Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Katowice, 1, 2019

  • Autor: Marcin Komańda

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
20,00
Cena zawiera podatek VAT.
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness

Niniejsza praca stanowi niepodjętą w Polsce do tej pory próbę opisania działalności podmiotów z branży fitness, łączącą problematykę modeli biznesu z wykorzystaniem mediów społecznościowych dla potrzeb prowadzonej działalności. Kluczowym aspektem wykorzystywania tych mediów jest kształtowanie krajobrazu informacyjnego, który podlega m.in. współdzieleniu zasobów informacyjnych, ale jednocześnie może być dostosowany do celów prowadzonej działalności gospodarczej. Praca ta koncentruje się również na podmiocie świadczącym usługi w branży fitness, jakim jest trener. Ta perspektywa dotycząca formy podmiotu świadczącego usługi również jest unikalna, gdyż większość opracowań branżowych, nie mówiąc już o pracach naukowych, dotyczy przede wszystkim klubów fitness, a trenerzy w tych klubach są zazwyczaj rozpatrywani jedynie jako czynnik wpływający na poziom obsługi klienta. Struktura przedstawianej pracy składa się z pięciu rozdziałów. Trzy pierwsze dotyczą zagadnień teoretycznych wzbogaconych doniesieniami branżowymi czy praktyczną ilustracją problemu wynikającego z badań literaturowych dla danych obszarów tematycznych. Rozdziały 4 i 5 przedstawiają natomiast wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród trenerów z branży fitness, posiadających zarejestrowaną działalność gospodarczą.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Wprowadzenie	9
Rozdział 1
BRANŻA FITNESS W TEORII I PRAKTYCE	17
1.1. Przedmiot działalności i geneza branży fitness	17
1.2. Branża fitness jako zagadnienie obecne w literaturze naukowej	19
1.3. Główne problemy zarządcze i ich uwarunkowania w podmiotach branży fitness w dyskursie teoretycznym	28
1.4. Stan obecny i perspektywy sektora usług fitness w analizach branżowych	35
1.5. Podsumowanie	42
Rozdział 2
MODELE BIZNESU JAKO PRZEDMIOT BADAŃ	45
2.1. Modele biznesu w literaturze i określenie kluczowych problemów ich opisu	45
2.2. Uwarunkowania tworzenia i rozwoju modeli biznesu	53
2.3. Postać modeli biznesu	64
2.4. Podsumowanie	72
Rozdział 3
FENOMEN MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH	75
3.1. Media społecznościowe jako przedmiot opisu w literaturze naukowej	75
3.2. Wyzwania wykorzystania mediów społecznościowych w działalności komercyjnej	85
3.3. Krajobraz informacyjny w świecie mediów elektronicznych a tematyka fitness	95
3.4. Podsumowanie	101
Rozdział 4
OPINIE TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS NA TEMAT SKŁADOWYCH ICH MODELU BIZNESU	104
4.1. Metodyka badań empirycznych	104
4.2. Charakterystyka respondentów	110
4.3. Istotność składników modelu biznesu	116
4.4. Podsumowanie	122
Rozdział 5
TWORZENIE KRAJOBRAZU INFORMACYJNEGO PRZEZ TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH	125
5.1. Media społecznościowe wykorzystywane przez trenerów	125
5.2. Przydatność obszarów wykorzystania mediów społecznościowych	132
5.3. Częstotliwość i obszary wykorzystywania mediów społecznościowych a stosowane narzędzia kształtowania krajobrazu informacyjnego	141
5.4. Podsumowanie	149
Zakończenie	153
Bibliografia	163
Spis rysunków	183
Spis tabel	185
Aneks	187
Załącznik 1. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „branża fitness”	189
Załącznik 2. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „branża fitness”	190
Załącznik 3. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „modele biznesu”	190
Załącznik 4. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „modele biznesu”	193
Załącznik 5. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „media społecznościowe”	194
Załącznik 6. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „media społecznościowe”	196
Załącznik 7. Kwestionariusz ankiety	197
Załącznik 8. Hipotezy szczegółowe dla hipotezy głównej H1	200
Załącznik 9. Wyniki metody różnic odległości	201
Załącznik 10. Wykaz średnich wartości zmiennych w skupieniach respondentów	203
Załącznik 11. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „marka”	203
Załącznik 12. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „promocja”	203
Załącznik 13. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „nawiązywanie relacji z nowymi klientami”	204
Załącznik 14. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami”	204
Załącznik 15. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „motywacja klienta”	205
Załącznik 16. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.1	205
Załącznik 17. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.2	206
Załącznik 18. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H4.2	208
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Wykluczenie społeczne i inkluzja społeczna z wykorzystaniem podmiotów ekonomii społecznej w Polsce na przykłądzie województwa łódzkiego

