MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich

(eBook)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: Łódź, 2014

  • Autor: Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich

Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w którym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej trwałej przewagi konkurencyjnej. W książce opisano rolę informacji, pozyskiwanych głównie w drodze badań marketingowych, w podejmowaniu decyzji menedżerskich. Wyjaśniono istotę informacji i jej znaczenia w zarządzaniu modelem biznesowym przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem relacji potrzeby informacyjne – decyzje marketingowe. Zebrano wyniki szeroko zakrojonych badań empirycznych wśród przedsiębiorstw. Poza diagnozą stanu i uwarunkowań badań marketingowych, dokonano oceny użyteczności tychże badań w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw. Zawarto ocenę wykorzystania wyników badań marketingowych w rozwiązywaniu konkretnych problemów rynkowych. Za nowatorskie można uznać badania dotyczące negocjacji biznesowych. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorców. Treści pracy mogą być inspirujące dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania informacjami (głównie marketingiem). Poruszono w niej także wiele wątków użytecznych dla praktyki gospodarczej. Może być wykorzystywana w dydaktyce na różnych poziomach studiów ekonomii i zarządzania.

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O autorach  8
Wstęp  10

Rozdział I. Informacje i wiedza we współczesnej gospodarce  14
1.	Społeczeństwo informacyjne i gospodarka oparta na wiedzy  14
2.	Istota informacji oraz jej rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem  24
3.	Potrzeby informacyjne a decyzje marketingowe  37

Rozdział II. Badania marketingowe w procesach zarządczych – ich geneza oraz dotychczasowy rozwój  46
1.	Istota badań marketingowych  46
2.	Geneza i ewolucja badań marketingowych  51
3.	Kierunki rozwoju oraz aktualny stan badań marketingowych w Polsce  64

Rozdział III. Wykorzystanie badań marketingowych na użytek procesów decyzyjnych w praktyce gospodarczej  80
1.	Cel i metodyka badania oraz charakterystyka próby  80
2.	Badania marketingowe w praktyce przedsiębiorstw  85
2.1.	Stopień upowszechnienia badań marketingowych wśród przedsiębiorstw  85
2.2.	Przedmiot prowadzonych badań marketingowych  90
2.3.	Zakres oraz rodzaje prowadzonych badań marketingowych  95
2.4.	Źródła i metody pozyskiwania danych w drodze badań marketingowych  107
3.	Użyteczność badań marketingowych w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa  110
3.1.	Ujęcie definicyjne pojęcia użyteczności w kontekście badań marketingowych  110
3.2.	Ocena użyteczności badań marketingowych w świetle wykorzystania ich wyników przez przedsiębiorstwa  111
4.	Podsumowanie  121

Rozdział IV. Badania na użytek procesów negocjacyjnych  124
1.	Informacyjne podstawy negocjacji biznesowych  125
2.	Wsparcie informacyjne negocjacji biznesowych w praktyce przedsiębiorstw  127
2.1.	Metodyka badania  128
2.2.	Stopień upowszechnienia oraz przedmiot negocjacji w praktyce gospodarczej  131
2.3.	Zakres oraz źródła informacji pozyskiwanych na potrzeby wsparcia procesów negocjacji  135
2.4.	Użyteczność pozyskanych informacji w kontekście zaspokojenia zapotrzebowania informacyjnego negocjatorów  152
2.5.	Badania marketingowe a wsparcie informacyjne negocjacji gospodarczych  154
3.	Podsumowanie  159

Zakończenie  162
Bibliografia  166
Spis table  174
Spis rysunków  176
Załączniki  178
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(pdf)
Brak informacji

Inni Klienci oglądali również

13,50 zł
15,00 zł

Rozmowy o rynku książki 12

Kolejny, dwunasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 32 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2012 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
11,70 zł
13,00 zł

Rozmowy o rynku książki 2011

Kolejny, jedenasty już tom publikacji „Rozmowy o rynku książki” to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przeds...
19,80 zł
22,00 zł

Czy głosowanie jest racjonalną decyzją?

Niemal wszystkie demokracje borykają się z problemem malejącego poziomu uczestnictwa wyborczego. Dlaczego jedni ludzie głosują, a inni nie? Znalezienie odpowiedzi na to pytanie stało się jednym z ważniejszych wyzwań stojących przed badaczami nauk polit...
28,38 zł
33,00 zł

Optymalizacja w sterowaniu i podejmowaniu decyzji

Skrypt poświęcony jest szeroko pojętym zagadnieniom optymalizacji, których znajomość jest niezbędna w praktyce inżynierskiej. Pierwszą część poświęcono sterowaniu optymalnemu dynamicznych układów sterowania. Omówiono zasadę minimum...
27,43 zł
31,90 zł

Blogi w procesie komunikacji marketingowej

Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie...
9,89 zł
10,99 zł

Trudna decyzja

Doktor Tracy Hilton postanawia odejść od kochającego męża, wybitnego epidemiologa, nie podając przyczyny. Wyprowadza się z domu i podejmuje pracę na statku szpitalu pływającym po Amazonce. Gdy dociera do osady, w której szaleje groźny wirus, dec...
12,90 zł
15,00 zł

Nieklasyczne metody statystyczne w badaniach ekonomicznych

Celami monografii są przedstawienie charakterystyki i wskazanie zalet wybranych metod statystycznych, które ze względu na swą konstrukcję można określić jako nieklasyczne metody statystyczne – w niniejszym ujęciu będą to metody symulacji k...
152,91 zł
169,90 zł

Ketogeniczna Biblia. Najnowsze badania naukowe, suplementacja, praktyczne porady i przepisy

Ta książka to najpełniejsze źródło informacji poparte badaniami naukowymi, które tak wyczerpująco wyjaśnia idee ketozy. Opisuje historię, naukę oraz zdrowotne korzyści płynące z diety ketogenicznej. Przedstawia, jak dzięki tej diecie może...
63,84 zł
84,00 zł

Stwierdzenie wygaśnięcia decyzji administracyjnej

Książka dotyczy instytucji stwierdzenia wygaśnięcia decyzji administracyjnej ze względu na:wymóg wynikający z przepisów prawa,interes społeczny lub interes strony,niedopełnienie warunku przez stronę.Aut...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!