACJI REGUŁ I PROCESÓW BIZNESOWYCH	182
Paweł Kobis: POZIOM INFORMATYZACJI DUŻYCH PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE W ASPEKCIE WYKORZYSTANIA GRUPOWYCH SYSTEMÓW WSPOMAGANIA DECYZJI ORAZ TECHNIK MULTIMEDIALNYCH	208
Sebastian Kostrubała, Stanisław Stanek: ARCHITEKTURA PLATFORMY HYBRYDOWEJ WSPOMAGAJĄCEJ KREATYWNOŚĆ DECYDENTÓW	227
Łukasz Łysik, Robert Kutera: MOBILNE SPOŁECZNOŚCI W PROCESACH KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ	243
Krzysztof Michalik: SYSTEMY EKSPERTOWE JAKO NARZĘDZIA WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE WIEDZĄ	257
Aleksandra Nizielska: KULTUROWE UWARUNKOWANIA KOMUNIKACJI MIĘDZYNARODOWYCH ZESPOŁÓW WIRTUALNYCH – UWAGI KONCEPCYJNE	267
Małgorzata Nycz: BUSINESS INTELLIGENCE W FIRMIE XXI WIEKU	286
Tomasz Ordysiński: ONTOLOGIA METOD WYCENY SERWISÓW INTERNETOWYCH	296
Joanna Palonka, Teresa Porębska-Miąc: MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA TECHNOLOGII MOBILNYCH WE WSPÓŁCZESNYM BIZNESIE	317
Małgorzata Pańkowska: ASYMETRIA INFORMACJI W GOSPODARCE ELEKTRONICZNEJ	335
Agnieszka Perzyńska: WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH DO BUDOWANIA STRATEGII MARKI PRZEDSIĘBIORSTW	353
Ilona Politowicz, Ewa Markowiak: NOWE TECHNOLOGIE W KOMUNIKACJI ORGANIZACJI	371
Jacek Unold: FOLKSONOMIE JAKO NIEFORMALNE SYSTEMATYZACJE I KATEGORYZACJE W OBSZARZE WEB 2.0	389
Oksana Seroka-Stolka: WIEDZA I ŚWIADOMOŚĆ EKOLOGICZNA W INNOWACYJNYM PRZEDSIĘBIORSTWIE	399
Andrzej Sobczak: KONCEPCJA METODYCZNEGO PODEJŚCIA DO ZWIĘKSZANIA POZIOMU INTEROPERACYJNOŚCI W ORGANIZACJACH PUBLICZNYCH	417
Bogdan Stefanowicz: CECHY WIEDZY	437
Stanisław Stanek, Anna Sołtysik-Piorunkiewicz: ANALIZA PORÓWNAWCZA MIND I CONCEPT MAPPERÓW	446
Rafał Wawer, Wojciech Czerski: EYETRACKINGOWA ANALIZA KOMPOZYCJI STRONY WWW – WYNIKI BADAŃ WŁASNYCH	464
Agnieszka Wiącek: OCENA PRZYDATNOŚCI WYBRANYCH FUNKCJONALNOŚCI I ELEMENTÓW ARCHITEKTURY STRON GŁÓWNYCH PORTALI REKRUTACYJNYCH	478
INFORMACJE O AUTORACH	497
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

33,54 zł
39,00 zł

Gry w komunikacji

Tom 30. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastoso...
30,53 zł
35,50 zł

Doskonalenie zarządzania procesami biznesowymi w organizacji z wykorzystaniem modeli dojrzałości i technologii informacyjno-komunikacyjnych

W organizacji, dla której procesy są osią działania, problem doskonalenia i usprawniania procesów oraz problem dopasowania biznes-ICT zawsze występują łącznie. Niniejsza praca jest zatem próbą spojrzenia na organizację procesową je...
44,10 zł
49,00 zł

Skazani na zyski. Tajemnicza wiedza właścicieli prawdziwych wartości – czyli – biblia świadomego inwestora

Książka ta jest przeznaczona wyłącznie dla rozsądnych inwestorów i w żadnym wypadku nie nadaje się dla naiwnych i bezmyślnych spekulantów, kierujących się wyłącznie chciwością. Znajdziesz w niej opis drugiej strony medalu. Tej odwrotnej, ...
75,24 zł
99,00 zł

Ochrona środowiska w firmie. Kompendium wiedzy dla przedsiębiorcy

Przedsiębiorcy powinni zdawać sobie sprawę i posiadać stosowną wiedzę na temat obowiązujących przepisów dotyczących ochrony środowiska. Specjalista ds. OŚ jest odpowiedzialny za organizowanie i nadzorowanie działalności przedsiębiorstwa związane...
24,08 zł
28,00 zł

Komunikacja międzykulturowa w polityce. Relacje między Stanami Zjednoczonymi a Japonią w latach 1932–1952

Komunikacja międzykulturowa zyskuje coraz większe zainteresowanie nie tylko wśród teoretyków, lecz również wśród osób zaciekawionych odmiennościami kulturowymi. Niejednokrotnie okazuje się, że spotkanie z „innoś...
9,45 zł
10,50 zł

Komunikacja bez granic: Odporność na manipulację i budowanie silnych relacji

Książka przedstawia praktyczne narzędzia do wzmocnienia samoświadomości, odkrywania swoich mocnych stron i pokonywania ograniczeń. Czytelnicy zdobędą umiejętności dotyczące mocy komunikacji i odporności na manipulację, dowiedzą się, jak tworzyć zdrowe ...
62,10 zł
69,00 zł

Implementacja zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego w przedsiębiorstwie

Nowa gospodarka, która na dobre rozpoczęła się wraz z rozwojem Internetu, i która łączy tak pozornie odległe zjawiska, jak globalizacja oraz rzeczywistość wirtualna, wywołuje ogromne zmiany warunków funkcjonowania przedsiębiorstw. ...
45,28 zł
53,90 zł

Zarządzanie wiedzą w organizacjach

Problem starzenia się społeczeństw nabiera coraz większego znaczenia dla nich samych i gospodarki, dlatego rządy państw, a także inne organizacje podejmują działania mające na celu zapobieganie negatywnym skutkom tego zjawiska. Przyczyny są dość złożon...
13,50 zł
15,00 zł

Przedsiębiorczość: jednostka, organizacja, kontekst

Pojęcie przedsiębiorczości, rozumiane nie tylko w kontekście osób prowadzących własną działalność gospodarczą i ich kompetencji, przywoływane jest coraz częściej zarówno przez środowisko naukowe, organy władzy państwowej, organizacje poza...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!