MENU

Zakupy w przedsiębiorstwie

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2019

  • Autor: Wojciech Budzyński

  • Wydawca: Poltext

  • Formaty:
    mobi
    ePub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Cena katalogowa: 34,90 zł
30,01
Dodaj do schowka
Dostępność: online po opłaceniu
Produkt elektroniczny Plik do pobrania po realizacji zamówienia

Zakupy w przedsiębiorstwie

Sprawne stworzenie skutecznych procedur zakupowych to jeden z największych problemów w przedsiębiorstwach, które wdrażają nowe systemy ograniczania poziomu zapasów i redukcji kosztów. Powodzenie takich działań może zapewnić jedynie dostawca, na którego można liczyć w zakresie jakości, terminu dostawy i rozsądnego poziomu ceny.
I tu pojawia się problem-jak znaleźć właściwego dostawcę i rozwinąć efektywną współpracę.
We współczesnych przedsiębiorstwach nadal pojawia się problem sprawnego połączenia działań z zakresu logistyki zaopatrzenia, w tym-w szczególności-zarządzania informacją, siecią zaopatrzenia, zapasami czy kwalifikowaniem i oceną dostawców-a typową- realizowaną od lat działalnością kupiecką. To kupiec realizuje podstawowe funkcje zaopatrzeniowe, polegające na znalezieniu dostawcy, przeprowadzeniu z nim negocjacji zakupowych, zawarciu umowy ramowej lub na pojedynczy zakup, niejednokrotnie zorganizowaniu transportu, rozliczeniu zrealizowanej transakcji i ewentualnie– dochodzeniu reklamacji.
„Zakupy w przedsiębiorstwie” to praktyczny poradnik dla kupujących:
- jak kupić korzystnie, z odpowiednim terminem dostawy, produkt właściwej jakości?
- jak sprawić, żeby z trudem zdobyty, dobry dostawca, stał się lojalnym kontrahentem i wartościowym partnerem biznesowym?

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1. Logistyka zaopatrzenia a strategia zakupowa 
1.1. Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie
1.2. Identyfikacja i optymalizacja kosztów zakupu
1.3. Outsourcing w logistyce
1.4. E-logistyka – informatyczne wsparcie zarządzania logistycznego
1.5. Decyzje ograniczające ryzyko zakupów
1.6. Koncepcje sieci zaopatrzenia
Rozdział 2. Proces poszukiwania i segmentacji dostawców 
2.1. Segmentacja dostawców
2.2. Logistyka informacji w sferze zakupów
2.3. E-procurement i platformy przetargowe
2.4. Normy ISO a ocena dostawców
2.5. Porównanie dostawców
Rozdział 3. Metody oceny i kwalifikacji dostawców 
3.1. Audit dostawców
3.2. Systemy punktowe oceny dostawców
3.3. Inne systemy oceny dostawców
3.4. Kwalifikacja dostawców
3.5. Książka dostawcy jako zbiór procedur zakupowych
Rozdział 4. Proces ofertowy w zakupach 
4.1. Zapotrzebowanie i zapytanie ofertowe
4.2. Prawne uwarunkowania ofert dostawców
4.3. Procedury postępowania z ofertami dostawców
4.4. Zamówienie jako akceptacja oferty
4.5. Znaczenie ogólnych warunków zakupu (OWZ)
Rozdział 5. Negocjacje zakupowe 
5.1. Etapy negocjacji zakupowych
5.2. Przygotowanie negocjacji przez kupującego
5.3. Taktyki negocjacji zakupowych
5.4. Techniki przełamywania impasu w negocjacjach
5.5. Specyfika negocjacji z dostawcami zagranicznymi i monopolistami
Rozdział 6. Ogólna koncepcja umowy z dostawcą 
6.1. Wpływ założeń w zakresie ogólnej koncepcji na kształt umowy
6.2. Baza dostawy według zwyczajów Incoterms 2010
6.3. Sposoby rozliczania umów zakupu
6.4. Zasady negocjowania rozliczenia umowy przez kupującego
Rozdział 7. Elementy umowy z dostawcą 
7.1. Elementy umowy i zasady ich negocjowania
7.2. Dane formalne umowy
7.3. Zasadnicze warunki umowy zakupu
7.4. Ogólne warunki umowy zakupu
7.5. Zabezpieczanie terminów dostaw i kary umowne
7.6. Rozstrzyganie spraw spornych
Rozdział 8. Umowa ramowa w sferze zakupów 
8.1. Specyfika ramowej umowy zakupu
8.2. Elementy umowy ramowej
8.3. Ustalanie cen i harmonogramów dostaw
8.4. Zawieranie umów wykonawczych w ramach umowy ramowej
8.5. Pierwszeństwo uzgodnień w warunkach umowy ramowej
Rozdział 9. Transport w zaopatrzeniu przedsiębiorstwa 
9.1. Transport a logistyka w przedsiębiorstwie
9.2. Wykorzystanie spedytorów w zaopatrzeniu
9.3. Podstawy prawne umów transportowych
9.4. Zawieranie umów transportowych
9.5. Decyzje w zakresie transportu drogowego
Rozdział 10. Reklamowanie zakupu towarów i usług 
10.1. Prawne uzasadnienia reklamacji
10.2. Rękojmia jako odpowiedzialność z mocy prawa
10.3. Gwarancja jako podstawa reklamacji na podstawie umowy
10.4. Kwestie odpowiedzialności dostawcy na bazie Konwencji CISG
10.5. Reklamacje wobec spedytorów i przewoźników
Zakończenie
Literatura
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(epub)
Brak informacji
(mobi)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
18,92 zł
22,00 zł