Na początku XXI wieku wykluczenie społeczne stało się jedną z podstawowych kwestii społecznych w krajach europejskich. Bierze się ono z wszelkiego rodzaju nierówności, a polega na swoistej izolacji z życia społecznego osób odbiegających o...

Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice - Karolina Karbownik: Internet jako nowy determinant komunikacji między mediami a odbiorcami mediów

Przedstawiony do recenzji zbiór rozpraw mieści się w bardzo szerokim kręgu problematyki, obejmując zagadnienia historycznoprasowe, ale także mediów posługujących się słowem mówionym oraz obrazem. Książka łączy zatem treści rozpatry...

Kultura organizacyjna uczelni a wykorzystanie Web 2.0 w procesie komunikacji wykładowcy – studenci - Modele kulturowe, typy kultur organizacyjnych oraz rodzaje orientacji kulturowych

Niniejsza monografia podejmuje próbę wskazania zależności między kulturą organizacyjną a wykorzystywanymi narzędziami komunikacji w układzie odniesień wzajemnych zarówno wykładowców, jak i studentów. Główną osią zaint...

Fitness dla duszy

Fitness dla duszy to niezwykła książka, której autorka dowodzi, że można – a nawet trzeba – uprawiać fitness duszy. Tak! Dbanie bowiem o zdrowie duszy, podobnie jak ciała, jest nie tylko ważne, ale wręcz konieczne. Znajdziesz w tej k...
6,00 zł

Modele administracji samorządowej w wybranych państwach europejskich - Jan Ciechorski: Jednostka samorządu terytorialnego jako podmiot tworzący zakład opieki zdrowotnej

Recenzowana praca, poświęcona europejskim modelom administracji samorządowej „Starej Europy” oraz młodym demokracjom Europy Środkowej i Wschodniej, charakteryzuje się różnorodnością rozwiązań ustrojowych przy równoczesnym speł...
7,50 zł

Filozofia techniki w dobie nowych mediów - 04 Kultura – technika – komunikacja

Książka poświęcona jest problemom filozofii techniki w kontekście współczesnych przemian społecznych i kulturowych związanych , między innymi, z rozwojem i upowszechnianiem nowych mediów. Problematyka znajduje coraz większe zainteresowani...

Wystarczająco dobre życie. Konteksty psychologiczne - Ryszard Chłopek, Tomasz Karoń, Łukasz Majchrzak, Internacja sądowo-psychiatryczna. Możliwości, nadzieje, perspektywy. Studium przypadku pacjenta z rozpoznaniem schizofrenii

Po co żyjemy? Czym jest dobre życie? Człowiek nieustannie docieka sensu swojego istnienia, próbując odnaleźć jego przyczynę i cel. W prezentowanej monografii, wpisującej się w nurt psychologii pozytywnej, ukazano, jakich odpowiedzi na pytania o ...

Tekst jako świat i gra. Modele narracyjności w kulturze współczesnej

Niniejsza publikacja prezentuje sposoby organizowania informacji w bardziej lub mniej klasycznych narracyjnych schematach. Zostaną tu omówione na przykładach tekstów kultury, funkcjonujących w postaci książek, filmów i gier kompute...

Edukacja Jutra. Systemowe aspekty organizacji szkolnictwa w Polsce - Wiga Bednarkowa: Kognitywistyczne fundamenty hybrydowego modelu szkoły

Do rąk Czytelników kierujemy monografię „Systemowe aspekty organizacji szkolnictwa w Polsce”. Jest to kolejna książka, jaka powstała w ramach cyklicznych spotkań tatrzańskich „Edukacja jutra”, zawierająca zbiór tek...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!