Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

"Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego". T. 21 - 03 Archetyp, baśń… O (nie)szkolnym alfabecie baśni(ePrasa)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Katowice, 1, 2014

  • Seria / cykl: Prace Naukowe UŚ; Dydaktyka Języka i Literatury Polskiej

  • Redakcja naukowa: Helena Synowiec

  • Wydawca: Uniwersytet Śląski

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena detaliczna: 2,00 zł
1,90
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 0,10 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online

"Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego". T. 21 - 03 Archetyp, baśń… O (nie)szkolnym alfabecie baśni

Kolejny tom wydawnictwa ciągłego „Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego” został podzielony (już tradycyjnie) na trzy części. Część I nosi tytuł: Edukacja literacka i kulturowa, część II: Edukacja językowa i część ostatnia zawiera trzy recenzje dotyczące prac, które niedawno ukazały się na rynku wydawniczym, a dotyczą szeroko rozumianej dydaktyki. W części poświęconej dydaktyce literatury znalazły się teksty dotyczące: świadomości nowoczesności w polonistycznej edukacji, polonistycznych lekcji wrażliwości, archetypu baśni, motywów mitologicznych w Psyche H.Ch. Andersena i Iselin i wilkołaku T.T. Haugera. W części poświęconej dydaktyce języka analizie zostały poddane dziecięce konceptualizacje pojęć ,,strach” i „radość”, przedstawiono sposób definiowania przez młodzież gimnazjalną leksemów „chłopak” i „chłopiec”, jedna z autorek rozważyła pojęcie hipertekstu i przeniosła rzecz na płaszczyznę praktyki nauczania. Dwa ostatnie teksty, zgromadzone w tej części, dotyczą: tematów lekcji języka polskiego (z perspektywy nauczyciela i ucznia) oraz wykorzystywanej na lekcjach języka polskiego metody Marii Montessori.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

2,50 zł

„Chowanna” 2016. T. 2 (47) - 13 (Nie)koniecznie realizm, uwagi krytyczno-afirmatywne do perspektywy realistycznej w pedagogice

Red. naczelna Ewa Syrek, redaktor części monograficznej Ewa Szadzińska W części monograficznej niniejszego tomu skoncentrowano uwagę na zagadnieniu związku natury i kultury z perspektywy dydaktyki. Oznacza to odejście od przeciwstawiania natury kulturz...

„Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne” t. 26

SPIS TREŚCI ARTYKUŁY I ROZPRAWY MAŁGORZATA STAWIAK-OSOSIŃSKA, Dla społeczeństwa i nauki… Życie i działalność społeczna sir Beniamina Thompsona hrabiego Rumford 11 MARIYA OLIJNYK, NATALIYA MACHYNSKA, Formation and Development of Preschool Educati...

Scripta Classica. Vol. 12 - 07 Tuffarsi nel fiume dell'oblio. La percezione metaforica della morte nell'antichita greco-romana

Wolumen 12 Scripta Classica zawiera czternaście artykułów polskich badaczy starożytności poświęconych refleksji nad fenomenem śmierci w czasach antycznych oraz nad jego literackimi reprezentacjami w kulturze śródziemnomorskiej. Autorzy w ...
46,74 zł

„Chowanna” 2014. T. 1 (42): Jakość życia młodego pokolenia w perspektywie psychopedagogicznej i społecznej

Red. naczelny Ewa Syrek, red. części monograficznej Ewa Wysocka Prezentowany Czytelnikowi tom jest w jego części monograficznej próbą przedstawienia sposobu doświadczania życia i oceny jego jakości w sposób wielowymiarowy (holistyczny), i...
3,00 zł

"Średniowiecze Polskie i Powszechne". T. 6 (10) - 06 Chebdowie herbu Stary Koń, dziedzice Tropia i Tęgoborzy. Z dziejów małopolskiej rodziny rycerskiej XIV—XVI stulecia

„Średniowiecze Polskie i Powszechne” jest jednym z niewielu w Polsce czasopism prezentujących teksty poświęcone tylko tej epoce, za to w bardzo szerokiej formie, obejmującej zarówno historię średniowieczną Polski, jak i powszechną. N...
2,00 zł

„Romanica Silesiana” 2016, No 11. T. 1: La Peur - 08 Nouvelles sources de la peur dans le récit néofantastique de Jean-Pierre Andrevon

Sous la rédaction de Katarzyna Gadomska, Krzysztof Jarosz Tematem prezentowanego numeru "Romanica Silesiana" jest strach jako motyw wiodący w literaturze fantastycznej i w gatunkach pokrewnych. Ze względu na dużą liczbę zgłoszonych tek...
2,00 zł

„Neophilologica” 2015. Vol. 27: La perception en langue et en discours - 22 Quelques réflexions sur la perception de l'espace a l'exemple du mot passage / pasaje

Textes réunis par Elżbieta Biardzka, Katarzyna Kwapisz-Osadnik, Fabrice Marsac, Ewa Pilecka et Rudolph Sock Prezentowany 27. tom czasopisma „Neophilologica” zawiera 22 artykuły w języku francuskim, włoskim i hiszpańskim, który...
2,50 zł

Folia Philosophica. T. 27 - 04 Hermeneutyczne przesłanki krytyki epistemologii transcendentalnej

27. tom „Folia Philosophica” cechuje duża różnorodność tematyczna. Zawiera on teksty z zakresu rdzennych dyscyplin filozoficznych. Teksty te zostały uporządkowane z punktu widzenia kilku kryteriów: rodzaju publikacji, tematyki...
2,00 zł

Neophilologica. Vol. 23: Le figement linguistique et les trois fonctions primaires (prédicats, arguments, actualisateurs) et autres études - 10 Création lexicale et créativité textuelle : cas du figement et du défigement

W tomie zamieszczone zostały artykuły lingwistów reprezentujących francuskie, tunezyjskie i polskie naukowe ośrodki językoznawcze. Autorzy, nawiązując do koncepcji Gastona Grossa, Stanisława Karolaka oraz naukowców wywodzących się z nieis...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!