Twórczość w przedsiębiorstwie

Tematyka niniejszej monografii dotyczy twórczości w przedsiębiorstwach. Niniejsza książka powstała wskutek ciekawości poznawczej dotyczącej natury twórczości organizacyjnej oraz jej strategicznej roli w przedsiębiorstwie. Współczes...
29,25 zł
39,00 zł

Zarządzanie ryzykiem walutowym w przedsiębiorstwie

Zarządzać ryzykownie przedsiębiorstwem czy zarządzać ryzykiem w przedsiębiorstwie? Na to pytanie musi znaleźć odpowiedź wielu przedsiębior­ców. Wzrost wymiany międzynarodowej oraz zmienność kursów walut sprawia, że zarządzanie ryzykie...
9,36 zł
12,00 zł

Proces podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie

Decyzje, które podejmuje, określają nie tylko kształt jego życia osobistego, zawodowego oraz rodzinnego, ale w jakimś stopniu wpływają na dzieje określonych środowisk i społeczności. Niektórzy ludzie są zdolni do podejmowania tak ważnych ...
12,90 zł
15,00 zł

Bogactwo społeczno-emocjonalne i twórczość organizacyjna w przedsiębiorstwie

Krytyczna rola zasobów strategicznych w kształtowaniu strategicznej efektywności przedsiębiorstwa jest powszechnie znana. Jednym z definiujących atrybutów strategicznego potencjału współczesnego przedsiębiorstwa jest bogactwo społe...
11,62 zł
14,90 zł

TRANSAKCJE ZAGRANICZNE zakupy i dostawy towarów

Od rozliczenia za styczeń 2017 r. podatnicy zarejestrowani jako podatnicy VAT UE składają wyłącznie miesięczne i w formie elektronicznej informacje podsumowujące. Obostrzone zostały również zasady rozliczeń WNT. Natomiast od 1 marca 2017 r. w zw...
23,94 zł
26,60 zł

BODŹCE MARKETINGOWE JAKO DETERMINANTY INTENCJI ZAKUPU PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH OZNACZONYCH MARKAMI DETALISTÓW

Niniejsza monografia składa się ze wstępu, pięciu rozdziałów i zakończenia. Integralną częścią opracowania są załączniki. Pierwszy rozdział poświęcono omówieniu definicji, typologii i ewolucji marek detalistów. Przedstawiono w nim ...
15,19 zł
19,99 zł

Od zakupu działki do budowy domu. Rola geodety w procesie budowlanym

"Planowanie budowy domu zaczynamy od poszukiwania działki. Ten wybór wpływa m.in. na końcowe koszty budowy; wygląd domu, jaki będzie można na niej postawić; kąt nachylenia dachu; możliwą ilość kondygnacji i wiele innych. Bardzo istotne jest...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!